Cабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Микробиология және биотехнология. |
Мектеп: Каменскорал орта мектебі |
|||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Конспаева К.С |
|||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бактериялардың формаларының әртүрлілігі. Бактериялардың таралуы. |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.3.1-бактерияларлар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық окушылар орындай алады: Барлық бактерия формаларының түрлерін сипаттайды. Кейбір оқушылар; Бактериялар формаларының түрлерін ажыратып салыстырады. Оқушылардың басым көпшілігі; Қоректену тәсіліне қарай бактерияларды топтастырады.
|
|||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Бактерия формаларының түрлерін сипаттайды. Сурет арқылы бактерия формаларын ажыратады. Паразиттер мен сапрофиттердің тірі ағзаларда атқаратын қызметін түсіндіреді.
|
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Терминдер мен ұғымдар Бактерион, нуклеоид,кокка,вибрилла, спирилла Диалогқа арналған сөйлемдер Бактерия дегеніміз.... Бактерия формалары.... Бактерия таралуы....
|
|||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Денсаулықты сақтау, салауатты өмір салтын ұстану, гигиеналық шараларды сақтауға баулу.
|
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Микробиология медицина |
|||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
5.6.2.2- біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау
|
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұ
-Психологиялық ахуал «Қоқыс жәшігі»
Үй тапсырмасы «Иә, жоқ» әдісі
|
А-4 форматында қағаз |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
№ 1 тапсырма. «Инсерт» Жеке жұмыс Бактериялардың формаларының әртүрлілігі. Тақырып бойынша сызбаны толтыру,білетінін айту, қарама-қайшы пікір айту, өзі үшін жаңалық екенін айту, түсінбейтінін ортаға салып түсінуге үйрену.
Дескриптор:
1 2.Бактерия формаларын түрлерін сипаттайды. Кері байланыс; «Ойды аяқта»
№ 2 тапсырма. «Мені ұғын» стратегиясы (суретпен жұмыс) Топпен жұмыс. Қалам түрлері арқылы топқа бөлу
Суретке қарап бактерия формаларын ажырат.
Дескриптор:
Кері байланыс. «Алма ағашы» әдісі Жасыл түсті алма- мен бүгін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл-күйім көтеріңкі.
С
№ 3 тапсырма Жұптасып- ойлан бөліс әдісі. (Жұппен жұмыс). Әр жұпқа сұрақтар беріледі. -Қоректену тәсіліне қарай бактериялар қалай топтасады. -Ауру тудыратын бактериялардың күресу шараларымен танысады. Дескриптор:
сипаттайды.
Кері байланыс. «Рефлексиялық нысана техникасы»
|
Интернет желіден қосымша материал
Кесте
Бактерия суреттері, алма суреті
\ |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 8мин»
|
Кері байланыс. Шаршылар Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.
|
|
||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты оқушылардың қажеттілігіне сай құрастырылды. Сабақ үстінде қолданғылан тапсырмалар оқушылардың білім деңгейі мен жас ерекшілігіне сәйкес дайындалды. Әр оқушының қажеттілігін ұйымдастыру үшін ақпарат ресурстары ұсынылды. |
Оқушыларды бағалау үшін , мен әртүрлі кері байланыс әдіс тәсілдерді пайдаландым. Олар: «Ойды аяқта» «Алма ағашы» әдісі. «Рефлексиялық нысана техникасы» «Шаршылар»
|
Сергіту сәті «Күш жинау» Бір, ек, үш Демаламыз біз. Кәне қанат қағамыз, Ұшып- ұшып аламыз Бөлмені желдетіп жарық түсуін қадағалаймын. Интербелсенді тақтаны уақытында сөндыру.
|
||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бактериялардың формаларының әртүрлілігі. Бактериялардың таралуы.
Бактериялардың формаларының әртүрлілігі. Бактериялардың таралуы.
Cабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Микробиология және биотехнология. |
Мектеп: Каменскорал орта мектебі |
|||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Конспаева К.С |
|||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бактериялардың формаларының әртүрлілігі. Бактериялардың таралуы. |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.3.1-бактерияларлар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық окушылар орындай алады: Барлық бактерия формаларының түрлерін сипаттайды. Кейбір оқушылар; Бактериялар формаларының түрлерін ажыратып салыстырады. Оқушылардың басым көпшілігі; Қоректену тәсіліне қарай бактерияларды топтастырады.
|
|||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Бактерия формаларының түрлерін сипаттайды. Сурет арқылы бактерия формаларын ажыратады. Паразиттер мен сапрофиттердің тірі ағзаларда атқаратын қызметін түсіндіреді.
|
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Терминдер мен ұғымдар Бактерион, нуклеоид,кокка,вибрилла, спирилла Диалогқа арналған сөйлемдер Бактерия дегеніміз.... Бактерия формалары.... Бактерия таралуы....
|
|||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Денсаулықты сақтау, салауатты өмір салтын ұстану, гигиеналық шараларды сақтауға баулу.
|
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Микробиология медицина |
|||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
5.6.2.2- біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау
|
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұ
-Психологиялық ахуал «Қоқыс жәшігі»
Үй тапсырмасы «Иә, жоқ» әдісі
|
А-4 форматында қағаз |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
№ 1 тапсырма. «Инсерт» Жеке жұмыс Бактериялардың формаларының әртүрлілігі. Тақырып бойынша сызбаны толтыру,білетінін айту, қарама-қайшы пікір айту, өзі үшін жаңалық екенін айту, түсінбейтінін ортаға салып түсінуге үйрену.
Дескриптор:
1 2.Бактерия формаларын түрлерін сипаттайды. Кері байланыс; «Ойды аяқта»
№ 2 тапсырма. «Мені ұғын» стратегиясы (суретпен жұмыс) Топпен жұмыс. Қалам түрлері арқылы топқа бөлу
Суретке қарап бактерия формаларын ажырат.
Дескриптор:
Кері байланыс. «Алма ағашы» әдісі Жасыл түсті алма- мен бүгін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл-күйім көтеріңкі.
С
№ 3 тапсырма Жұптасып- ойлан бөліс әдісі. (Жұппен жұмыс). Әр жұпқа сұрақтар беріледі. -Қоректену тәсіліне қарай бактериялар қалай топтасады. -Ауру тудыратын бактериялардың күресу шараларымен танысады. Дескриптор:
сипаттайды.
Кері байланыс. «Рефлексиялық нысана техникасы»
|
Интернет желіден қосымша материал
Кесте
Бактерия суреттері, алма суреті
\ |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 8мин»
|
Кері байланыс. Шаршылар Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.
|
|
||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты оқушылардың қажеттілігіне сай құрастырылды. Сабақ үстінде қолданғылан тапсырмалар оқушылардың білім деңгейі мен жас ерекшілігіне сәйкес дайындалды. Әр оқушының қажеттілігін ұйымдастыру үшін ақпарат ресурстары ұсынылды. |
Оқушыларды бағалау үшін , мен әртүрлі кері байланыс әдіс тәсілдерді пайдаландым. Олар: «Ойды аяқта» «Алма ағашы» әдісі. «Рефлексиялық нысана техникасы» «Шаршылар»
|
Сергіту сәті «Күш жинау» Бір, ек, үш Демаламыз біз. Кәне қанат қағамыз, Ұшып- ұшып аламыз Бөлмені желдетіп жарық түсуін қадағалаймын. Интербелсенді тақтаны уақытында сөндыру.
|
||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
йымдастыру
кезеңі. Түгендеу
.Бактерия формаларының
түрін біледі.
ары түсті
алма- мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім
жоқ.















