Материалдар / БАЛА АБАЙ 3 СЫНЫП

БАЛА АБАЙ 3 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
БАЛА АБАЙ ҚМЖ. Оқу бағдарламасына сәйкес сабақ мақсаты жасалған. Түрлі әдістер қолдандым.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Атақты тұлғалар

Педагогтың Т.А.Ә.

КУЛЬМАГАМБЕТОВА ГУЛЬЖАЗИРА СЕРИККАЛИЕВНА

Күні:

21.02.2024

Сабақ тақырыбы

Бала Абай

Сынып:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.5.1.2 көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолдану.

Сабақ мақсаттары

көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы



















Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

Ой қозғау. Оқушыларды интер белсенді тақтадағы ребус арқылы сабақ тақырыбын болжатуға жетелеу. Сұрақтар қою арқылы коммуникативтік қарым-қатынас орнату.

Оқушылар «кітап» сөзінен алдыңғы үш әріп пен соңғы әріпті, «домбыра» сөзінен алдыңғы және соңғы үш әріпті сызып, «ай» сөзін қосады. Сол кезде «Абай» сөзі шығады. Оқушылар ребус арқылы жаңа сабақтың атауын табады.

Мұғалім: «Олай болса, бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы «Бала Абай» – деп тұжырымдайды.

Сабақтың мақсатымен таныстыру:

Мәтін мазмұнын тыңдап, ақпарат алу.

Мәтінді негізге ала отырып, сұрақтарға жауап беру.


Оқушылар амандасады.




Оқушыларды интер белсенді тақтадағы ребус арқылы сабақ тақырыбын болжайды.





Оқушылар ребус арқылы жаңа сабақтың атауын табады.

ҚБ












Ребус









Сабақтың ортасы
















(МК, Ұ) Жаңа сөздерді анықтамаларға сүйене отырып меңгерту.

  • Поэзиялық туындыларды (өлең, жыр-дастан, поэма) ауызша айтып не жазып шығаратын адамды ақын деп атаймыз.

  • Өз істерімен аты тарихта қалған, асқан кемеңгер, озық ойлы адамдарды ұлы деп атаймыз.

  • Халқына тірек, қамқор болған, жан-жақты қалыптасқан адамдарды тұлға деп атаймыз.

Оқы. Қайтала.

1-тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұраққа жауап бер.

1. Абай кіммен сөйлесті?

2. Абай әжесінен кім туралы сұрады?

3. Қонақтың аты - кім? Ол не істейді?

4. Қонақ кімге бата берді?

Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдайды.

  • Сұраққа жауап береді.

2-тапсырма. Диалогті рөлге бөліп оқыңдар. Сұраққа жауап беріңдер.

Дескриптор:

  • Диалогті рөлге бөліп оқиды.

  • Сұраққа жауап береді.

3-тапсырма. Дулат ақынның Абайға берген батасын оқы. Мұғалімнің көмегімен өлеңнің мағынасын түсін. Батаны жаттап ал.

Шырағым, ержетерсің.

Ержетсең, сірә, не етерсің?

Алысқа шырқап кетерсің,

Шындасаң, шыңға жетерсің​.

Дескриптор:

  • Дулат ақынның Абайға берген батасын оқиды.

  • Мұғалімнің көмегімен өлеңнің мағынасын түсінеді.

  • Батаны жаттап алады.

Жаңа сөздерді анықтамаларға сүйене отырып меңгереді.





























Мәтінді тыңдайды.

Сұраққа жауап береді.







Диалогті рөлге бөліп оқиды.

Сұраққа жауап береді.











Дулат ақынның Абайға берген батасын оқиды.

Мұғалімнің көмегімен өлеңнің мағынасын түсінеді.

Батаны жаттап алады.

ҚБ





ҚБ









ҚБ









ҚБ



ҚБ




Сөздікпен жұмыс









Оқулық
















Оқулық















Оқулық













Оқулық


Сабақтың соңы
















Үй тапсырмасы: 47 б, 4-тапсырма

 Рефлексия.

Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:

Жасыл түс – сабақтан жаңа идеялар байқадым.

Сары түс – жаңа сабаққа көңілім толды.

Қызыл түс – бүгінгі сабақ сезіміме ерекше әсер етті.

Күнделікке жазады.




Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсетеді.




Күнделік

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Денсаулық сақтау технологиялары.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?














ЖИ арқылы жасау
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі