Еңбекші ауданы
МКҚК №100 «Тоғжан»
бөбекжай-бақшасы №6 «Қиялшылдар»
ересек тобының тәрбиешісі
педагог-сарапшы Игенбаева У.М.
Тақырыбы: «Бағдаршам – біздің досымыз»
Міндеті: Балаларды өз бетінше сөйлеуге үйрету; дидактикалық және дамытушы ойындарды, жаттығуларды қолдану арқылы сөздік қорды байыту; бақылау арқылы қоршаған орта заттарының санын, пішінін, шамасын, түсін олардың кеңістікте орналасуын ажыратуға үйрету; заттарды зерттеуге қызығушылықты ояту, жаңаны тануға, өзіне сенімділікке баулу; командада жұмыс істей білуге дағдыландыру; көрнекі-қимылдық ойлауды және шығармашылық қиялдауды дамыту.
Көрнекі құралдары: Бағдаршам, фетр материалынан жасалған үлестірмелі карточкалар, түрлі түсті шарлар.
Ойын түрі: Педагогтың жетекшілігімен өткізілетін ойын.
Шаттық шеңбері:
Дөңгеленіп тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Қол ұстасып бәріміз,
Ақ тілекті жолдайық.
Қайырлы күн ,бақшамыз!
Қайырлы күн, достарым!
Топқа шар ұшып келеді. Шарға жұмбақ жасырылған хат байланған.
Педагог: Балалар мына шарға қараңдаршы бұл шарда бізге арнап жазылған хат бар екен. Қане көрейікші. Хаттың ішінде жасырылған жұмбақ бар екен. Ал мен жұмбақты оқиын мұқият тыңдаңдар.
Жұмбақ: Өзі сөйлей білмейді,
Бірақ «Тоқта, жүр!» дейді.
Балалар: Бағдаршам деп жауап береді.
Педагог: Ал олай болса тобымызға бағдаршам қонаққа келіпті. Балалар жақсылап қарсы алайық.
Бағдаршам:
Тақпақ
Күндіз түні жанамын
Дабыл беріп бәріне.
Үш түрлі түсім бар
Белгілі жаспен кәріге
Мен бағдаршам боламын.
Бағдаршам бізге не үшін қажет?
— Ал, жолдан өту барысында не істеуіміз керек? Бағдаршамның қандай түстері бар және олар не бұйырады?
— олай болса, астындағы тапсырманы орындайық.
1- тапсырма: Ойын: «Бағдаршамның көздерін дұрыс орналастыр»
Балалар бағдаршамның көздерін ретімен орналастырады.
Сергіту сәті:
Біздер жолға шығайық
Ұзын, қысқа жолдарды
Біліп біздер алайық,
Қызыл жанса — тоқтаймыз,
Сары жанса – дайындал
Жасыл жанса – топ – топ басып жүреміз
Бағдаршаммен бірге қайталап айтып жаяу жүргіншілер жолымен өтеді.
2- тапсырма: Ойын «Шарларды жинау»
Бағдаршамның бұйрығына бағыну керекпіз.
Қызыл — тоқта, сары — күт, жасыл — жүр дейді.
Күтілетін нәтиже: Жаңаны тануға ұмтылады, заттарды қызығып, қуанып зерттейді;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бағдаршам біздің досымыз
Бағдаршам біздің досымыз
Еңбекші ауданы
МКҚК №100 «Тоғжан»
бөбекжай-бақшасы №6 «Қиялшылдар»
ересек тобының тәрбиешісі
педагог-сарапшы Игенбаева У.М.
Тақырыбы: «Бағдаршам – біздің досымыз»
Міндеті: Балаларды өз бетінше сөйлеуге үйрету; дидактикалық және дамытушы ойындарды, жаттығуларды қолдану арқылы сөздік қорды байыту; бақылау арқылы қоршаған орта заттарының санын, пішінін, шамасын, түсін олардың кеңістікте орналасуын ажыратуға үйрету; заттарды зерттеуге қызығушылықты ояту, жаңаны тануға, өзіне сенімділікке баулу; командада жұмыс істей білуге дағдыландыру; көрнекі-қимылдық ойлауды және шығармашылық қиялдауды дамыту.
Көрнекі құралдары: Бағдаршам, фетр материалынан жасалған үлестірмелі карточкалар, түрлі түсті шарлар.
Ойын түрі: Педагогтың жетекшілігімен өткізілетін ойын.
Шаттық шеңбері:
Дөңгеленіп тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Қол ұстасып бәріміз,
Ақ тілекті жолдайық.
Қайырлы күн ,бақшамыз!
Қайырлы күн, достарым!
Топқа шар ұшып келеді. Шарға жұмбақ жасырылған хат байланған.
Педагог: Балалар мына шарға қараңдаршы бұл шарда бізге арнап жазылған хат бар екен. Қане көрейікші. Хаттың ішінде жасырылған жұмбақ бар екен. Ал мен жұмбақты оқиын мұқият тыңдаңдар.
Жұмбақ: Өзі сөйлей білмейді,
Бірақ «Тоқта, жүр!» дейді.
Балалар: Бағдаршам деп жауап береді.
Педагог: Ал олай болса тобымызға бағдаршам қонаққа келіпті. Балалар жақсылап қарсы алайық.
Бағдаршам:
Тақпақ
Күндіз түні жанамын
Дабыл беріп бәріне.
Үш түрлі түсім бар
Белгілі жаспен кәріге
Мен бағдаршам боламын.
Бағдаршам бізге не үшін қажет?
— Ал, жолдан өту барысында не істеуіміз керек? Бағдаршамның қандай түстері бар және олар не бұйырады?
— олай болса, астындағы тапсырманы орындайық.
1- тапсырма: Ойын: «Бағдаршамның көздерін дұрыс орналастыр»
Балалар бағдаршамның көздерін ретімен орналастырады.
Сергіту сәті:
Біздер жолға шығайық
Ұзын, қысқа жолдарды
Біліп біздер алайық,
Қызыл жанса — тоқтаймыз,
Сары жанса – дайындал
Жасыл жанса – топ – топ басып жүреміз
Бағдаршаммен бірге қайталап айтып жаяу жүргіншілер жолымен өтеді.
2- тапсырма: Ойын «Шарларды жинау»
Бағдаршамның бұйрығына бағыну керекпіз.
Қызыл — тоқта, сары — күт, жасыл — жүр дейді.
Күтілетін нәтиже: Жаңаны тануға ұмтылады, заттарды қызығып, қуанып зерттейді;
шағым қалдыра аласыз













