Материалдар / Бағалау коучинг
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бағалау коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағалау туралы коучинг жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
56
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары

Апта: 2-апта

Күн: 13 наурыз


Уақыты: 12.30-13.30

Назым Төкебаева

Тақырыбы

Формативті бағалаудың әдістерін сабақта қолданудың тиімділігі

Мақсаты

Оқу мен оқыту үрдісіндегі «Оқу үшін бағалау» және «Оқуды бағалаудың» маңыздылығын айқындау

Түйінді идея

Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс бағытын анықтап, мұғалім көмегімен оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын анықтауға және алдағы қадамдарын жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы жетістіктерін ұғынуға және бақылауға мүмкіндік беретін бағалау түрі.

Оқу нәтижелері

  • Бағалаудың түрлері: қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдісімен танысады;

  • Оқыту мен бағалау нәтижелері арасында байланысты біледі;

  • Формативті бағалаудың әдістерін сабақта қолдануды үйренеді;

  • Сабақ кезеңдерінде бағалаудың әдістерін қолданады.

Уақыты

Коучинг кезеңдері

Тренер(мұғалім) әрекеті

сұрақтар

Тыңдаушылар әрекеті

Бағалау

Ресурстар


5 мин

І.Зейін шоғырландыру















Жағымды психологиялық ахуал орнату (смайликтер арқылы топқа біріктіру)

1 т. Shape1

2 т. Shape2

3т. Shape3

4т. Shape4

Топқа бөліну бойынша рефлексия жүргізу

Қазіргі көңіл күйлеріңізді смайликтер арқылы қалай берер едіңіздер?











Осы сөздер арқылы топқа бірігуіміздің себебі неде деп ойлайсыздар?

Бір-біріне қолдарын беріп амандасу, жылы тілек айту, (смайликтер арқылы топқа бірігу)










Топқа бөліну бойынша рефлексия жасау






Суреттер

  1. мин


Миға шабуыл

Мұғалімдерге бағалау туралы бұрыннан не білетіндері туралы ойлануға уақыт беру, идеялар тақтасына жазу


-Бағалау туралы

сіздің ойыңыз қандай?

-Сыныпта бағалаудың қандай түрлерін пайдаланасыз?

-Қазіргі бағалаудың қандай түрлерін білесіздер?

Мұғалімдер идеялар тақтасына бағалау туралы бұрыннан не білетіндерін айтады.


(қатысушылардың ортақ шешімі)

постерлер,

маркер, стикерлер, таратпа парақтар

20 мин

ІІ.Ақпарат беру

«ББҮ» әдісі бойынша «Формативті» және «суммативті» бағалау туралы мәтінді оқуға тапсырма беру


1.«Формативті» және «суммативті» бағалау туралы бұрыннан не білемін?

2. Не білгім келеді? ( жоғары деңгейдегі 2 сұрақ)

3. Үйрендім.


«ББҮ» әдісі бойынша мәтінді оқиды.

Алдымен не білетіндерін айтады. Не білгісі келетіні туралы жоғары деңгейдегі 2 сұрақ жазады. Оқып болған соң «Үйрендім» кестесін толтырады.

Мәтінмен толық танысады.

«Формативті» және «суммативті» бағалау түрлерімен танысып, сабақта қолдануға бағыт-бағдар алады.


Мұғалімге арналған нұсқаулық. 26-29-бет.

10 мин

ІІІ. Практикалық кезең



«Венн диаграмасы» арқылы формативті және суммативті бағалауды салыстыру, постер жасауға тапсырма беру


- «Формативті» және «суммативті» бағалаудың ұқсастығы мен айырмашылығы неде?




«Венн диаграмасы» арқылы формативті және суммативті бағалауды салыстырады.

- Постерлерін қорғайды.

Ауызша кері байланыс

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Формативті бағалаудың әдістері» туралы таныстырылым көрсету

«Формативті бағалаудың әдістері» туралы таныстырылым көру



15 мин

Өнім кезеңі

Алған ақпараттарын қолдануы, өнім шығару.

«Формативті бағалаудың әдістерін» сабақтың кезеңдеріне қалай қолданатындығын жоспарлауға нұсқау беру



Бұл тапсырманы біз не үшін орындадық?

Не үйрендіңіздер?

«Формативті бағалаудың әдістерін» сабақтың кезеңдеріне қалай қолданатындығын жоспарлау




Мұғалімге арналған нұсқаулық

5 мин

ІV.Кері байланыс

Қатысушыларға сұраққа рефлексия жасау тапсырылады.


Не қызық болды?

Не қиын болды?

Не үйрендің?

Не өзгертер едің?

Коучке кері байланыс беру.


Стикер


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!