Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
10.3.1.1 - Қазақстан
Республикасының азаматтық құқығының қайнар көздерін түсіндіру
(Азаматтық кодексі, заңдар, заңға тәуелді актілер, Азаматтық
кодексін толықтыратын және нақтылайтын
ережелер);
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу
Оқушыларға ҚР Конституциясы
баптарын ұсына отырып сабақ тақырыбына шолу жасаңыз. Оқушылар
тақырыпты болжайды.
1. Әркімнің жеке өміріне қол
сұғылмауына, өзінің және отбасының құпиясы сақталуына, абыройы мен
ар-намысының қорғалуына құқығы
бар.
2. «Әркімнің өзінің жеке
салымдары мен жинаған қаражатының, жазысқан хатының, телефон арқылы
сөйлескен сөздерінің, пошта, телеграф арқылы және басқа жолдар мен
берілген хабарларының құпиялылығы сақталуына құқығы
бар…»
Сұрақтар:
-
Бұл құқықтар қандай құжатта
жазылған деп
ойлайсыңдар?
-
Бұл қандай құқық саласына
жатады?
Оқушылар тақырыптың азаматтық
құқық туралы болатындығын айтулары
тиіс.
|
Сабаққа
ынталанады.
Жағымды ахуал
туады.
Оқушылар өз
пікірлерін ортаға салады
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
!!!!!!!!!!!!!!!!Қажет еткен
әріптестер үшін....бағалар
87027984413
|
Мәтінмен жұмыс. Азаматтық
құқық ұғымы, қағидалары, қоғамдық қатынастары мен субъектілері
көрініс тапқан мәтіндер
ұсынылады.
Оқушылардың
міндеті:
1.Азаматтық құқық ұғымының
анықтамасын шығару.
2.Азаматтық құқықтың негізгі
қағидаларының мазмұнын
түсіндіру.
3.Азаматтық құқықтың
субъектілерін анықтау.
Оқушыларды құқық қабілеттілік
пен әркет қабілеттілік ұғымдарымен
таныстырыңыз.
Сыныпқа құқық және әрекет
қабілеттілігіне қатысты жас ерекшелігіне байланысты іс әрекетін
сәйкестендіру тапсырмасын
беріңіз.
0 – 3
|
Есім иеленуге құқығы
бар
|
3-6
|
Балабақшаға баруға құқығы
бар
|
6
жастан
бастап
|
Мектепке баруға құқығы
бар
|
10
жасынан
бастап
|
Заңды тұрғыда шешім қабылдау
құқығы (ажырасу барысында кіммен қалуын таңдау жасайды, баланың
пікірі, егер бұл пікір оның мүдделеріне қайшы келмейтін болса,
ескеруге міндетті)
|
14-18
|
Өз табысы, стипендиясы, басқа
кірістеріне иелік ету құқығы
|
18
|
Толық әрекет қабілеттілікке
ие
|
25
|
Судья болуға құқығы
бар
|
40
|
Президенттіке сайлануға құқығы
бар
|
Жағдаяттарды
талқылап, шешім
шығарыңыздар.
1.Айдар 14 жаста. Ол жазғы
демалыс кезінде автокөлік жуып табыс тапты. Әкесіне жалақысын өзі
жұмсайтынын айтты. Оның осы әрекеті дұрыс
па?
2.Исмаилов туысы Қанатбековтен
саяжай сатып алуды ресми құжаттарсыз жүзеге асыруды ұсынды. Саяжай
құнының 70%- ын төлеп, қалғанын 1 ай ішінде әкеліп беруге
міндеттенді. Бірақ сол кеткеннен келмеді. Қанатбеков не
істейді?
3.Настя 10 жаста. Ол анасы сатып
әперген қымбат планшетін құрбысының 2 томдық балалар
энциклопедиясына айырбастап алды. Себебі оны өз меншігім деп
есептейді.
Сөйлемді
аяқта
2. Жауап нормативтік
құқықтық актілерге
негізделеді.
Азаматтық құқық
келесі қағидаларға
сүйенеді...
Азаматтық құқық...
қатынастарды реттейді
Азаматтық құқықтың
қайнар көзі...
Азаматтық құқықтың
субьектілері...
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
ойды анықтайды
Критерий:
Тақырыптың
ашылуы
Нормативтік құқықтық
актілерге сүйену
Безендірілуі
Дескриптор:
Қазақстан
Республикасының азаматтық құқығының қайнар көздерін
түсіндіреді;
Критерий:
1. Іс- әрекеттің
дұрыс- бұрыстығын анықтайды.
2. Құқықтық
нормаларға сүйеніп
дәлелдейді.
Критерий:
Көп нүктенің орнына
өз білімін пайдаланып сөйлемді
толықтырады.
Дсекриптор:
нормативтік құқықтық
актілерді анықтайды;
Азаматтық құқықтың
субьектілерге сипаттама
береді
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
Өзін-өзі
бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=frumK5UGz_Q
https://zharar.kz/id/690
https://yandex.kz/images/search?from=tabbar&text=%D0%
тақырыптық
кесте
таратпа
материал
дар
Жағдаяттар жазылған
үлестірмелі қағаздар
|
Кері
байланыс
|
- нені білдім, нені
үйрендім
- мен үшін қызықты
болды
- нені толық
түсінбедім
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|