Балабақшада күннің екінші жартысында вариативтік компонент бағдарламасы бойынша асық технологиясын қолдану.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Балабақшада күннің екінші жартысында вариативтік компонент бағдарламасы бойынша асық технологиясын қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тарбие жане окыту кұзыреттілігі бойынша тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы Маңғыстау гумантарлық
колледжі» МКҚК


БЕКІТЕМІН
«Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы
Маңғыстау
гумантарлық колледжі»
МКҚК директоры___________ М.Утебаев
«____» _______________________





«WorldSkills Kazakhstan өңірлік чемпионатының
«Мектепке дейінгі тарбие жане окыту» кұзыреттілігі бойынша тәжірибе алмасу»



Тақырыбы: Балабақшада күннің екінші жартысында вариативтік компонент бағдарламасы бойынша асық технологиясын қолдану.





Өткізген: А.Н.Базылбекова
Тобы: МДБ-20-1










Ақтау 202



Модуль С. «Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен денсаулығын нығайтуға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру»

1.Тапсырма:

Балабақшада күннің екінші жартысындағы күн тәртібінің фрагментін ұйымдастыру.

Мақсаты:

Балабақшадағы күннің екінші жартысында өткізілетін сергітетін жаттығуларын түрлендіре жоспарлай білуге үйрету, балаларды ұйқысынан ояту, күннің екінші жартысындағы әрекеттерді орындау белсенділігін арттыру, балалармен қарым-қатынас орнату.

Нысананың сипаттамасы:

Балабақшада ересек балалар тобында ұйқыдан кейінгі күн тәртібі қызметінің фрагментін әзірлеу, ұйымдастыру, басқару және жүзеге асыру.

Тапсырманы дайындау уақыты: 20 минут;

Тапсырманы қорғау уақыты: 10 минут.

Тапсырма:

Күндізгі ұйқыдан кейін сергітетін жаттығудың кешенін әзірлеу және өткізу. Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастиканың мақсаты мен міндеттерін анықтау, мазмұнын құру;

Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастика үшін материал мен жабдықтарды таңдау;

Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастикаға арналған жаттығуларды таңдау;

Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастиканы өткізуге дайындау;

Күтілетін нәтиже:
Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастиканы өткізу.

2.Тапсырма:

Балабақшада күннің екінші жартысындағы күн тәртібінің шеңберінде вариативтік бөлімді (асық технологиясы) ұйымдастыру.


Мақсаты:

Мектепке дейінгі жас кезеңінде тұлғаның қалыптасуы үшін қажетті алғашқы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, асық ойындарына қызығушылығын туғызу, ұлттық құндылықтарымызды қадірлеуге тәрбиелеу. Балалардың сөз қорларын байыту,сөйлем құрастыра білуге үйрету, пішіндерді айыра білу дағдыларын, математикалық логикасын

қалыптастыру.


Нысананың сипаттамасы:

Мектепке дейінгі ұйымдардағы аралас топтар бойынша күннің екінші жартысындағы күн тәртібінің шеңберінде вариативтік бөлімді асық технологиясы ұйымдастыру, қолдану және жүзеге асыру.


Тапсырманы дайындау уақыты: 5 минут;
Тапсырманы қорғау уақыты: 15 минут.


Тапсырма:

Күн тәртібінің шеңберінде вариативтік бөлім беру бағдарламасы бойынша асық технологиясын пайдалана отырып әр сала бойынша оқу қызметтерін өткізу немесе дидактикалық ойында құрастыру,мақсаты мен міндеттерін анықтау;

Асық технологиясын пайдалана отрырып «Таным» саласы бойынша тапсырмалар орындау;

Асық технологиясын пайдалана отрырып «Қатынас» саласы бойынша тапсырма лар жасақтау және көрсету;

Асық технологиясын пайдалана отрырып «Денсаулық» саласы бойынша жаттығулар көрсету;

Күтілетін нәтиже:

Күннің екінші жартысында күн тәртібінің шеңберінде вариативтік білім беру бағдарламасы бойынша асық технологиясы қолдана білу.






















Бағалау Критериі



Аспект 1

Коммуникативті дағды:0-50

  1. Балалармен эмоционалды қарым-қатынас болмады;

  2. Балалармен қарым-қатынасы жақсы, бірақ дауыс ырғағы өте жәй

  3. Балаларға жылы шыраймен сөйледі және жеке жұмыс жасады;

Аспект 2

Күн тәртібінің шеңберінде вариативтік бөлім беру бағдарламасы бойынша асық технологиясын пайдалана отырып орындалған тапсырмалар.

1. Құрылған дидактикалық ойындар талаптарға сай орындалған 0-1.00;
2. Дидактиалық ойында қолданылатын керекті құралдар мен көрнекіліктер жеткілікті.
3. Әр сала бойынша асық технологиясын пайдалана отырып оқу қызметтерін талапқа сай өткізді.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2023
606
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі