Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ" туралы жыр
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ әдебиеті
Бөлім: |
1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Айтакова Анар Бекболатовна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
12. 09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ» туралы жыр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Кейіпкерлерді тура және жанама мінездеулерге жіктей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы 5 минут 5 минут 2 минут Сабақтың ортасы 3 минут 7 минут 6 минут 7 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық көңіл күй тудыру және сыныпты топтарға біріктіру. Қорқыттың нақыл сөздері арқылы топқа бөлу 1-топ: Қонағы жоқ қараша үйден құлазыған түз артық 2-топ: Мыңғырған мал жиғанымен, адам жомарт атанбас. 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Өткен сабақты пысықтау Ойтүрткі
1. «Қорқыт ата кітабы» қандай
жырлардан тұрады? 3. Шығарма кейіпкерлері кімдер? 4.Байбөрі бек көпестерін қандай мақсатпен сапарға жібереді? Өткен тақырыптарды пысықтау, қорытындылау мақсатында Қорқыт туралы бейнекөрсетілімді көру Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; https://jamboard.google.com/d/1pp1MM4svQGMlJTXjNQ3oP2gWvyGI-yDCgYo7-Yc7sV0/viewer?f=4 АКТ құралдарының бірі Jamboard тақтасы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады.
1-тапсырма. Топтық жұмыс 1-топ: Пирамидалық кесте бойынша Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жырды талдау. 1. Тақырып 2. Кейіпкер бейнесі 3. Оқиға орны 4. Оқиға барысында туған қиыншылықтар 5. Тақырыпты ашатын бірінші оқиға 6. Екінші оқиға 7. Үшінші оқиға 8.Тақырыптың шешімі
2-топ: «Үштік талдау» әдісі Оқушылар шығармадан алынған үзінділерді оқи отырып, кейіпкер бейнесіне талдау жасайды. Үш оқушыдан тұратын төмендегідей топқа бөлінеді: сөйлеуші, сұрақ қоюшы және жазып алушы. Алдымен біреуі 1-үзіндіні оқиды. Сөйлеуші үзінді бойынша өзінің түсінгенін айтады немесе пікірін білдіреді. Сұрақ қоюшы сұрақ қояды және түсініктеме беруді сұрайды. Жазып алушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды жасайды. Қалғандары (сөйлеуші, сұрақ қоюшы) келісетін/келіспейтінін дәлелмен білдіреді. Үшеуі бірлесе отырып, шығармадан тура және жанама мінездеулерді табады. Келесі жолы (2-3-үзінділерде) рөлдер ауысады (2-үзінді бойынша 2-оқушы; 3-үзінді бойынша 3-оқушы сөйлейді). 2-тапсырма Жұптық жұмыс Концептуалдық кесте (кейіпкерлерге баға беру)
Кері байланыс: Жұптық жұмыс барысында не қиын болды? Жұбыңнан өзіңе қажетті көмек ала алдың ба? 3-тапсырма Жеке жұмыс Шығармадан тура және жанама мінездеуге мысалдар келтіріңіз.
Қорытындылау
1.
«Синквейн»
стратегиясын қолданып, Бамсы Байрақ
образына бесжолды өлең құрастырыңдар.
Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?
|
Психологиялық ахуал
Жырдық сюжетіне қатысты ашық және жабық сұрақтар арқылы өткен тақырыпты пысықтайды. Қорытындылау мақсатында Қорқыт туралы ютуб каналынан сілтеме арқылы бейнекөрсетілімді көреді. Оқушылар берілген тапсырмаларды Jamboard тақтасы арқылы орындайды.
Пирамидалық кесте бойынша Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жырды талдайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |