Материалдар / «Балабақша –біздің екінші үйіміз»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Балабақша –біздің екінші үйіміз»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қол ұстасып, тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық. Бір-бірімізге қарайық, Жылы сөздер айтайық!.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
924
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы:Таным Бөлімі: жаратылыстануТақырыбы: «Балабақша –біздің екінші үйіміз»Мақсаты:Балабақша қызметкерлерінің мамандықтары туралы білім беру. Ересектердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу Әдіс –тәсілдер: әңгіме, түсіндіру, көрсету, сұрақ –жауаптар.Көрнекі – құралдар:  тақырып бойынша суреттер, видео – слайд,
Әрекет кезеңіТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекетіЖағымдыЖағымсыз
Мотиваци Қол ұстасып, тұрайық,Үлкен шеңбер құрайық.Бір-бірімізге қарайық,Жылы сөздер айтайық!.Шаттық шеңберіне тұрады



ІІ.Ізденіс-ұйымдастыруДидактикалық ойын: «Қайсысы кімдікі»Мақсаты:Балалардың танымдылық процестерін дамытуТ: Ф. Оңғарсынова «Тәрбиеші» өленің жаттату.Менің жақсы апайым (қызметкерлер мен танысу)Сурет салып, ән айтудыБи билеуді, ойнаудыҮйретеді әрқашанТәрбиеші апайымыз.М:Өлеңді оқып, жаттау барысында балаларды балабақша қызметкерлерінің аты-жөнімен, мамандық атауларымен таныстыру, олардың еңбегін бағалай білуге, құрметпен қарауға тәрбиелеу.Дидактикалық ойын: «Сиқырлы қорап»Мақсаты: Балаларды мамандардың өз ара ажыратуға үйрету. Дидактикалық ойын: «Кімге не керекМақсаты: түрлі мамандық иелері құралдарын басқаратыны туралы түсініктерін кеңейту.Әр баладан жауап алады. Қоржынға салған заттын атын сұрап бекітеді.Заттарды орналастырады.

Тәрбиешінің сонынан ілесіп өлеңді жаттайды.

Сиқырлы қораптағы ойыншықтарды сезіп, сипап атауын атайды.

Түрлі мамандық иелеріне не керектігін айтып береді.





ІІІ.РефлексияБалалар біз қандай мамандықтармен таныстық?Балаларды мадақтау. 



Балалардың жауабы



Күтілетін нәтиже:Қайталайды: Балабақша қызметкерлерінің мамандықтары туралыТүсінеді: Балаларды мамандардың өз ара ажыратуға Қолданады: Ересектердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!