Материалдар / Балабақшада күннің екінші жартысында вариативтік компонент бағдарламасы бойынша асық технологиясын қолдану.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақшада күннің екінші жартысында вариативтік компонент бағдарламасы бойынша асық технологиясын қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тарбие жане окыту кұзыреттілігі бойынша тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
161
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы Маңғыстау гумантарлық
колледжі» МКҚК


БЕКІТЕМІН
«Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы
Маңғыстау
гумантарлық колледжі»
МКҚК директоры___________ М.Утебаев
«____» _______________________





«WorldSkills Kazakhstan өңірлік чемпионатының
«Мектепке дейінгі тарбие жане окыту» кұзыреттілігі бойынша тәжірибе алмасу»



Тақырыбы: Балабақшада күннің екінші жартысында вариативтік компонент бағдарламасы бойынша асық технологиясын қолдану.





Өткізген: А.Н.Базылбекова
Тобы: МДБ-20-1










Ақтау 202



Модуль С. «Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен денсаулығын нығайтуға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру»

1.Тапсырма:

Балабақшада күннің екінші жартысындағы күн тәртібінің фрагментін ұйымдастыру.

Мақсаты:

Балабақшадағы күннің екінші жартысында өткізілетін сергітетін жаттығуларын түрлендіре жоспарлай білуге үйрету, балаларды ұйқысынан ояту, күннің екінші жартысындағы әрекеттерді орындау белсенділігін арттыру, балалармен қарым-қатынас орнату.

Нысананың сипаттамасы:

Балабақшада ересек балалар тобында ұйқыдан кейінгі күн тәртібі қызметінің фрагментін әзірлеу, ұйымдастыру, басқару және жүзеге асыру.

Тапсырманы дайындау уақыты: 20 минут;

Тапсырманы қорғау уақыты: 10 минут.

Тапсырма:

Күндізгі ұйқыдан кейін сергітетін жаттығудың кешенін әзірлеу және өткізу. Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастиканың мақсаты мен міндеттерін анықтау, мазмұнын құру;

Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастика үшін материал мен жабдықтарды таңдау;

Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастикаға арналған жаттығуларды таңдау;

Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастиканы өткізуге дайындау;

Күтілетін нәтиже:
Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастиканы өткізу.

2.Тапсырма:

Балабақшада күннің екінші жартысындағы күн тәртібінің шеңберінде вариативтік бөлімді (асық технологиясы) ұйымдастыру.


Мақсаты:

Мектепке дейінгі жас кезеңінде тұлғаның қалыптасуы үшін қажетті алғашқы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, асық ойындарына қызығушылығын туғызу, ұлттық құндылықтарымызды қадірлеуге тәрбиелеу. Балалардың сөз қорларын байыту,сөйлем құрастыра білуге үйрету, пішіндерді айыра білу дағдыларын, математикалық логикасын

қалыптастыру.


Нысананың сипаттамасы:

Мектепке дейінгі ұйымдардағы аралас топтар бойынша күннің екінші жартысындағы күн тәртібінің шеңберінде вариативтік бөлімді асық технологиясы ұйымдастыру, қолдану және жүзеге асыру.


Тапсырманы дайындау уақыты: 5 минут;
Тапсырманы қорғау уақыты: 15 минут.


Тапсырма:

Күн тәртібінің шеңберінде вариативтік бөлім беру бағдарламасы бойынша асық технологиясын пайдалана отырып әр сала бойынша оқу қызметтерін өткізу немесе дидактикалық ойында құрастыру,мақсаты мен міндеттерін анықтау;

Асық технологиясын пайдалана отрырып «Таным» саласы бойынша тапсырмалар орындау;

Асық технологиясын пайдалана отрырып «Қатынас» саласы бойынша тапсырма лар жасақтау және көрсету;

Асық технологиясын пайдалана отрырып «Денсаулық» саласы бойынша жаттығулар көрсету;

Күтілетін нәтиже:

Күннің екінші жартысында күн тәртібінің шеңберінде вариативтік білім беру бағдарламасы бойынша асық технологиясы қолдана білу.






















Бағалау Критериі



Аспект 1

Коммуникативті дағды:0-50

  1. Балалармен эмоционалды қарым-қатынас болмады;

  2. Балалармен қарым-қатынасы жақсы, бірақ дауыс ырғағы өте жәй

  3. Балаларға жылы шыраймен сөйледі және жеке жұмыс жасады;

Аспект 2

Күн тәртібінің шеңберінде вариативтік бөлім беру бағдарламасы бойынша асық технологиясын пайдалана отырып орындалған тапсырмалар.

1. Құрылған дидактикалық ойындар талаптарға сай орындалған 0-1.00;
2. Дидактиалық ойында қолданылатын керекті құралдар мен көрнекіліктер жеткілікті.
3. Әр сала бойынша асық технологиясын пайдалана отырып оқу қызметтерін талапқа сай өткізді.











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!