Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
(Сәлемдесу, түгендеу, сабақтың мақсатын
айту)
Топтарға
бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа
бөліну.
Оқушыларға буын қиындыларын
беремін. Буын қиындыларын құрастырғанда тақырыпқа сай сөздер шығуы
керек.
Психологиялық ахуал
«Сәлемдесу» жаттығуы
Жаттығу барысы:
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады:
«европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және
«италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз
амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын
қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен,
«италиандықтар» құшақтасады.
|
Амандасады, сабаққа әзірленеді.
Буын қиындыларын құрастырып
топқа бөлінеді.
Амандасу түрлерін көрсетеді.
|
|
Бейнебаян
|
Сабақтың
ортасы
|
Біліу мен түсіну
1-тапсырма
Оқулықтағы берілген мәтіндерді балалар оқып
алады.
Бактериялардың тіршілік
ортасын атаңдар. Бактерияларды неліктен Жердегі бүкіл тіршіліктің
ежелгі «арғы тегі» деп атайтынын
түсіндіріңдер.
Дескриптор:
1.Бактериялардың тіршілік
ортасын атайды.
2.Бактерияларды неліктен
жердегі бүкіл тіршіліктің ежелгі «арғы тегі» деп атайтынын
түсіндіреді.
Қолдану
2-тапсырма
«ТВ шоу»
әдісі
(Теледидарға арналған
бағдарлама дайындайды. Әр топ бірлесе отырып сұраққа айғақтар мен
дәлелдер табады. Жиналған мәліметтерді білетін бір оқушы ортаға
шығып, журналист сұрақтарына жауап береді.)
1. Суретті қараңдар. Атауларын
жазыңдар. Азотобактериялардың негізгі қызметін
тұжырымдаңдар.
2. Сүт бактериялары мен тамақ
өнеркәсібі арасындағы өзара байланысты анықтаңдар
Дескриптор:
1.Суретті қарап, атауларын
жазады. Азотобактериялардың негізгі қызметін
тұжырымдайды.
2.Сүт бактериялары мен тамақ
өнеркәсібі арасындағы өзара байланысты анықтайды.
Сергіту
сәті
https://www.youtube.com/watch?v=ArT_O6eZxm8
Оқу
тапсырмасы:
Синтез.
Топтық тапсырма
1. Бактерияларды мынадай
критерийлер:
а) қоректену
типі;
ә) зат алмасуы
бойынша жүйелеңдер.
2. Бактериялар
арқылы шешуге болатын адамзат проблемаларына кешенді тәсіл
жасаңдар. Қорытынды
жасаңдар.
3. «Бүкіл әлемдегі
ұсақ ағзалардың рөлі» деген тақырыпта өз ойларыңды
жазыңдар.
|
Дәлелдер мен айғақтар жинайды.
Ортаға шығып айтып береді.
Оқулықтағы мәтінді оқып
алады.
Миды шынықтыру тапсырмасын
орындайды.
Оқу тапсырмаларын WhatsApp мобильді қосымшасы, электронды
пошта арқылы жібереді.
«ОnlineМektep» тапсырмаларын
орындайды
|
Дискриптор
1-10
балл
|
Оқулық, қосымша мәліметтер
Суреттер.
https://www. youtube.com/ watch?v=
ArT_O6eZxm8
|
Сабақты
бекіту
|
Бағалау парақшасы Дұрыс
жауапқа 5 балл.
Оқушының аты-жөні
|
ТВ шоу
|
«Стоп-кадр» әдісі
|
Кластер
|
Топтық жұмыстарды қорғау
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия
«Бір ауыз сөз»
әдісі
Оқушылар стикерге сабақ туралы
бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп
береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға
болады. (Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім,қ ызықты,
ұмтылдым, есте сақтадым)
Кері
байланыс
|
Кестені
толтырады.
Оқушылар стикерге сабақ туралы
бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп
береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға
болады. (Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім,қ ызықты,
ұмтылдым, есте сақтадым)
|
|
Бағалау
парақшасы
Түрлі
–түсті стикерлер
|