Бағдаршам робот

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бағдаршам робот

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлімі:

2-бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 4 « »

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бағдаршам-робот

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам – робот жасау

Құндылықтарға баулу:

Бірлік және ынтымақ.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

(10 мин)










1.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

2.«Көгершін хаты» әдісі бойынша жақсы тілек айту.

Сынып оқушыларын Бағдаршам түстері арқылы топқа бөлу.

1-топ. Red

2-топ. Green

3-топ. Blue



3. Үй тапсырмасын сұрау «Wordwall» платфрмасы арқылы «Миллион кімге бұйырады?» ойыны.



«Миға шабуыл» әдісі

Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында wordwall платформасында «Салыстыру» әдісімен датчиктердің атауын тауып, сабақ тақырыбын ашу.



4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары мен таныстыру.

Жаңа тақырып: Бағдаршам-робот

Оқу мақсаты:

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Көңіл күйлерін білдіреді.

3.Топқа бөлінеді









4.Үй тапсырмасын қайталайды.















Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Сабақтың тақырыбын және

гироскопиялық датчик анықтамасын дәптерге жазып алады

Түсті қағаздар



Picture 13



Дескриптор:

-Берілген сұрақтарға жауап береді.





Дескриптор:

-«Салыстыру» әдісі арқылы жаңа тақырып атауын табады.



Қ/Б: Oқyғa дeгeн қызығyшылығын apттыpy мaқcaтындa «Жapaйcың!», «Кepeмeт!», «Тaмaшa!» дeгeн cөздepмeн ayызшa мaдaқтay apқылы оқушылар ынтaлaндыpылады

Оқулық,

Интерактивті тақта









«wordwall» платформа

https://wordwall.net/ru/resource/63727141





«wordwall» платформасы

https://wordwall.net/ru/resource/63724700








Сабақтың ортасы

(30 мин)







































































































Топтық жұмыс













Жұптық жұмыс

















Жеке жұмыс


Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Біз өткен тақырыпта түс датчигінің 3 түрлі режим арқылы жұмыс жасайтынын білдік.

Бағдаршам робот жобасын жасап көрейік.

Бағдаршамның жасыл, сары, қызыл түстен тұратыны бәрімізге белгілі. Сондықтан бағдаршам - робот жа- сау үшін бізге түс датчигі орналасқан EV3 роботы керек.









Бағдаршам-робот жобасын LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасында құрастырып көрейік. Тапсырма бойынша Бағдаршам-робот жасыл түсті көргенде «Green» деп, яғни жасыл түс екенін хабарлап, алға жылжиды. Сары түсті көрсе, «Yellow» деп, сары түс екенін хабарлап, жылдамдығын төмендетеді, қызыл түсті көрсе, «Red» деп, қызыл түс екенін хабарлап, тоқтату қажеттілігін білдіреді. Бағдаршам-робот жасау үшін қарастырылған EV3 роботы 45 алға жылжиды. Сары түсті көрсе, «Yellow» деп, сары түс еке нін хабарлап, жылдамдығын төмендетеді, қызыл түсті көрсе, «Red» деп, қызыл түс екенін хабар лап, тоқ тау қажеттігін білдіреді.

Түстердің параметрі көптеген түстер моделі көмегімен құралады. Кең таралған модель түрі – RGB. RGB үш негізгі түстен құралған. Ол қызыл (Red), жасыл (Green), көк (Blue) дегенді білдіреді.



1 – тапсырма.

LEGO MINDSTORMS Education EV3 -да бағдаршам – робот программасын жасайды.












Scratch пен LEGO MINDSTORMS Education EV3 программаларының қандай ұқсастығы мен айырмашылығы бар?


2 – тапсырма. «Educaplay» платформасында «Білгіш бақа» ойыны арқылы сұрақ – жауап.

Мұғалімді тыңдайды...









Түс датчигінің жұмыс істеу принциптері мен танысады.

Түс датчикті EV3 модуліне орналастыру – ды, бағдаршам – роботтың программасын құрастыруды үйренеді



























































-Бағдаршам-роботты бағдарламалау негізінде құрастырады.



-Түстерге күштің әрекетін бағдарламалайды.



-Бағдарламаны іске қосу, нәтижені тексереді

.



Талдап, салыстырады



















Берілген сұрақтарға дұрыс жауаптарды табады








































































Дескриптор:

-Бағдаршам-робот жасыл түсті көргенде робот алға жылжиды.



- Сары түсті көрсе, робот баяулайды.



-Қызыл түсті көргенде робот тоқтайды.



ҚБ: "Робот күнделігінің беті" ?
– Оқушылар роботтың атынан стикерге жазады:
"Бүгін мен бағдаршам тұстарын анықтауды үйрендім. т.б



Дескриптор:

- Scratch пен LEGO MINDSTORMS Education EV3 программаларын салыстырады




Оқулық,

Интерактивті тақта



LEGO MINDSTORMS Education EV3

программасы.



Робот және түс датчигі



















































































































https://www.educaplay.com/learning-resources/16909685-learning_resource.html





Сабақтың соңы

(3 мин)

"Желілік хат" ?
– Оқушылар бір-біріне қысқа хабарлама жазады:
"Сенің роботың өте жақсы жұмыс істеді! Бірақ сары түсте жылдамдық қатты өзгереді, кодты тексеріп көр."


Стикерге бүгінгі сабақ бойынша алған әсерлерін жазады











Стикерлер




Үй тапсырмасы

(2 мин)


Үйге тапсырма:

§10 Бағдаршам робот. Оқулықтың 47-бетіндегі «Үйде орындайық» тапсырмасын орындау.



Оқулық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.03.2025
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі