Материалдар / Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн

Материал туралы қысқаша түсінік
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1304
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарСабақ жоспары
Сабақ: Қазақ әдебиеті3-бөлім. Адамгершілік – асыл қасиет9-сабақ. Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн Бейнеу ауданыТөлеп селосыМектеп: «Ә.Махутов атындағы мектеп бала-бақша кешені» КММ
Күні: 20.05 2017 жМұғалімнің аты-жөні: Жұмағазина Маржан Бектұрғанқызы
Сынып: 5Қатысқан: 16 Қатыспаған:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5Т/Ж 3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5 Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
Сабақ мақсатыБарлық оқушы орындай алады:


Шығарма мазмұнын түсінеді. Шығармадағы басты кейіпкерді анықтай алады. Адамгершілік қасиеттерін ажырата алады. Қожаның іс-әрекетіне өз көзқарасын айта алады.АКТ-ты пайдалана алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Қожа образын анықтайды.Қожа портретін көрсетеді.Қожаға мінездеме бере алады.Шығарманың идеясын түсінеді. Авторға хат жазады.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Қожаның бейнесін талдайды. Жантас мен Қожаны салыстырады.Қожа кейіпіне ену арқылы өмірмен байланыстыра біледі. Шығарма бойынша өз ой-пікірін анық тұжырымдап айта алады.
Тілдік мақсат









































Оқушылар орындай алады:


Мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын аша алады.Берілген сөздердің синонимдерін тауып, сөйлем құрайды.Күннің көз жасы тыйылмады, қарасын көрсетпеу, жүрген жеріне шөп шықпау, отқа да, суға түсу, баукеспе.Шығармадағы мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіре алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Сөздік жұмыс жүргіземін. Педсовет, клуб, қаһар, тәжім, қарақшы, пұшпақ, қақпан, шарбақ сөздерінің мағынасын табады.Адамгершілікке қатысты мақал-мәтелдер айтады.


Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Берілген тірек сөздерді ретімен орналастырып, оған байланысты оқиғаны баяндай алады.Оқиғаға тақырып қоя алады.Тірек сөздер: газет, қызыл бұзау, қымыз, қант қоңырау, хат, қант, дойбы, терек, айна, бақа.



Талқылауға арналған сұрақтар:




Не себепті Қожа тәртіпсіздік жасайды?Қожа мұғалімнің сөмкесіне не үшін бақа салды?Жантасты неге ұнатпайды? Мұғалім Майқанова не себепті Қожаға деген көзқарасын өзгертті?Қожаның педкеңестен кейін Майқанова туралы пікірі не себепті өзгерді?Неліктен Сұлтан Қожаға үйір?



Не себепті Қожа өзгеруге шешім қабылдады деп ойлайсыз?


Ишара: Қожаның өзіне – өзі жаза қолдануы

(Айна алдындағы іс-әрекеті)
Алдыңғы оқу:Оқушылар нені біледі және осы сабақтың алдында нені білуілері керек? (негізгі түсініктер, деректер, формулалар, теориялар) сіз тақырыпқа қатысты ілгеріден білетін біліміңізді қалай тиімді пайдалана аласыз?Түсіну және жауап беру дағдыларының негізінде «Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөліміндегі «Дүние қалай етсең табылады» тақырыбында оқушылар анализ және интерпретация дағдыларын игерді.

Қима қағаздар тарата отырып, «Менің атым Қожа» повесінің мазмұнын түсінгенін білдім.

Қарасын көрсетпеу, жүрген жеріне шөп шықпау,Қой аузынан шөп алмас тұрақты сөз тіркесін беру арқылы тілдік суреттеу құралдарын тапқызып, мағынасын анықтаттым.
Жоспар Видео роликтен үзінді көру арқылы оқушылар адам бойындағы түрлі қасиеттерді ажырата отырып, түсіну және жауап беру, бағалау және салыстыру дағдыларын меңгереді. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастырады.

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы Психологиялық дайындық. Топқа бөлу.1-топ. Сотқар Қожа2-топ. Өзгерген Қожа

Оқылым алдындағы тапсырма:Оқушы қызығушылығын ояту үшін

«Менің атым Қожа» кино фильмінен үзінді көрсетемін. Үзінді: Қожаның іс-әрекеті.

  • Оқушылар Қожа қандай оқушы деп ойлайсыздар?
  • Автор бұл повестен нені көрсетпек болды?


  • Оқушылардың белсенділік танытып, бірлескен әрекет етеді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: болжауБағалау критерийі: Қожаға сипаттама жазады Сызба арқылы көрсетеді.Оқушының таным қабілетін білу мақсатында Сотқар Қожа, Өзгерген Қожа сөздерін ұсынамын. Тапсырма: Қожаға сипаттама жазыңыз. Сызба арқылы дәлелдеңіз.







    Дескриптор: Қожаға сипаттама жазды. Топтастыру стратегиясын пайдаланды.Қалыптастырушы бағалау



    Кері байланыс Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін қызықты тапсырмалар беремін.
  • Қожа рөлін сомдаған актер туралы не білесіздер?


  • Ойлау дағдыларының деңгейі: болжау, қолдануБағалау критерийі: Семантикалық картамен жұмыс жасай алады. Кейіпкерлер образын ажырата алады.Оқылым және тыңдалым материалы негізінде «Семантикалық карта» ұсынамын. Семантикалық картаны құрастыру барысында оқушылар түсіну және жауап беру дағдысын өз жұмысында көрсетеді.Тапсырма: Кейіпкерлер образын сәйкестендіріңіз.







    Дескриптор: Семантикалық картамен жұмыс жасады. Кейіпкерлерді сәйкестендірді.Қалыптастырушы бағалау

    . Кері байланысБелсенді оқуды басшылыққа алып, қосымша тапсырмалар беремін.
  • «Менің атым Қожа» повесінің кейіпкерлерін атап бере аласыздар ма?


  • Оқылым кезіндегі тапсырма:Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану, талдауБағалау критерийі: Венн диаграммасын құрастыра алады. Қожа мен Жантас мінездерін салыстыра алады.Оқыту және оқу үдерісіндегі белсенді оқу әдісіне сүйеніп, оқушының анализ және интерпретация дағдысын меңгеруін мақсат етіп алдым. Тапсырма: Венн диаграммасын құрастырыңыз. Қожа мен Жантастың мінездерін салыстырыңыз.





















    Дескриптор: Венн диаграмма құрды. Қожа мен Жантастың мінездерін салыстырды.

    Қалыптастырушы бағалау



    Кері байланысІшкі уәжін ояту мақсатында қызықты тапсырмалар беремін.
  • Сәбира Майқанованың рөлін сомдаған актриса туралы не білесіздер?


  • Сергіту жаттығулары.«Екі шындық, бір өтірік»

    Шаттық шеңберіне жиналады.

    Қожаның суреттері арқылы топқа бөлемін.

    Кино фильмнен үзінді көрсетемін.

    Смайликилер беру арқылы ішкі уәжін оятамын.





























    Топтастыру стратегиясын құрады.















    Бердібек Соқпақбаевтың суретімен бағалаймын.Оқушылардың естерінде қалу үшін, қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын.









    Семантикалық карта.











































    Шығармадағы басты кейіпкерҚожаның суретін пайдаланамын.



















    «Қожа мен Жантас» Венн диаграммасын салыстыра отырып, адам бойындағы адамгершілік құндылықтарын ажыратады.



















































    Сәбира Майқанованыңсуретін қалыптастырушы бағалау ретінде пайдаланамын

















    Ортасы Оқылымнан кейінгі тапсырма:Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдануБағалау критерийі: Қожаның іс-әрекетін басшылыққа алады. Бүгінгі күнмен байланыстырады.Тұлғаға бағдарланған тісілге сүйеніп, оқушының сенімін нығайту мақсатында өмірмен байланыстыра алуына көңіл аудардым. «Егер мен Қожа болсам.....................» деген тақырыпта өзінің көзқарасын білдіреді.Тапсырма: Қожаның іс-әрекетін еске түсіріңіз. «Егер мен Қожа болсам...» деген мысалға өз көзқарасыңызды білдіріңіз.Дескриптор: кейіпкер іс-әрекетін б Қалыптастырушы бағалау



    Кері байланысІшкі уәжін ояту мақсатында қызықты тапсырмалар беремін.
  • Жантас рөлін сомдаған актер туралы не білесіздер?


  • Бағалау мен салыстыруға арналған тапсырма негізінде «ПОПС» әдісін алдым. Менің ойымша.........Себебі.............Мысал...........Қорыта айтқанды.Түсіну және жауап беру дағдысы негізінде оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын, өз ойын анық жеткізу, сын тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады.

































    Жантас суретін қалыптастырушы бағалау ретінде қолдандым.















    «Попс» әдісін пайдандым.

    Соңы Кері байланыс







    Кесте тұсына смайлики жапсырады
    Қосымша мәліметАКТ, оқулық, ғаламтор
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік,АКТ -мен байланысҚұндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
    АКТ-ты қолдану арқылы Менің атым Қожа кино фильмінен үзінді көрсеттім. Қожа қандай оқушы деп ойлайсыздар?Автор бұл повестен нені көрсетпек болды? Деген сұрақтар алдым.Оқушылар белсенділік танытып, бірлескен әрекет көрсетті. Оқылым және тыңдалым материалы негізінде «Семантикалық карта» ұсындым. Семантикалық картаны құрастыру барысында оқушылар түсіну және жауап беру дағдысын өз жұмысында көрсетті.

    Оқыту және оқу үдерісіндегі белсенді оқу әдісіне сүйеніп, оқушының анализ және интерпретация дағдысын меңгерту үшін Жантас пен Қожаға топтартыру құрады.

    Тұлғаға бағдарланған тәсілге сүйеніп, оқушының сенімін нығайту мақсатында өмірмен байланыстыра алуына көңіл аудардым. «Егер мен Қожа болсам.....................» деген тақырыпта өзінің көзқарастарын білдірді.

    Бағалау мен салыстыруға арналған тапсырма негізінде «ПОПС» әдісін алдым. Менің ойымша.........Себебі.............Мысал...........Қорыта айтқанды.Түсіну және жауап беру дағдысы негізінде оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын, өз ойын анық жеткізу, сын тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырды.





    Оқу үшін бағалауға смайликилер, автордың және шығарма кейіпкерлерінің суреттерін қолдандым.

    өте жақсы жауап берді жақсы жауап берді

    өте жақсы бағалау мен салыстыру жүргізді



    оқылым және тыңдалым дағдысы жақсы қалыптасқан

    белсенді әрекет көрсетті

    нақты, сенімді сөйледі.
    Информатика пәнімен байланыстыр. Ондағы мақсатым оқушылардың қызығушылығын оянады, танымдық қабілетін артады. АКТ-ты тиімді пайдалана біледі
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!