Материалдар / Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн

Материал туралы қысқаша түсінік
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1895
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Сабақ: Қазақ әдебиеті

3-бөлім. Адамгершілік – асыл қасиет

9-сабақ. Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн

Бейнеу ауданы

Төлеп селосы

Мектеп: «Ә.Махутов атындағы мектеп бала-бақша кешені» КММ

Күні: 20.05 2017 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағазина Маржан Бектұрғанқызы

Сынып: 5

Қатысқан: 16

Қатыспаған:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


5Т/Ж 3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

5 Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сабақ мақсаты

Барлық оқушы орындай алады:

Шығарма мазмұнын түсінеді. Шығармадағы басты кейіпкерді анықтай алады. Адамгершілік қасиеттерін ажырата алады.

Қожаның іс-әрекетіне өз көзқарасын айта алады.

АКТ-ты пайдалана алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Қожа образын анықтайды.

Қожа портретін көрсетеді.

Қожаға мінездеме бере алады.

Шығарманың идеясын түсінеді. Авторға хат жазады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Қожаның бейнесін талдайды.

Жантас мен Қожаны салыстырады.

Қожа кейіпіне ену арқылы өмірмен байланыстыра біледі. Шығарма бойынша өз ой-пікірін анық тұжырымдап айта алады.

Тілдік мақсат






















Оқушылар орындай алады:

Мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын аша алады.

Берілген сөздердің синонимдерін тауып, сөйлем құрайды.

Күннің көз жасы тыйылмады, қарасын көрсетпеу, жүрген жеріне шөп шықпау, отқа да, суға түсу, баукеспе.

Шығармадағы мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіре алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сөздік жұмыс жүргіземін. Педсовет, клуб, қаһар, тәжім, қарақшы, пұшпақ, қақпан, шарбақ сөздерінің мағынасын табады.

Адамгершілікке қатысты мақал-мәтелдер айтады.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Берілген тірек сөздерді ретімен орналастырып, оған байланысты оқиғаны баяндай алады.

Оқиғаға тақырып қоя алады.

Тірек сөздер: газет, қызыл бұзау, қымыз, қант қоңырау, хат, қант, дойбы, терек, айна, бақа.


Талқылауға арналған сұрақтар:


Не себепті Қожа тәртіпсіздік жасайды?

Қожа мұғалімнің сөмкесіне не үшін бақа салды?

Жантасты неге ұнатпайды?

Мұғалім Майқанова не себепті Қожаға деген көзқарасын өзгертті?

Қожаның педкеңестен кейін Майқанова туралы пікірі не себепті өзгерді?

Неліктен Сұлтан Қожаға үйір?



Не себепті Қожа өзгеруге шешім қабылдады деп ойлайсыз?

Ишара: Қожаның өзіне – өзі жаза қолдануы


(Айна алдындағы іс-әрекеті)

Алдыңғы оқу:

Оқушылар нені біледі және осы сабақтың алдында нені білуілері керек? (негізгі түсініктер, деректер, формулалар, теориялар) сіз тақырыпқа қатысты ілгеріден білетін біліміңізді қалай тиімді пайдалана аласыз?

Түсіну және жауап беру дағдыларының негізінде «Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөліміндегі «Дүние қалай етсең табылады» тақырыбында оқушылар анализ және интерпретация дағдыларын игерді.


Қима қағаздар тарата отырып, «Менің атым Қожа» повесінің мазмұнын түсінгенін білдім.


Қарасын көрсетпеу, жүрген жеріне шөп шықпау,

Қой аузынан шөп алмас тұрақты сөз тіркесін беру арқылы тілдік суреттеу құралдарын тапқызып, мағынасын анықтаттым.


Жоспар Видео роликтен үзінді көру арқылы оқушылар адам бойындағы түрлі қасиеттерді ажырата отырып, түсіну және жауап беру, бағалау және салыстыру дағдыларын меңгереді.

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастырады.


Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Басы

Психологиялық дайындық.


Топқа бөлу.

1-топ. Сотқар Қожа

2-топ. Өзгерген Қожа


Оқылым алдындағы тапсырма:

Оқушы қызығушылығын ояту үшін


«Менің атым Қожа» кино фильмінен үзінді көрсетемін.

Үзінді: Қожаның іс-әрекеті.


  • Оқушылар Қожа қандай оқушы деп ойлайсыздар?

  • Автор бұл повестен нені көрсетпек болды?


Оқушылардың белсенділік танытып, бірлескен әрекет етеді.


Ойлау дағдыларының деңгейі: болжау

Бағалау критерийі: Қожаға сипаттама жазады

Сызба арқылы көрсетеді.

Оқушының таным қабілетін білу мақсатында Сотқар Қожа, Өзгерген Қожа сөздерін ұсынамын.

Тапсырма: Қожаға сипаттама жазыңыз.

Сызба арқылы дәлелдеңіз.







Дескриптор: Қожаға сипаттама жазды.

Топтастыру стратегиясын пайдаланды.

Қалыптастырушы бағалау



Кері байланыс

Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін қызықты тапсырмалар беремін.

  • Қожа рөлін сомдаған актер туралы не білесіздер?


Ойлау дағдыларының деңгейі: болжау, қолдану

Бағалау критерийі: Семантикалық картамен жұмыс жасай

алады.

Кейіпкерлер образын ажырата алады.

Оқылым және тыңдалым материалы негізінде «Семантикалық карта» ұсынамын. Семантикалық картаны құрастыру барысында оқушылар түсіну және жауап беру дағдысын өз жұмысында көрсетеді.

Тапсырма: Кейіпкерлер образын сәйкестендіріңіз.




Кейіпкерлер

Қожа

Жантас

Сабира

Мұғалім, қатал, әділ, мейірімді



+

Ерке, қу, өзімшіл, жағымпаз


+


Аңғал, адал, сенгіш

+




Дескриптор: Семантикалық картамен жұмыс жасады.

Кейіпкерлерді сәйкестендірді.

Қалыптастырушы бағалау


.

Кері байланыс

Белсенді оқуды басшылыққа алып, қосымша тапсырмалар беремін.

  • «Менің атым Қожа» повесінің кейіпкерлерін атап бере аласыздар ма?


Оқылым кезіндегі тапсырма:

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану, талдау

Бағалау критерийі: Венн диаграммасын құрастыра алады.

Қожа мен Жантас мінездерін

салыстыра алады.

Оқыту және оқу үдерісіндегі белсенді оқу әдісіне сүйеніп, оқушының анализ және интерпретация дағдысын меңгеруін мақсат етіп алдым.

Тапсырма: Венн диаграммасын құрастырыңыз.

Қожа мен Жантастың мінездерін

салыстырыңыз.

Қожа



Жантас



Ұқсастығы















Дескриптор: Венн диаграмма құрды.

Қожа мен Жантастың мінездерін салыстырды.


Қалыптастырушы бағалау



Кері байланыс

Ішкі уәжін ояту мақсатында қызықты тапсырмалар беремін.

  • Сәбира Майқанованың рөлін сомдаған актриса туралы не білесіздер?


Сергіту жаттығулары.

«Екі шындық, бір өтірік»


Шаттық шеңберіне жиналады.


Қожаның суреттері арқылы топқа бөлемін.


Кино фильмнен үзінді көрсетемін.


Смайликилер беру арқылы ішкі уәжін оятамын.
















Топтастыру стратегиясын құрады.









Бердібек Соқпақбаевтың суретімен бағалаймын.

Оқушылардың естерінде қалу үшін,

қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын.






Семантикалық карта.























Шығармадағы басты кейіпкер

Қожаның суретін пайдаланамын.











«Қожа мен Жантас» Венн диаграммасын салыстыра отырып, адам бойындағы адамгершілік құндылықтарын ажыратады.



























Сәбира Майқанованыңсуретін қалыптастырушы бағалау ретінде пайдаланамын











Ортасы

Оқылымнан кейінгі тапсырма:

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

Бағалау критерийі: Қожаның іс-әрекетін басшылыққа

алады.

Бүгінгі күнмен байланыстырады.

Тұлғаға бағдарланған тісілге сүйеніп, оқушының сенімін нығайту мақсатында өмірмен байланыстыра алуына көңіл аудардым.

«Егер мен Қожа болсам.....................» деген тақырыпта өзінің көзқарасын білдіреді.

Тапсырма: Қожаның іс-әрекетін еске түсіріңіз.

«Егер мен Қожа болсам...» деген мысалға өз

көзқарасыңызды білдіріңіз.

Дескриптор: кейіпкер іс-әрекетін б

Қалыптастырушы бағалау



Кері байланыс

Ішкі уәжін ояту мақсатында қызықты тапсырмалар беремін.

  • Жантас рөлін сомдаған актер туралы не білесіздер?


Бағалау мен салыстыруға арналған тапсырма негізінде «ПОПС» әдісін алдым.

Менің ойымша.........

Себебі.............

Мысал...........

Қорыта айтқанды.

Түсіну және жауап беру дағдысы негізінде оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын, өз ойын анық жеткізу, сын тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады.


















Жантас суретін қалыптастырушы бағалау ретінде қолдандым.









«Попс» әдісін пайдандым.



Соңы

Кері байланыс


+

?

Бұрыннан білемін

Мен үшін жаңа ақпарат

Білгім келеді






Кесте тұсына смайлики жапсырады


Қосымша мәлімет

АКТ, оқулық, ғаламтор

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік,

АКТ -мен байланыс

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

АКТ-ты қолдану арқылы Менің атым Қожа кино фильмінен үзінді көрсеттім. Қожа қандай оқушы деп ойлайсыздар?

Автор бұл повестен нені көрсетпек болды? Деген сұрақтар алдым.

Оқушылар белсенділік танытып, бірлескен әрекет көрсетті.


Оқылым және тыңдалым материалы негізінде «Семантикалық карта» ұсындым. Семантикалық картаны құрастыру барысында оқушылар түсіну және жауап беру дағдысын өз жұмысында көрсетті.


Оқыту және оқу үдерісіндегі белсенді оқу әдісіне сүйеніп, оқушының анализ және интерпретация дағдысын меңгерту үшін Жантас пен Қожаға топтартыру құрады.


Тұлғаға бағдарланған тәсілге сүйеніп, оқушының сенімін нығайту мақсатында өмірмен байланыстыра алуына көңіл аудардым.

«Егер мен Қожа болсам.....................» деген тақырыпта өзінің көзқарастарын білдірді.


Бағалау мен салыстыруға арналған тапсырма негізінде «ПОПС» әдісін алдым.

Менің ойымша.........

Себебі.............

Мысал...........

Қорыта айтқанды.

Түсіну және жауап беру дағдысы негізінде оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын, өз ойын анық жеткізу, сын тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырды.




Оқу үшін бағалауға смайликилер, автордың және шығарма кейіпкерлерінің суреттерін қолдандым.


өте жақсы жауап берді

жақсы жауап берді


өте жақсы бағалау мен салыстыру жүргізді



оқылым және тыңдалым дағдысы жақсы қалыптасқан


белсенді әрекет көрсетті


нақты, сенімді сөйледі.

Информатика пәнімен байланыстыр. Ондағы мақсатым оқушылардың қызығушылығын оянады, танымдық қабілетін артады.

АКТ-ты тиімді пайдалана біледі.

Кинодан үзінді көрсетудегі мақсатым, білім алушылар өз бетінше тұжырымдайды, өзінің ой-пікірін анық жеткізеді.

Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырғандағы мақсатым, оқушылар адам бойындағы түрлі қасиеттерді анықтайды, өзге жандарға баға беруді үйренеді.

Адамның сырттқы көрінісінен емес, оның іс-әрекетінен адамгершілік құндылықтарын тани біледі.

Өмірмен байланыстырғандағы мақсатым, Қожа мен өздерінің іс -әрекеттерін салыстырады. Дүниетанымы артады.

«Егер мен Қожа болсам....» деп өздерін кейіпкерлер рөліне қою арқылы өмірге шындалады.


«Екі шындық, бір өтірік» сергітемін.

Сыныпта қауіпсіздік ережесі сақталды.

(Медицинамен) Адамның көңілді жүруі де адам денсаулығын ұзартады.


Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастырады.


«Қожа мен Жантас» Венн диаграммасын салыстыра отырып, адам бойындағы адамгершілік құндылықтарын ажыратты.

Кейіпкерлердің іс-әрекетінен олардың образын анықтау арқылы оқушылар адамгершілік қасиеттерін, үлкенге құрмет, кішіге ізет, отан алдындағы жауапкершілікті және ынтымақтастықты қалыптастырды.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

  • Оқушылар Кейіпкерлер портретін анықтады, шынайы өмір мен байланыстырып, бағасын берді.

  • Оқушылар адам бойындағы түрлі адамгершілік құндылықтарды білді.

  • Сабағым орташа деңгейде өтті.

  • Тапсырма беру кезінде әдіс-тәсілдерді түрлендіре отырып, тиімді түрде іске асырдым. Жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін қанағаттандыру керек екенін ескере отырып, барынша тиімді жоспар құрдым.

  • Саралау әдісіне негіздеп, кейіпкерге топтастыру стратегиясын құру, кейіпкердің кейіпіне ену яғни өзін қоюы, кейіпкердің іс-әрекеті арқылы образын анықтауды сәйкестеп алдым.

  • Уақытты әр тапсырмаға бөліп тастап, тиімді пайдаландым.

  • Жоспарыма әр тапсырма бойы оқу үшін бағалау беріп отырдым, оны смайликилер арқылы жүзеге асырдым.

  • Смайликилер, автор суреті мен кейіпкерлер суреттерін пайдаландым. Бұл оқушылардың ішкі уәжін оятуға, пәнеге деген ынтасын арттыруға көмектеседі.

  • Әлі де қосымша ақпарат көздерінен іздеп, оқушыларға түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланып, көбірек мәлімет беремін.


Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

  1. Сотқар Қожа мен Өзгерген Қожа топтастыру

  2. Жантас пен Қожаны салыстыру

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқу мен оқытуға қатысты?

  1. Кері байланыс

  2. ПОПС әдісі

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

  1. Видео роликтің маңызы

  2. Көрініс, АКТ, ғаламтор желісі
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!