Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ әдебиеті

    Бөлім:

    1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі

    Педагогтің аты-жөні:

    Айтакова Анар Бекболатовна

    Күні:

    12. 09

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ» туралы жыр

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    Сабақтың мақсаты

    Кейіпкерлерді тура және жанама мінездеулерге жіктей алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут











    5 минут












    2 минут




    Сабақтың ортасы

    3 минут






    7 минут




































    6 минут



















    7 минут














    Сабақтың аяқталуы

    5 минут












    5 минут

    Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

    Психологиялық көңіл күй тудыру және сыныпты топтарға біріктіру.

    Қорқыттың нақыл сөздері арқылы топқа бөлу

    1-топ:

    Қонағы жоқ қараша үйден құлазыған түз артық

    2-топ:

    Мыңғырған мал жиғанымен, адам жомарт атанбас.

    2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

    Өткен сабақты пысықтау

    Ойтүрткі

    1. «Қорқыт ата кітабы» қандай жырлардан тұрады?
    2.
    Бамсы Байрақ туралы жырда не туралы айтылады?

    3. Шығарма кейіпкерлері кімдер?

    4.Байбөрі бек көпестерін қандай мақсатпен сапарға жібереді?

    Өткен тақырыптарды пысықтау, қорытындылау мақсатында Қорқыт туралы бейнекөрсетілімді көру

    https://youtu.be/3LVX0UneG0s

    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

    https://jamboard.google.com/d/1pp1MM4svQGMlJTXjNQ3oP2gWvyGI-yDCgYo7-Yc7sV0/viewer?f=4

    АКТ құралдарының бірі Jamboard тақтасы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады.


    1-тапсырма.

    Топтық жұмыс

    1-топ: Пирамидалық кесте бойынша Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жырды талдау.

    1. Тақырып

    2. Кейіпкер бейнесі

    3. Оқиға орны

    4. Оқиға барысында

    туған қиыншылықтар

    5. Тақырыпты ашатын бірінші оқиға

    6. Екінші оқиға

    7. Үшінші оқиға

    8.Тақырыптың шешімі

    2-топ:

    «Үштік талдау» әдісі

    Оқушылар шығармадан алынған үзінділерді оқи отырып, кейіпкер бейнесіне талдау жасайды. Үш оқушыдан тұратын төмендегідей топқа бөлінеді: сөйлеуші, сұрақ қоюшы және жазып алушы. Алдымен біреуі 1-үзіндіні оқиды. Сөйлеуші үзінді бойынша өзінің түсінгенін айтады немесе пікірін білдіреді.

    Сұрақ қоюшы сұрақ қояды және түсініктеме беруді сұрайды.

    Жазып алушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды жасайды. Қалғандары (сөйлеуші, сұрақ қоюшы) келісетін/келіспейтінін дәлелмен білдіреді. Үшеуі бірлесе отырып, шығармадан тура және жанама мінездеулерді табады. Келесі жолы (2-3-үзінділерде) рөлдер ауысады (2-үзінді бойынша 2-оқушы; 3-үзінді бойынша 3-оқушы сөйлейді).

    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс

    Концептуалдық кесте (кейіпкерлерге баға беру)

    №

    Кейіпкер

    лер


    Өмірге қызығу

    шы

    лығы


    Адамгерші

    лік қасиеті


    Кейіпкер

    лерге баға

    Себебі:

    1

    Байбөрі



    2

    Баяндүр хан



    3

    Бәмсі-Байрақ



    Кері байланыс: Жұптық жұмыс барысында не қиын болды? Жұбыңнан өзіңе қажетті көмек ала алдың ба?

    3-тапсырма

    Жеке жұмыс

    Шығармадан тура және жанама мінездеуге мысалдар келтіріңіз.




    КЕЙІПКЕР

    ШЫҒАРМА

    ДАН ҮЗІНДІ

    МІНЕЗ

    ДЕУ ТҮРІ

    Байбөрі




    Баяндүр хан




    Бәмсі-Байрақ




    Қорытындылау

    1. «Синквейн» стратегиясын қолданып, Бамсы Байрақ образына бесжолды өлең құрастырыңдар.
    Бірінші жол – тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)
    Екінші жол – тақырыпты екі сөзбен сипаттау (сын есім)
    Үшінші жол – тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш
    сөз жазу (етістік)
    Төртінші жол – төрт сөзден тұратын бір сөйлем.
    Бесінші жол – тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз


    Ойтаразы

    Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

    Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

    Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?


    Психологиялық ахуал




















    Жырдық сюжетіне қатысты ашық және жабық сұрақтар арқылы өткен тақырыпты пысықтайды.

    Қорытындылау мақсатында Қорқыт туралы ютуб каналынан сілтеме арқылы бейнекөрсетілімді көреді.

    Оқушылар берілген тапсырмаларды Jamboard тақтасы арқылы орындайды.







    Пирамидалық кесте бойынша Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жырды талдайды.









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтакова Анар Бекболатовна
    13 Сәуір 2024
    719
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ" туралы жыр

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ" туралы жыр

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді сабақ жоспары. "Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ" туралы жыр.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ әдебиеті

    Бөлім:

    1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі

    Педагогтің аты-жөні:

    Айтакова Анар Бекболатовна

    Күні:

    12. 09

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ» туралы жыр

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    Сабақтың мақсаты

    Кейіпкерлерді тура және жанама мінездеулерге жіктей алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут











    5 минут












    2 минут




    Сабақтың ортасы

    3 минут






    7 минут




































    6 минут



















    7 минут














    Сабақтың аяқталуы

    5 минут












    5 минут

    Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

    Психологиялық көңіл күй тудыру және сыныпты топтарға біріктіру.

    Қорқыттың нақыл сөздері арқылы топқа бөлу

    1-топ:

    Қонағы жоқ қараша үйден құлазыған түз артық

    2-топ:

    Мыңғырған мал жиғанымен, адам жомарт атанбас.

    2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

    Өткен сабақты пысықтау

    Ойтүрткі

    1. «Қорқыт ата кітабы» қандай жырлардан тұрады?
    2.
    Бамсы Байрақ туралы жырда не туралы айтылады?

    3. Шығарма кейіпкерлері кімдер?

    4.Байбөрі бек көпестерін қандай мақсатпен сапарға жібереді?

    Өткен тақырыптарды пысықтау, қорытындылау мақсатында Қорқыт туралы бейнекөрсетілімді көру

    https://youtu.be/3LVX0UneG0s

    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

    https://jamboard.google.com/d/1pp1MM4svQGMlJTXjNQ3oP2gWvyGI-yDCgYo7-Yc7sV0/viewer?f=4

    АКТ құралдарының бірі Jamboard тақтасы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады.


    1-тапсырма.

    Топтық жұмыс

    1-топ: Пирамидалық кесте бойынша Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жырды талдау.

    1. Тақырып

    2. Кейіпкер бейнесі

    3. Оқиға орны

    4. Оқиға барысында

    туған қиыншылықтар

    5. Тақырыпты ашатын бірінші оқиға

    6. Екінші оқиға

    7. Үшінші оқиға

    8.Тақырыптың шешімі

    2-топ:

    «Үштік талдау» әдісі

    Оқушылар шығармадан алынған үзінділерді оқи отырып, кейіпкер бейнесіне талдау жасайды. Үш оқушыдан тұратын төмендегідей топқа бөлінеді: сөйлеуші, сұрақ қоюшы және жазып алушы. Алдымен біреуі 1-үзіндіні оқиды. Сөйлеуші үзінді бойынша өзінің түсінгенін айтады немесе пікірін білдіреді.

    Сұрақ қоюшы сұрақ қояды және түсініктеме беруді сұрайды.

    Жазып алушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды жасайды. Қалғандары (сөйлеуші, сұрақ қоюшы) келісетін/келіспейтінін дәлелмен білдіреді. Үшеуі бірлесе отырып, шығармадан тура және жанама мінездеулерді табады. Келесі жолы (2-3-үзінділерде) рөлдер ауысады (2-үзінді бойынша 2-оқушы; 3-үзінді бойынша 3-оқушы сөйлейді).

    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс

    Концептуалдық кесте (кейіпкерлерге баға беру)

    №

    Кейіпкер

    лер


    Өмірге қызығу

    шы

    лығы


    Адамгерші

    лік қасиеті


    Кейіпкер

    лерге баға

    Себебі:

    1

    Байбөрі



    2

    Баяндүр хан



    3

    Бәмсі-Байрақ



    Кері байланыс: Жұптық жұмыс барысында не қиын болды? Жұбыңнан өзіңе қажетті көмек ала алдың ба?

    3-тапсырма

    Жеке жұмыс

    Шығармадан тура және жанама мінездеуге мысалдар келтіріңіз.




    КЕЙІПКЕР

    ШЫҒАРМА

    ДАН ҮЗІНДІ

    МІНЕЗ

    ДЕУ ТҮРІ

    Байбөрі




    Баяндүр хан




    Бәмсі-Байрақ




    Қорытындылау

    1. «Синквейн» стратегиясын қолданып, Бамсы Байрақ образына бесжолды өлең құрастырыңдар.
    Бірінші жол – тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)
    Екінші жол – тақырыпты екі сөзбен сипаттау (сын есім)
    Үшінші жол – тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш
    сөз жазу (етістік)
    Төртінші жол – төрт сөзден тұратын бір сөйлем.
    Бесінші жол – тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз


    Ойтаразы

    Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

    Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

    Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?


    Психологиялық ахуал




















    Жырдық сюжетіне қатысты ашық және жабық сұрақтар арқылы өткен тақырыпты пысықтайды.

    Қорытындылау мақсатында Қорқыт туралы ютуб каналынан сілтеме арқылы бейнекөрсетілімді көреді.

    Оқушылар берілген тапсырмаларды Jamboard тақтасы арқылы орындайды.







    Пирамидалық кесте бойынша Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жырды талдайды.









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    13.04.2024
    719
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтакова Анар Бекболатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации