Материалдар / Бала Бауыржан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бала Бауыржан

Материал туралы қысқаша түсінік
Бауыржан Момышулы Ұлы Отан соғысының даңқты қахарманы , гвардия полковнигі азаматтық,ерлік тұлғасын мүсіндеуге арналған сабақ. Автор Баукеңнің сонау балауса жастық шағынан бері, соңғы күндеріне дейінгі ұлағатты өмір жолын сабақтың арқауы етіп алдым.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

3-бөлім: Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

А.Жүсіпбекова

Күні:27.01.23ж


Сыныбы:8а,

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бала Бауыржан

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.

Сабақтың мақсаты:


автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту










Өткен білімді еске түсіру

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Пазл арқылы топқа бөлу

І-ші топ «Тәртіп»

ІІ-топ «Намыс»

ІІІ-топ «Қызмет»

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.



Үй тапсырмасын сұрау

«Сұрақтар жаңбыры;» әдісі.

Шығармаға байланысты сұрақтар тақтаға жазылады.Мұғалім мен оқушы арасында сұрақтар қойылып жауап береді.Оқушы мұғалімнің дайындап келген сұрағына жауап беріп..Жауап беріп, қолындағы суретті қағазды тақтаға жапсырады.

1. Бауыржан Момышұлы атамыз туралы не білеміз?

2. Ұшқан ұя қандай туынды?

3. Шығармаға қандай оқиға негіз болған?

4. Шығарма қай жылы, қандай марапатқа ие болды?

5.Бата дегенді қалай түсінесіңдер?




Оқушылар бір бірімен амандасып,бір біріне жылы лебіздерін білдіреді.

























Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

















Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады





























ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Пазл кесінділері


























презентация

мектеп оқулығы дәптерлері

Жаңа сабаққа кіріспе


Бала Бауыржан туралы мұғалім өзі қысқаша мәлімет бере отырып сабақ мақсатымен таныстырады. Таныстырым жасаған соң сабақтың мақсатын ашу барысында оқушыларға бейне баян көрсетіледі

Оқушылар мұғалімнің айтқан мәліметі мен бейне баянды тыңдап назарын экранға аударады.


. Бейнебаян көрсетіледі. Мектеп оқулығы дәптерлері

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу


2-тапсырма: Топтық жұмыс.

1 топқа аппликациялық жұмыс. «Батырдан қалған асыл сөз».

2. топтық жұмыс рольдік ойын.

3.топтық жұмыс Постер қорғау

«Дара тұлға-Бауыржан Момышұлы»

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.


.

1топ аппликациялық жұмыс

Оқушылар Бауыржан Момыш

ұлының асыл сөздерін тауып орналастырады.

2 топ. Бала Бауыржан туралы рольдік ойын құрады.

3 топ. Постер қорғауБауыржан Момышұлы туралы деректер келтіреді.

Дескриптор: Жалпы - 6 балл.

-аппикация

лық суреттерді құрастырады

-

рольдік ойын

постер қорғайды

презентация

ДК

Оқулық

Жазу дәптері


3-тапсырма:

Кім жылдам әдісі. Қазақша жыл қайыруды ретімен орналастырыңыз Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың зеректігі,жылдамдығы,тез шешім қабылдау дағдысы қалыптасады.

. Қазақша жыл қайыруды ретімен орналастырады.

Топтық бағалау

презентацияОқулық

Жұмыс дәптерлері.











Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия





Берілген кестеге шығармадан атасына,әжесіне, әкесіне қатысты сөйлемдерді теріп жазып, автордың көзқарасына талдау жасаңыз.

Кейіп

керлер

Шығармадан үзінді

Автор

Дың

Көз

қара

сы

Атасы



әжесі



әкесі










Кері байланыс

Shape1



Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. Үйге тапсырма

«Отан отбасынан басталады» - эссе жазу














Оқушылар


-Кестені толтырады

























Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.





























Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



























Мектеп оқулығы дәптерлері









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!