Материалдар / Азот қышқылы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Азот қышқылы

Материал туралы қысқаша түсінік
9.1.4.7 -азот қышқылының молекулалық, формулаларын білу және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіру; 9.2.1.18-азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастыру 9.2.1.19-азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2022
465
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым минстрлігі

Махатма Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейі

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Зиябек К.М.

Күні:

14.02.2022

Сыныбы:

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Азот қышқылы.

13 зертханалық тәжірибе

«Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттері»

(44-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.4.7 -азот қышқылының молекулалық, формулаларын білу және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіру;

9.2.1.18-азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастыру

9.2.1.19-азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттеу

Сабақтың мақсаты:

- азот қышқылының молекулалық, формулаларын білу және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіру;
- азоттан азот қышқылын алудың және химиялық қасиеттерінің реакция теңдеуін құрастыру;
- азот қышқылының басқа қышқылдар-мен жалпы ортақ қасиеттерін зерттеу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

Жоспарлау барысында:

- оқушылардың өздігінше білім алып, дағдыларын дамытуға жағдай жасау;

- оқушылардың денсаулық жағдайын, СЭС және қауіпсіздік техникасын ескеру;

- алған білімдерінің күнделікті өмірде қолданылуынкөрсету;

- өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау және мұғалімнің бағалауы түрінде әр іс-әрекетке сындарлы кері байланыс беру.

Сабақ тақырыбы анықталады:

- оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын анықтайды.

1. Келесі қосылыстарды атаңыздар:

2. Осы заттардағы азоттың тотығу дәрежесін анықтаңыздар.

3. Азот қышқылында азоттың валенттілігі нешеге тең?

Проблемалық сұрақ:

Неліктен азот қышқылында азоттың тотығу дәрежесі +5, ал валенттілігі IV-ке тең.

Дескриптор:

  • Сұраққа жауап береді; 1 балл

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.



Жаңа сабаққа кіріспе

15 минут

Сабақтың басында мұғалімдер:

- оқушының назарын сабаққа аудара алады;

Бүгін біз керемет затпен таныстық!


Төңкерілген сабақ

Топтық жұмыс:

I топ: Азот қышқылының физикалық қасиеті, алыну жолдары.

II топ: Азот қышқылының химиялық қасиеттері

III топ: Азот қышқылының қолданылуы, қышқыл жаңбырларыдың түзілуі


Дескриптор:

  • Азот қышқылының физикалық қасиетін, алынуын/ химиялық қасиетін/ қолданылуын айтады; 2 балл

  • Постердің құрылымы, көрнекілігі; 1 балл

  • Сұрақтарға жауап беруі; 1 балл

  • Регламент 1 балл

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс


5 мин.

««Аяқталмаған тезис» азот қышқылы туралы бос орынды толтырамыз


1 тапсырма

«Аяқталмаған тезис» әдісі бойынша тапсырманы ұсыну:

«Аяқталмаған тезис» әдісінің тапсырмалары:

1. Азот қышқылы ..... қышқыл
2. Азот қышқылындағы ....... тотығу дәрежесі +5 тең.
3. Концентрлі азот қышқылы темірмен, ........, ......... әрекеттескенде олардың беті оксидтік қабыршақпен қапталады.
4. ....... қатты, кристалды, суда жақсы еритін тұздар.
5. Азот қышқылының ...... тыңайтқыштар ретінде қолданылады.
6. Зертханада (қатты ) нитрат тұздарға ....... әрекеттестіру арқылы алады
7. .........азот қышқылы бейметалдармен әрекеттеседі

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


Топтық жұмыс

12 мин



Топпен жұмыс:

2 тапсырма

ҚТ ережесі

Лабораториялық тәжірибе № 13 

«Басқа қышқылдарға ортақ азот қышқылының қасиеттері» 

Топ бойынша тәжірибелер ( 12 мин)

Эксперимент № 1

Эксперимент № 2

Эксперимент № 3

Дескриптор:

- Қауіпсіздік ережесін сақтайды; 1 балл

- азот қышқылы қасиеттерін зерттейді; 2 балл

  • ұсынылған реакция теңдеулерін жазады; 2 балл

  • Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттерін айтады; 1 балл

Азот қышқылының басқа қышқылдардан ерекше қасиеттерін айтады; 1 балл

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

8 мин.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Рефлексия: «Синквейн» әдісі бойынша тақырыпқа қысқашы сипаттама беріңіз.

1. Тақырыпқа қатысты бір зат есім

2. Бірінші зат есімге екі сын есім(анықтауыш)

3. Бірінші зат есімге үш етістік

4. Бірінші зат есімді суреттеп бір сөйлем

5. екі синоним

Үй тапсырмасы:

I топ: N2→NH3→NH4NO3→HNO3

II топ: NO2→HNO3→Zn(NO3)2 →HNO3

III топ: NH3→NO→NO2→HNO3

«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Тексерген

Директордың ОІЖО Ш.Е. Өмірбекова





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!