Оқушылармен амандасу, қатысуын
түгендеу.
Психологиялық көңіл күй
тудыру және сыныпты топтарға
біріктіру.
Қорқыттың нақыл сөздері арқылы
топқа бөлу
1-топ:
Қонағы жоқ қараша үйден
құлазыған түз артық
2-топ:
Мыңғырған мал жиғанымен, адам
жомарт атанбас.
2.Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатымен таныстыру;
Өткен сабақты
пысықтау
Ойтүрткі
1. «Қорқыт ата кітабы» қандай
жырлардан тұрады?
2. Бамсы Байрақ туралы жырда не
туралы айтылады?
3. Шығарма кейіпкерлері
кімдер?
4.Байбөрі бек көпестерін
қандай мақсатпен сапарға
жібереді?
Өткен тақырыптарды
пысықтау, қорытындылау мақсатында Қорқыт туралы бейнекөрсетілімді
көру
https://youtu.be/3LVX0UneG0s
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатымен таныстыру;
https://jamboard.google.com/d/1pp1MM4svQGMlJTXjNQ3oP2gWvyGI-yDCgYo7-Yc7sV0/viewer?f=4
АКТ құралдарының бірі
Jamboard
тақтасы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсаты айтылады.
1-тапсырма.
Топтық
жұмыс
1-топ: Пирамидалық кесте
бойынша Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ
туралы жырды
талдау.
1.
Тақырып
2. Кейіпкер
бейнесі
3. Оқиға
орны
4. Оқиға
барысында
туған
қиыншылықтар
5. Тақырыпты ашатын бірінші
оқиға
6. Екінші
оқиға
7. Үшінші
оқиға
8.Тақырыптың
шешімі
2-топ:
«Үштік талдау»
әдісі
Оқушылар шығармадан алынған
үзінділерді оқи отырып, кейіпкер бейнесіне талдау жасайды. Үш
оқушыдан тұратын төмендегідей топқа бөлінеді: сөйлеуші, сұрақ қоюшы
және жазып алушы. Алдымен біреуі 1-үзіндіні
оқиды. Сөйлеуші үзінді бойынша өзінің түсінгенін айтады немесе
пікірін білдіреді.
Сұрақ қоюшы сұрақ қояды және
түсініктеме беруді сұрайды.
Жазып алушы қажетті жерлерін
түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды жасайды. Қалғандары
(сөйлеуші, сұрақ қоюшы) келісетін/келіспейтінін дәлелмен білдіреді.
Үшеуі бірлесе отырып, шығармадан тура және жанама мінездеулерді
табады. Келесі жолы (2-3-үзінділерде) рөлдер ауысады (2-үзінді
бойынша 2-оқушы; 3-үзінді бойынша 3-оқушы
сөйлейді).
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Концептуалдық кесте
(кейіпкерлерге баға
беру)
№
|
Кейіпкер
лер
|
Өмірге
қызығу
шы
лығы
|
Адамгерші
лік
қасиеті
|
Кейіпкер
лерге
баға
Себебі:
|
1
|
Байбөрі
|
|
|
|
2
|
Баяндүр хан
|
|
|
|
3
|
Бәмсі-Байрақ
|
|
|
|
Кері
байланыс: Жұптық жұмыс барысында не
қиын болды? Жұбыңнан өзіңе қажетті көмек ала алдың
ба?
3-тапсырма
Жеке жұмыс
Шығармадан тура
және жанама мінездеуге мысалдар
келтіріңіз.
КЕЙІПКЕР
|
ШЫҒАРМА
ДАН
ҮЗІНДІ
|
МІНЕЗ
ДЕУ
ТҮРІ
|
Байбөрі
|
|
|
Баяндүр
хан
|
|
|
Бәмсі-Байрақ
|
|
|
Қорытындылау
1.
«Синквейн»
стратегиясын қолданып, Бамсы Байрақ
образына бесжолды өлең құрастырыңдар.
Бірінші жол – тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)
Екінші жол – тақырыпты екі сөзбен сипаттау (сын есім)
Үшінші жол – тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш
сөз жазу (етістік)
Төртінші жол – төрт сөзден тұратын бір сөйлем.
Бесінші жол – тақырып мәнін ашатын бір синоним
сөз
Ойтаразы
Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі
сабақта ең құнды мәселе не
болды?
Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта
/ жұпта қалай жұмыс
жасадым? Кімге көмек
бердім?
Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім
мен тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма?
Неліктен?
Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы.
Мен өзімді
сабақта қалай сезіндім?
|