Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:

    Сынып: 9

    Бөлім: «Адам жанының құпиясы»

    Сабақтың тақырыбы

    Б. Майлин «Шұғаның белгісі» повесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Б. Майлин «Шұғаның белгісі» повесіне сюжеттік – композициялық талдау жасау.

    Көпшілігі: шығармадағы проблемалық фактілерді тауып,оның туындауына себеп болған идеяларды ажыратып,

    сұрақтар негізінде нақты шешім ұсыну;

    Кейбір оқушылар: шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларын, көзқарасын білдіру.

    Бағалау критерийлері

    • Шығарма мазмұнын түсінеді;

    • Шығармадағы негізгі оқиғаларды анықтайды;

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Білу, түсіну

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика және терминология: атастыру,жазғытұрғы, ертоқым, нәшәндік, тілмаш, песір, болыс, автор стилі, сюжет, композиция.

    Менің ойымша.....Мен келісемін… Мен келіспеймін…

    Талқылау сұрақтары:

    1.Автордың шығарманы жазу себебі қандай?

    2. Қаламгердің шығармаларының өміршеңдігі неде?

    3. «Жап-жас жігіт екен ғой» деген жолдардан қандай тұжырымдама жасадыңыз?

    Пәнаралық байланыс

    Тарих. ХХ ғасырдың басындағы қазақ өмірі, сол кезеңдегі тарихи әлеуметтік жағдаймен байланыстырылады.

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Алдыңғы білім

    Б.Майлин өмірі мен шығармашылығы. «Шұғаның белгісі» хикаяты.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Білімнің өзектілігі

    3 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі

    (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

    ІІ.Қызығушылықты ояту

    «Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды.

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.


    «Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды.

    Қалыптастырушы бағалау

    - төмен жауап;

    - жақсы жауап;

    - тамаша жауап!


    9-сынып

    Қазақ әдебиеті


    Жаңа материалды игеру


    10 минут






    5 минут



























    12 минут




    ІІІ. Мағынаны тану

    1. 1 тапсырма

    2. «Джигсо» әдісі арқылы шығарма мазмұнымен танысады.

    3. І топ 1-3 бөлім

    4. ІІ топ 4-6 бөлім

    5. ІІІ топ 7-9 бөлім

    6. ІV топ 10-13 бөлім

    Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады.

    2 тапсырма. «Пазл» әдісі

    Шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау жасайды.

    Шығарма үзінділерін ретімен орналастырады.

    4. Мен әңгімені неден бастарымды білмедім, жол жайын айтып өткен «Шұғаның белгісі» дегені бар еді. Одан пәлендей сөз туады деп дәмеленбесем де, бастауға себеп болсын деп ойлап:

    - «Шұғаның белгісі» дегеніңіз не нәрсе, тау ма, - дедім.

    - Жоқ, әшейін, бір обашық, - деді. Кейін қалып бара жатқан соң тағы тебініп қатарласып:

    - Шұғаның белгісін сіз білмейтін шығарсыз-ау, - деді

    2.Артыма жалт қарасам екі жігіт түсіп аттарын байлап жатыр екен. Біреуі орысшалау киінген.

    Тани кеттім.

    - Әбдірахман ғой, - дедім.

    - Әбдірахманың кім?

    - Қазақбайдың баласы.

    - Ия, әлгі учитель баласы ма?

    - Ия.

    - Жап-жас жігіт екен ғой, - деп бірер қарады да, Шұға отауға кіріп кетті.

    Мен Әбдірахманға амандасып, үйге ертіп жүрдім. Отаудың сықырлауығынан Шұғаның бізге сығалап қарап тұрғандығы білінді.

    1.Біз ауылға жеткенде Беркімбайдың үйінің қасы лық толған адам екен. Атты байлап Әбдірахманды үйге кіргіздім де, неге жиналып тұрғандарын білейін деп аяңдап кісілерге қарай жүрдім. Жақындай бергенімде бір салт атты шоқытып келді де, айқайлап бірдеме айтып кейін жүріп кетті. Не айтқанын есіте алмадым. Бірақ әлденеге жүрегім тітіркенді. Бойым мұздады...Жүгіре басып жандарына келгенімде «Құдай рахмет етсін!..» деп беттерін сипап бата қылысты. Мен аң-таң болдым.

    3. Біз келгенде ойын жаңа басталған екен. Шұғалар өлендерін тоқтатып, арқаннан түсті. Жай әзілмен көп уақыт оздырдық.Домбыра алдырып Әбдірахман ән салды. Бишара, жігіт еді ғой.Ондай ойындарда бір түрлі ұстайтын арқасы бар еді. Өлеңді түйдектетіп үзбестен соқты. Жұрттың бәрі Әбдірахманның аузына қарады. Жатып қалған бірен-саран кемпірлер шапандарын жамылып келіп өлең тыңдасты. Ойын-күлкінің қызығымен таң атқанын да білмей қалдық. Жұрт біртіндеп ыдырай бастады.

    5. Бәрібір мен бақытты бола алмаймын. Әкем аяса, менің дертім жаныма батқан соң аяп отыр. Ертен сауықсам қайта күйсеуден тайынбайды. Өлем деп арман қылмаймын, жалғыз-ақ арманым бар. Түнеугі кергенде Әбдірахман бір ауыз сөз айта білмеді. Бір көріп сөйлесіп, жаным шығарда, «ІІІұғам!» деп бетіме бетін тигізсе, бар арманым бітіп, дүниеден армансыз етер ем... әй, жоқ қой! - деді.

    Ауыр күрсінді.

    Дескриптор:

    • Шығарма сюжетін біледі;

    • Шығарма сюжетін ретімен орналастырады;

    • Композициялық талдау жасайды.

    ҚБ

    3- тапсырма

    Саралау тапсырмалары:

    Шығарманы FILA кестесі бойынша талдандар.

    Шығармадағы

    проблемалық фактілер

    Оқиғаның тууына себеп болған идеялар

    Идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтар

    Шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар.







    Дескриптор:
    • Шығармадағы проблемалық фактілерді анықтайды;

    • Оқиғаның тууына себеп болған идеяларды табады;

    • Идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтар құрастырады;

    • Шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар ұсынады.

    ҚБ

    Тапсырма. Шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларыңды өрбіте отырып сөйлемді аяқта.

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбіте отырып, сөйлемді аяқтайды.

    Мысалы:

    • Шығарма желісіндегі адалдықты бүгінгі күні ...... .

    • Әбдірахман мен Шұға арасындағы адал сезім қазіргі кезде ..... .

    Дескриптор:

    • Шығарма тақырыбының өміршеңдігін анықтайды;

    • Берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбітеді;

    • Сөйлемді аяқтайды.


    Оқушылар «Джигсо» әдісі арқылы шығарма мазмұнымен танысады.


    Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады.


    «Пазл» әдісімен шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау жасайды.


























    Шығарма үзінділерімен танысады.































    Оқушылар саралау тапсырмасын орындайды.








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Моника
    26 Қаңтар 2024
    419
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Б. Майлин «Шұғаның белгісі» повесі 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Б. Майлин «Шұғаның белгісі» повесі 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Б. Майлин «Шұғаның белгісі» повесі 9 сынып Қазақ әдебиеті
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:

    Сынып: 9

    Бөлім: «Адам жанының құпиясы»

    Сабақтың тақырыбы

    Б. Майлин «Шұғаның белгісі» повесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Б. Майлин «Шұғаның белгісі» повесіне сюжеттік – композициялық талдау жасау.

    Көпшілігі: шығармадағы проблемалық фактілерді тауып,оның туындауына себеп болған идеяларды ажыратып,

    сұрақтар негізінде нақты шешім ұсыну;

    Кейбір оқушылар: шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларын, көзқарасын білдіру.

    Бағалау критерийлері

    • Шығарма мазмұнын түсінеді;

    • Шығармадағы негізгі оқиғаларды анықтайды;

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Білу, түсіну

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика және терминология: атастыру,жазғытұрғы, ертоқым, нәшәндік, тілмаш, песір, болыс, автор стилі, сюжет, композиция.

    Менің ойымша.....Мен келісемін… Мен келіспеймін…

    Талқылау сұрақтары:

    1.Автордың шығарманы жазу себебі қандай?

    2. Қаламгердің шығармаларының өміршеңдігі неде?

    3. «Жап-жас жігіт екен ғой» деген жолдардан қандай тұжырымдама жасадыңыз?

    Пәнаралық байланыс

    Тарих. ХХ ғасырдың басындағы қазақ өмірі, сол кезеңдегі тарихи әлеуметтік жағдаймен байланыстырылады.

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Алдыңғы білім

    Б.Майлин өмірі мен шығармашылығы. «Шұғаның белгісі» хикаяты.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Білімнің өзектілігі

    3 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі

    (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

    ІІ.Қызығушылықты ояту

    «Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды.

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.


    «Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды.

    Қалыптастырушы бағалау

    - төмен жауап;

    - жақсы жауап;

    - тамаша жауап!


    9-сынып

    Қазақ әдебиеті


    Жаңа материалды игеру


    10 минут






    5 минут



























    12 минут




    ІІІ. Мағынаны тану

    1. 1 тапсырма

    2. «Джигсо» әдісі арқылы шығарма мазмұнымен танысады.

    3. І топ 1-3 бөлім

    4. ІІ топ 4-6 бөлім

    5. ІІІ топ 7-9 бөлім

    6. ІV топ 10-13 бөлім

    Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады.

    2 тапсырма. «Пазл» әдісі

    Шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау жасайды.

    Шығарма үзінділерін ретімен орналастырады.

    4. Мен әңгімені неден бастарымды білмедім, жол жайын айтып өткен «Шұғаның белгісі» дегені бар еді. Одан пәлендей сөз туады деп дәмеленбесем де, бастауға себеп болсын деп ойлап:

    - «Шұғаның белгісі» дегеніңіз не нәрсе, тау ма, - дедім.

    - Жоқ, әшейін, бір обашық, - деді. Кейін қалып бара жатқан соң тағы тебініп қатарласып:

    - Шұғаның белгісін сіз білмейтін шығарсыз-ау, - деді

    2.Артыма жалт қарасам екі жігіт түсіп аттарын байлап жатыр екен. Біреуі орысшалау киінген.

    Тани кеттім.

    - Әбдірахман ғой, - дедім.

    - Әбдірахманың кім?

    - Қазақбайдың баласы.

    - Ия, әлгі учитель баласы ма?

    - Ия.

    - Жап-жас жігіт екен ғой, - деп бірер қарады да, Шұға отауға кіріп кетті.

    Мен Әбдірахманға амандасып, үйге ертіп жүрдім. Отаудың сықырлауығынан Шұғаның бізге сығалап қарап тұрғандығы білінді.

    1.Біз ауылға жеткенде Беркімбайдың үйінің қасы лық толған адам екен. Атты байлап Әбдірахманды үйге кіргіздім де, неге жиналып тұрғандарын білейін деп аяңдап кісілерге қарай жүрдім. Жақындай бергенімде бір салт атты шоқытып келді де, айқайлап бірдеме айтып кейін жүріп кетті. Не айтқанын есіте алмадым. Бірақ әлденеге жүрегім тітіркенді. Бойым мұздады...Жүгіре басып жандарына келгенімде «Құдай рахмет етсін!..» деп беттерін сипап бата қылысты. Мен аң-таң болдым.

    3. Біз келгенде ойын жаңа басталған екен. Шұғалар өлендерін тоқтатып, арқаннан түсті. Жай әзілмен көп уақыт оздырдық.Домбыра алдырып Әбдірахман ән салды. Бишара, жігіт еді ғой.Ондай ойындарда бір түрлі ұстайтын арқасы бар еді. Өлеңді түйдектетіп үзбестен соқты. Жұрттың бәрі Әбдірахманның аузына қарады. Жатып қалған бірен-саран кемпірлер шапандарын жамылып келіп өлең тыңдасты. Ойын-күлкінің қызығымен таң атқанын да білмей қалдық. Жұрт біртіндеп ыдырай бастады.

    5. Бәрібір мен бақытты бола алмаймын. Әкем аяса, менің дертім жаныма батқан соң аяп отыр. Ертен сауықсам қайта күйсеуден тайынбайды. Өлем деп арман қылмаймын, жалғыз-ақ арманым бар. Түнеугі кергенде Әбдірахман бір ауыз сөз айта білмеді. Бір көріп сөйлесіп, жаным шығарда, «ІІІұғам!» деп бетіме бетін тигізсе, бар арманым бітіп, дүниеден армансыз етер ем... әй, жоқ қой! - деді.

    Ауыр күрсінді.

    Дескриптор:

    • Шығарма сюжетін біледі;

    • Шығарма сюжетін ретімен орналастырады;

    • Композициялық талдау жасайды.

    ҚБ

    3- тапсырма

    Саралау тапсырмалары:

    Шығарманы FILA кестесі бойынша талдандар.

    Шығармадағы

    проблемалық фактілер

    Оқиғаның тууына себеп болған идеялар

    Идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтар

    Шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар.







    Дескриптор:
    • Шығармадағы проблемалық фактілерді анықтайды;

    • Оқиғаның тууына себеп болған идеяларды табады;

    • Идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтар құрастырады;

    • Шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар ұсынады.

    ҚБ

    Тапсырма. Шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларыңды өрбіте отырып сөйлемді аяқта.

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбіте отырып, сөйлемді аяқтайды.

    Мысалы:

    • Шығарма желісіндегі адалдықты бүгінгі күні ...... .

    • Әбдірахман мен Шұға арасындағы адал сезім қазіргі кезде ..... .

    Дескриптор:

    • Шығарма тақырыбының өміршеңдігін анықтайды;

    • Берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбітеді;

    • Сөйлемді аяқтайды.


    Оқушылар «Джигсо» әдісі арқылы шығарма мазмұнымен танысады.


    Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады.


    «Пазл» әдісімен шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау жасайды.


























    Шығарма үзінділерімен танысады.































    Оқушылар саралау тапсырмасын орындайды.








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 9 сынып
    26.01.2024
    419
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Моника
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации