жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бағдаршам-робот
Бағдаршам-робот
|
Сабақ тақырыбы |
Бағдаршам-робот |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасау |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: түс датчигінің 3 түрлі режим арқылы жұмыс жасайтының біледі. Көптеген оқушылар: программа кодын пайдаланып, бағдаршам-робот жобасын жасай алады. Кейбір оқушылар: түс датчигімен жұмыс жасаған кезде циклдерді программада дұпыс орнату маңызды екенін білееді. |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасына блоктарды орналастыра алады. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен терминология: Түс датчигін қолдану бағдаршам-робот жасау (Бағдаршам-Светофор-Traffic light) Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Түс датчигімен жұмыс жасаған кезде циклдерді программада дұрыс орнату. |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, жаратылыстану, көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі. |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көгершін хаты» әдісі бойынша жақсы тілек айту. Сынып оқушыларын Бағдаршам түстері арқылы топқа бөлу. 1-топ. Red 2-топ. Green 3-топ. Blue |
Түсті қағаздар
|
||||||
|
Білу |
«Шахмат» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау. Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі. |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы Түсіну |
«Өрмекші» әдісі. Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды. |
Компьютер, Интерактивті тақта Оқулық
|
||||||
|
Талдау |
Скретч пен LEGO MINDSTORMS Education EV3 програмасының қандай ұқсастығы мен айырмашылығы бар?
|
|
||||||
|
Жинақтау |
«Ашық микрофон» әдісі. Бірінші топ қолдарына микрофон ұстап, жаңа сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші топ жауап береді. |
Микрофон |
||||||
|
Қолдану |
Компьютерде орындайық EV3 түс датчигі алдымен қызыл түсті, одан соң жасыл түсті, үшінші кезекте көк түсті көрген кезде түстерді айтатын программа құр. |
Компьютер, EV3 роботы |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Топтар бірін-бірі ауызша бағалайды. «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі арқылы қорытындылау.
Үйге тапсырма: §10 Бағдаршам робот. Оқулықтың 47-бетіндегі «Үйде орындайық» тапсырмасын орындау. |
Суреттер |
||||||
шағым қалдыра аласыз




















