|
Бөлім: |
3-бөлім: Адам жанының құпиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Балбырова Сабира Орынбекқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
13.02.2025 жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 «Д» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Б. Майлин. "Шұғаның белгісі" хикаяты. «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы
психологизмді анықтау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Бірлік және ынтымақ: бірлескен әс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут Сабақтың ортасы 10 минут 8 минут 7 минут 10 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық көңіл күй тудыру 1.Амандас 2. Құшақтас 3.Тілек айт 4.Мақта 5.Күлкі сыйла 6.Би қимылдарын бірге қайтала Сабақтың тақырыбы және оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру Ойтүрткі 1-тапсырма «Шұғаның белгісі» шығармасында берілген сөздердің мағынасын ашыңдар. Обашық - тастан,топырақтан үйіп жасалған белгі Қорым - Өлген адамдардың сүйегі қойылған қалың бейіт Қызойнақ- Бозбалалар мен бойжеткендердің бас қосып өткізетін кез Бешпет- Кеудеге киетін астарлы жеңіл сырт киім Желпен - Жеңіл бас киім Белес - жазық жердегі ұсақ шоқылар мен төбелердің тізбегі Сықырлауық - киіз үйдің есігі 2-тапсырма «Шұғаның белгісі» шығармасында берілген сөздердің мағынасын ашу
Өзіңді тексер!
3-тапсырма (оқулықтан) Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бере отырып, психологизмді анықта. Психологизм қандай тәсілмен берілгенін тауып, теріп жаз.
Сабақты қорытындылау «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы
Өзіңді тексер
Ынтымақ түбі –игілік,
Ағайын тату болса – ат
көп,
Теңге –
тиыннан,
Ынтымақ түбі — игілік
Рефлексия «Ақылды үкілер»
әлі де үйренерім көп.
Сабақ өте қызықты болды.
ешнәрсе түсінбедім
|
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.
«Шұғаның белгісі» шығармасында берілген сөздердің мағынасын анықтайды.
«Шұғаның белгісі» шығармасында берілген сөздердің мағынасын анықтап, семантикалық карта арқылы сөздердің қай атауға жататынын белгілейді.
Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бере отырып, психологизмді анықтайды. Психологизм қандай тәсілмен берілгенін тауып, теріп жазады.
«Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақта не түсінгенін, сабақтың қызықты болғандығы немесе қызықсыз болғандығы жөнінде «Ақылды үкілер» әдісі арқылы рефлексия жасайды.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескритор Білім алушы -берілген сөздердің мағынасын анықтайды, -қай атауға жататынын белгілейді.
Жеке жұмысты бағалау Алшы – (9-10 балл) Тәйке (тауа) – (7-8 балл) Бүге (бүк) – (4-6 балл) Шіге (шік) – (1-4 балл)
Дескритор Білім алушы -кейіпкерге мінездеме береді, -психологизмді анықтайды. -қандай тәсілмен берілгенін ажыратады.
Дескритор Білім алушы -жіңішке сұрақтарға жауап береді, -жуан сұрақтарға жауап береді, -өз ойын жеткізеді. |
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 9-сынып
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Б. Майлин Шұғаның белгісі
Б. Майлин Шұғаның белгісі
|
Бөлім: |
3-бөлім: Адам жанының құпиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Балбырова Сабира Орынбекқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
13.02.2025 жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 «Д» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Б. Майлин. "Шұғаның белгісі" хикаяты. «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы
психологизмді анықтау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Бірлік және ынтымақ: бірлескен әс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут Сабақтың ортасы 10 минут 8 минут 7 минут 10 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық көңіл күй тудыру 1.Амандас 2. Құшақтас 3.Тілек айт 4.Мақта 5.Күлкі сыйла 6.Би қимылдарын бірге қайтала Сабақтың тақырыбы және оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру Ойтүрткі 1-тапсырма «Шұғаның белгісі» шығармасында берілген сөздердің мағынасын ашыңдар. Обашық - тастан,топырақтан үйіп жасалған белгі Қорым - Өлген адамдардың сүйегі қойылған қалың бейіт Қызойнақ- Бозбалалар мен бойжеткендердің бас қосып өткізетін кез Бешпет- Кеудеге киетін астарлы жеңіл сырт киім Желпен - Жеңіл бас киім Белес - жазық жердегі ұсақ шоқылар мен төбелердің тізбегі Сықырлауық - киіз үйдің есігі 2-тапсырма «Шұғаның белгісі» шығармасында берілген сөздердің мағынасын ашу
Өзіңді тексер!
3-тапсырма (оқулықтан) Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бере отырып, психологизмді анықта. Психологизм қандай тәсілмен берілгенін тауып, теріп жаз.
Сабақты қорытындылау «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы
Өзіңді тексер
Ынтымақ түбі –игілік,
Ағайын тату болса – ат
көп,
Теңге –
тиыннан,
Ынтымақ түбі — игілік
Рефлексия «Ақылды үкілер»
әлі де үйренерім көп.
Сабақ өте қызықты болды.
ешнәрсе түсінбедім
|
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.
«Шұғаның белгісі» шығармасында берілген сөздердің мағынасын анықтайды.
«Шұғаның белгісі» шығармасында берілген сөздердің мағынасын анықтап, семантикалық карта арқылы сөздердің қай атауға жататынын белгілейді.
Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бере отырып, психологизмді анықтайды. Психологизм қандай тәсілмен берілгенін тауып, теріп жазады.
«Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақта не түсінгенін, сабақтың қызықты болғандығы немесе қызықсыз болғандығы жөнінде «Ақылды үкілер» әдісі арқылы рефлексия жасайды.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескритор Білім алушы -берілген сөздердің мағынасын анықтайды, -қай атауға жататынын белгілейді.
Жеке жұмысты бағалау Алшы – (9-10 балл) Тәйке (тауа) – (7-8 балл) Бүге (бүк) – (4-6 балл) Шіге (шік) – (1-4 балл)
Дескритор Білім алушы -кейіпкерге мінездеме береді, -психологизмді анықтайды. -қандай тәсілмен берілгенін ажыратады.
Дескритор Білім алушы -жіңішке сұрақтарға жауап береді, -жуан сұрақтарға жауап береді, -өз ойын жеткізеді. |
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 9-сынып
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













