Психологиялық
дайындық.
Топқа
бөлу.
1-топ. Сотқар
Қожа
2-топ. Өзгерген
Қожа
Оқылым алдындағы
тапсырма:
Оқушы қызығушылығын ояту
үшін
«Менің атым Қожа»
кино фильмінен үзінді
көрсетемін.
Үзінді: Қожаның
іс-әрекеті.
Оқушылардың
белсенділік танытып, бірлескен әрекет
етеді.
Ойлау
дағдыларының деңгейі:
болжау
Бағалау
критерийі:
Қожаға сипаттама
жазады
Сызба арқылы
көрсетеді.
Оқушының таным
қабілетін білу мақсатында Сотқар Қожа, Өзгерген
Қожа сөздерін
ұсынамын.
Тапсырма: Қожаға сипаттама
жазыңыз.
Сызба арқылы
дәлелдеңіз.
Дескриптор:
Қожаға сипаттама
жазды.
Топтастыру
стратегиясын пайдаланды.
Қалыптастырушы
бағалау
Кері
байланыс
Оқушылардың
белсенділігін арттыру үшін қызықты тапсырмалар
беремін.
Ойлау
дағдыларының деңгейі:
болжау,
қолдану
Бағалау
критерийі: Семантикалық картамен жұмыс
жасай
алады.
Кейіпкерлер образын
ажырата алады.
Оқылым және тыңдалым
материалы негізінде «Семантикалық карта» ұсынамын. Семантикалық
картаны құрастыру барысында оқушылар түсіну және жауап беру
дағдысын өз жұмысында
көрсетеді.
Тапсырма: Кейіпкерлер образын
сәйкестендіріңіз.
Кейіпкерлер
|
Қожа
|
Жантас
|
Сабира
|
Мұғалім, қатал, әділ,
мейірімді
|
|
|
+
|
Ерке, қу, өзімшіл,
жағымпаз
|
|
+
|
|
Аңғал, адал,
сенгіш
|
+
|
|
|
Дескриптор: Семантикалық картамен жұмыс
жасады.
Кейіпкерлерді
сәйкестендірді.
Қалыптастырушы
бағалау
.
Кері
байланыс
Белсенді оқуды
басшылыққа алып, қосымша тапсырмалар
беремін.
Оқылым кезіндегі
тапсырма:
Ойлау
дағдыларының деңгейі:
қолдану,
талдау
Бағалау
критерийі: Венн диаграммасын құрастыра
алады.
Қожа мен Жантас
мінездерін
салыстыра
алады.
Оқыту және оқу
үдерісіндегі белсенді оқу әдісіне сүйеніп, оқушының анализ және
интерпретация дағдысын меңгеруін мақсат етіп
алдым.
Тапсырма: Венн диаграммасын
құрастырыңыз.
Қожа мен Жантастың
мінездерін
салыстырыңыз.
Қожа
Жантас
Ұқсастығы
Дескриптор: Венн диаграмма
құрды.
Қожа мен Жантастың
мінездерін салыстырды.
Қалыптастырушы
бағалау
Кері
байланыс
Ішкі уәжін ояту
мақсатында қызықты тапсырмалар
беремін.
Сергіту
жаттығулары.
«Екі шындық, бір
өтірік»
|
Шаттық шеңберіне
жиналады.
Қожаның суреттері
арқылы топқа бөлемін.
Кино фильмнен үзінді
көрсетемін.
Смайликилер беру
арқылы ішкі уәжін оятамын.
Топтастыру
стратегиясын құрады.
Бердібек
Соқпақбаевтың суретімен
бағалаймын.
Оқушылардың
естерінде қалу үшін,
қалыптастырушы
бағалау ретінде қолданамын.
Семантикалық
карта.
Шығармадағы басты
кейіпкер
Қожаның суретін
пайдаланамын.
«Қожа мен Жантас»
Венн диаграммасын салыстыра отырып, адам бойындағы адамгершілік
құндылықтарын ажыратады.
Сәбира
Майқанованыңсуретін қалыптастырушы бағалау ретінде
пайдаланамын
|