Материалдар / Балалардың би өнеріне деген қызығушылығын арттыру

Балалардың би өнеріне деген қызығушылығын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың би өнеріне деген қызығушылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2023
251
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі

V бөлім. Роботтехника: датчиктер (ортақ тақырып: «Дəстүр жəне фольклор»)

Педагогтің аты-жөні

Ибрагимова

Күні


Сыныбы

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Робот қозғалысы

Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

2.5.2.1 ауызша нысанды көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру ;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы:

Робот программасын іске қосу үшін жанасу датчигін қолдануды үйренеді.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс- əрекеті

Оқушының іс-əрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ)

Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Ұйымдастыру

І. Қызығушылықты ояту

кезеңі

«Күн! Тас! Қоршау!» ойыны

(1-7 мин.)

Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын


шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн!»,


«Тас!», «Қоршау!» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту


қажет. Оқушылар əрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн!» деген сөз


айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді.


«Тас!» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау!» сөзінде


алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып


тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген


топ жеңімпаз атанады.

Топтастыру

Топтастыру: «Тұрғын мен оның үйі» ойыны

Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғын мен оның үйі» ойынын пайдаланып, оқушылaрды тaңдaп aлу əдісімен шығaрa отырып, шыққaн оқушылaр екеу-екеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп, тұрғын болaды. Сəлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын топтaр құрaлaды.

І топ: Тұрғындар. ІІ топ: Үйлер.

(МК, Ұ) Ой

(Ұ) Ой қозғау.

Қазақтың тұрмыс-

Мұғалім

Интерактивті

қозғау. «Миға

«Миға шабуыл»

салтынан туындаған

белсенділік

тақта

шабуыл» əдісі

əдісі

балаларға арналған

танытқан



Мұғалім өткен

қандай ойындарды

оқушыларды



сабақ пен жаңа

білесің? (1-сурет)

«Фигуралар»



сабақты ұштастыру

Қалай ойлайсың,

əдісі бойынша



мақсатында

өзіңе таныс

бағалайды.



оқушыларға

ойындардың қайсысын

Бес жұлдыз



сұрақтар қояды.

роботпен ойнауға

Жарайсың!



Оқушылар

болады? (1-сурет)

Төртбұрыш



ұжымдық үлгіде

Ойыңмен бөліс.

Жақсы!



жауап береді. Егер


Үшбұрыш



сұраққа жауап


Талпын!



дұрыс алынбаса, мұғалім оқушыларды дұрыс жауапқа қарай бағыттап, дұрыс

жауабын табуға көмектеседі.

Робот адам сияқты түс, жарық, жанасуды сезе ме?



Жаңа сабаққа дайындық

Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салады.

Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

Сабақтың ортасы (31 мин.)

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). (МК, Ұ). Оқулықпен жұмыс. «Баяндама» əдісі

Мұғалім оқушыларға мəтінді оқуға, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көршісіне береді. Енді əрқайсысы өз көршісінің суреттерін не сызбаларын пайдалана отырып, осы мəтін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы

жеңімпаз болады.

Интерактивті тақта


Оқулық


(Т) «Көрсетіп, əңгімеле» əдісі

Əр оқушы өз жауабын жазуға/салуға мүмкіндігі болатындай жəне оны тез арада сізге (сыныптастарына) көрсететіндей етіп, шағын маркер, плакат қолданыңыз. 1- тапсырма.

Жанасу датчигі бар роботты күнделікті тұрмысқа немесе ұлттық ойындардың бірін ойнауға пайдалану бойынша бір жоба

ұсыныңдар.

Дескриптор

  • Жанасу датчигі бар роботты күнделікті тұрмысқа немесе ұлттық ойындардың бірін ойнауға қолдану бойынша бір жоба ұсынады.

Оқушылар бірін-бірі

«Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

Бес жұлдыз Жарайсың!

Төртбұрыш Жақсы!

Үшбұрыш – Талпын!


Интерактивті тақта


(Ж) «Көршіңмен талқыла» əдісі Бұл əдіс оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуіне өз септігін тигізеді. Оқушылар жұптасып, төмендегі 2- тапсырма бойынша бір-бірімен ақылдасып, талқылау жүргізеді.

3- тапсырма

Дескриптор:

  • 7-суретте берілген робот программасы алгоритмнің қай түріне жататынын айтады.

- Блок-схемасын құрастырады.

Жұптағы оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты

«Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ