Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бағдарламаның «Сын тұрғысынан ойлау» модулін ықпалдастырылған сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бағдарламаның «Сын тұрғысынан ойлау» модулін ықпалдастырылған сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
материал мектепте өтетін "Тәжірибедегі рефлексия" оқып жүрген мұғалімдерге керек болар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Джакипова Клара Айдаралиевна№44 «Жаңа дала» жалпы орта мектебі
Бағдарламаның «Сын тұрғысынан ойлау» модулін
ықпалдастырылған сабақ жоспары
Математика пәнінен сын тұрғысынан ойлау модулін оқу үдерісін ендіруде «квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» тақырыбын жоспарладым. Сабақтың ұйымдастыру кезеңінде оқушылармен психологиялық жағымды ахуал туғыздым. «Шаттық шеңбер» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тіледі.Оқушыларға «Квадрат», «Үшмүше», «Түбір» сөздері жазылған қима қағаздар арқылы топтарға бөлдім. Оқушылардың бар-жоқтығын түгендедім. «Ақылдың алты қалпағы» бойынша үй тапсырмасын пысықтадым.Бүгінгі жаңа тақырып «Ақылдың алты қалпағы» әдісі бойынша түсіндірілді. Онда «Квадрат» топқа ақ қалпақ берілді, яғни D>0 болған жағдайда квадрат үшмүшенің жіктелуін түсіндірді. Сол сияқты D=0 болған жағдайды, Қызыл қалпақтылар, үшмүшенің жіктелуін «Үшмүше» тобы түсіндірді. Ал «Түбір» тобы қара қалпақтылар D<0 болған жағдайда квадрат үшмүшенің жіктелуін түсіндіріп өтті. Жаңа сабақты топтар арасында бірін-бірі бағалады.
Жакипова Клара Айдаралиевна№44 «Жаңа дала» жалпы орта мектебі
Сабақты оқушылар қандай дәрежеде түсінгенін тексеру мақсатында есептер шығарылды. Есепті шығаруда «Стикердегі диалог» әдісін пайдаландым. Онда плакатқа «Гүл» сияқты етіп салынып ортасына 4 есептен жазылған, ал шеткі жапырақшаларына оқушылар сыни тұрғысынан ойлап, есептің жауаптарын стикерге жазып іледі. Оқушылар топтар арасында «Бағдаршам» әдісі бойынша бағаланды. Сабақтың құрылымы бойынша сәтті өткен тұстарым: «Ақылдың алты қалпағы» әдісі және «Стикердегі диалог». Оқушылардың іс-әрекеті өте әсерлі болды. Оқушылар тек білім алып қана қоймай, балалар сыни тұрғысынан ойлауға, есептерді тиімді шығару болды. Сергіту, бағалаудың түрлері сәтті өтті.Сабақ соңында оқушылар БББ кестесін пайдаландым. Оқушылар бұл кестеге өздерінің ұсыныстарын жазып шықты.Болашақта нені дамытамын: келесі сабақтарымда біріншіден уақытты үнемді пайдалануды қатты қадағалаймын. Сабақ үдерісінің нәтижелі болуы үшін әр әдістің тиімді, түсінікті маңызы бар екеніне толық көзім жетті. Әрі қарай сабақтарымда оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерін іздене жүріп бағдарламаның жеті модулін әрі қарай зерделеймін. Оқушы бойында сыни көзқарас қалыптастыру, сынып жұмысын жүзеге асыру кезінде қолданылатын дағдыларын жүзеге асырамын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз