Материалдар / Б дыбысы мен әрпі ашық сабақ 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Б дыбысы мен әрпі ашық сабақ 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:Қысқа мерзімді жоспар.
Пән: Қазақ тілі Мектеп: Мирон негізгі жалпы білім беретін мектеп
Күні:Мұғалімнің аты – жөні:Кумарова.А.К
Сынып:1Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Бөлім:Табиғатқа саяхат
Сабақтың тақырыбы:Б дыбысы мен әрпі
Сабақтың оқу мақсаттары:1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту.1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту.
Күтілетін нәтижеОқушылардың барлығы: Жаңа білімді меңгереді


Оқушылардың көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.


Оқушылардың кейбірі: аталған білімді өмірде қолдана алады:
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықты дарытуОқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба, таныстырылым
Тілдік құзыреттілікБалық – рыба - fish
Жоспар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру бөлімі
  • Амандасу
  • Топқа бөлу:Түсті қарындаштар арқылы 2 топқа бөлу.1 топ: «Бұлт тобы»2 топ: «Бесік тобы»Қызығушылықты ояту: «Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру»

    - Оқушылар! шеңберге тұрайық, бір – бірінің қолдарынан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай қуаныш! Жүректен шыққан жылы лебіздерін айтайық кәнекей. Ертеңгілік шеңбері

    Қол алысып, кәне, біз, Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу.

    Шаттық шеңбері Қарындаш

    Сабақтың ортасы

















































































    Сабақтың соңы

    Кері байланыс:





    Рефлексия:
    Өткенге шолу Оқушылар біз қандай әріптерді өтттік ?Олардың нешеуі дауысты нешеуі дауыссыз?Үнтаспадан жаңылтпашты тыңдату, оны хормен айтқызу.Бақбақ бақта бар, Бақа да бақта бар.Ой қозғау Осы сөздердегі бірінші әріптері қандай?Бізге таныс па?Ендеше бүгінгі өтетін әріп Б әріпі.Оқылым.Боран неден жасалады?

    Түсініксіз сөздерді түртіп отыру, оны жұппен, топпен талқылауСергіту сәті.Қатты нөсер басылды (жаймен тарсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен әдемі кемпірқосақ шашылды (жарты доға жасайды)«Отшашу әдісі» арқылы сабақты бекіту.

    Дәптермен жұмыс1 топ: Б дыбысынан келетін сөздердің суретін тақтаға жабыстыру2 топ: Б дыбысынан келетін сөздер жазу.

    Қызықты тапсырма:Сурет бойынша сұрақтар құрастыру.

    Бағалау: ЖК бойынша.Аралдағы көңіл - күй Мақсаты: топта оқушылардың бірліктерін арттыру мақсатында. «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа өз ойларын айтады. Қарсы топқа пікірлерін микрофон мен айтады.
    Боран суретіАудиожазба

















    Ақ қағазДәптер











































    Стикер

































    Микрофон суреті
    Өзін – өзі бағалау. «Бағдаршам әдісі» арқылы бір – бірін бағалайды. Жасыл көзі – түсіндім. Сары көзі – орташа түсіндім. Қызыл - түсінбедім.

    Бағдаршам суреті
    Өзара бағалауОқушыларды мадақтау.Марапат қағаздары


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!