Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
«Жүректен
жүрекке».
Топқа
бөлу. Әр түрлі қиындылар
беремін.Қиындыларда махаббат, үміт, арман, сезім сөздері
жазылған.
https://www.youtube.com/watch?v=06U8Ov02qDg
ӨМІРДЕРЕК
Қазақтың көрнекті жазушысы
Бейімбет Майлиннің өмірі мен шығармашылығына қатысты деректі
фильмнің үзіндісі.
Торғай облысы Қостанай
уезі Дамбар болысының Ақтөбе
деген жерінде дүниеге
келді.
1913 ж.
Алғашқы мақаласы «Айыртау
болысынан» «Айқап» журналында
жарияланды.
1914 ж.
Уфадағы «Ғалия»
медресесіне түскенімен, аяқтай
алмады .
«Садақ» қолжазба
журналында «Шұғаның белгісі»
шығармасы жарық
көрді.
1918 ж.
Алаш ұлт-азаттық
қозғалысының құрамына
кірді
1922 ж.
«Еңбекші қазақ» газетінің
жауапты хатшысы болды.
1923 ж.
Қостанайдағы «Ауыл» газеті редакторының
орынбасары қызметін
атқарды .
1925 ж.
шыққан жинағы
«Өлеңдері» деп аталды
.
1927 ж.
әйгілі «Мырқымбай»
өлеңін жазып
жариялады.
1928-1933
жж. Казгосиздатта саяси
редактор қызметінде
болды
1930 ж.
«Даудың басы – Дайрабайдың
көк сиыры» әңгімесі жарық
көрді.
1932 ж.
«Қанжар» атты
өлеңдер жинағы шықты.
1933 ж.
шығармаларының толық төрт
томдығы басыла
бастады,
1934-1936
жж. «Қазақ
әдебиеті» газетінің жауапты
редакторы, «Социалды
Қазақстан» газетінің қызметкері болды.
1936 ж. Мәскеудегі
онкүндікте «Жалбыр» операсы
сахналанды
1937 ж. алғашқы қазақ
киносы «Амангелді» фильмінің
сценариін жазды .
Жалған жаламен
тұтқындалып, «халық жауы» ретінде
атылды.
Миға
шабуыл
1.Б.Майлин туралы не
білдіңдер?
2. Б.Майлин қандай қызметтер
атқарған?
3. Б.Майлин шығармаларының тақырыбы қандай?
4. «Шұғаның белгісі» қандай
шығарма?
1.Шығарма не себепті «Шұғаның
белгісі» деп аталды?
1-тапсырма Ж.
ТЖ
«Джиксо»
әдісі
Бөлім бойынша шығарманы
оқу
1-топ-
I-III
2-топ –IV-VI
3-топ- VII-X
4-топ-XI-XIII
2-тапсырма
«Шұғаның белгісі» шығармасындағы сюжеттік желіні
анықтаңыз
Оқиғаның басталуы
________________
Оқиғаның
дамуы___________________
Оқиғаның байланысуы
_____________
Оқиғаның шиеленісуі
______________
Оқиғаның шарықтау шегі
___________ Оқиғаның шешімі
________________
«Балық қаңқасы» тәсілін
қолданып, шығарма мазмұнына
талдау жасаңдар.
3 тапсырма
ЖЖ
«Иә - жоқ»
әдісі.
Сабақты қорыту барысында
сұрақтарға жауап беру
1.Шұға мен Әбдірахман
бір-біріне лайық па?
2.Шұға уәдеге берік
пе?
3.Шұға арманына жетті
ме?
4.Екеуінің қосылмауына әкесі
кінәлі ме?
5.Әбдірахман заманға қарсы
тұра алды ма?
6.Шұғаның өміріне заман кінәлі
ме?
7. Осы заманда Шұғадай
махаббатқа тұрақты қыздар кездесе
ме?
8.Қазіргі заманда әлеуметтік
теңсіздіктер бар ма?
9.Шынайы махаббатқа сенесіңдер
ме?
10.Адал махаббат ұғымы
мәңгілік пе?
Рефлексия
«Шығу
парағын» пайдаланып, төмендегі
сұрақтарға жауап беріңдер.
-
Бүгін не
үйрендің?
-
Тақырып бойынша қандай
сұрақтарың бар?
-
Тапсырмаларды орындау
барысында қандай қиындықтар
болды?
-
Келесі сабақта қандай
мәселелерге көңіл аудару
керек?
|