Семинар
тақырыбы: бағалау және оның
түрлері
Мақсаты:
-
Оқыту үшін бағалау және оқу
үшін бағалау модулімен танысу;
-
Жаңа білім беру мазмұнындағы
бағалау жүйесімен таныстыру;
-
Қалыптастырушы және жиынтыұ
бағалау туралы ұғымын кеңейту;
-
Тәжірибе
алмасу;
Міндеті:
Мұғаілмдер арасындағы тәжірибе
барысындағы оқыту үшін бағалау және оқу
үшін бағалау үдерісін пайдалану, қолдану
әдіс тәсілдерімен тәжірибе алмасуды арттыру,
дамыту.
Семинар
барысы:
І. Психологиялық
тренинг
Әріптестер бір – бірін
бағалайды(алдын-ала тізім таратылады. Әр мұғалім өз әріптесіне
дәстүрлі бағалау бойынша баға береді).
ҰП: еңбегіңізді бағалағанда
қандай сезімде болдыңыз?
Топқа
бөлу:
Дәстүрлі бағалау тәсілі арқылы
топқа бөліну: 3,4,5.
ҰП:
Бағалау – одан арғы оқу туралы шешім
қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға
бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын
термин.
Бағалау
мақсаты:
-
Оқудағы қиыншылықтарды
анықтау;
-
Кері
байланыс;
-
Уәж;
-
Болжау және
сұрыптау;стандарттарды бақылау және
орындау;
-
Оқыту бағдарламасының мазмұнын
және оқыту стилін бақылау.
Бағалаудың
мәні:
Жаңа материалмен
жұмыс:
Сергіту сәті: «ВЕЕР»әдісі(
сергіту сәті орыс тілінде
жүргізіледі.)
Кім,қашан,не істеді,
кіммен.қашан/ кто,когда, что сделал, с кем,
где.
Бағалау және оның түрлерін
тәжірибеде қолдану:
Берілген мәтіндер бойынша
тапсырма орындауымыз шарт.
1-топ: «Бай мен Жарлы
баласы» ( Ы.Алтынсарин )- «Қабырғадағы кейіпкер» («Персонаж на
стене») әдісі
2-топ: «Шалқан» ертегісі –
«Стоп кадр» әдісі
3-топ: «Үйшік» ертегісі -
«Тарих картасы»(«Карта истории») әдісі
Бағалау
әдісі: топтық
бағалау:
1-топ: критерии және
дескриптор құрастырып, бағалайды.
2-топ: «Блум түймедағы»
арқылы бағалайды .
3-топ: «Выбери одну фразу»
әдісімен бағалайды»(ағылшын тілінде
бағалайды)
Бір-бірін бағалау:
«Алғыс айтамын.....»
Өз - өзін бағалау: «Блоб
ағашы»(бүгінгі семинарда қандай деңгейде жұмыс
жасадыңыз?)
Рефлексия:
1-топ: «Көрдім. Естідім.
Сезіндім» әдісі
2-топ: «Ашық микрафон»
әдісі
3-топ: «Синквейн» әдісі
(«Бағалау» сөзіне синквейн)
Қорытынды:
«Адамзат табиғатының терең
қасиеттерінің бірі адамдардың өз дәрежесінде бағалануына деген
құштарлық болып табылады». У.Джеймс
Оқушыларымызды дұрыс бағалап,
білімге деген қызығушылығын арттыра түсе білейік. Ұстаз еңбегі
шәкірттің биік жетістіктерімен бағаланатын естен
шығармайық!!!