Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі

    V бөлім. Роботтехника: датчиктер (ортақ тақырып: «Дəстүр жəне фольклор»)

    Педагогтің аты-жөні

    Ибрагимова

    Күні


    Сыныбы

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Робот қозғалысы

    Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

    2.5.2.1 ауызша нысанды көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру ;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы:

    Робот программасын іске қосу үшін жанасу датчигін қолдануды үйренеді.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс- əрекеті

    Оқушының іс-əрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    (Ұ)

    Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Ұйымдастыру

    І. Қызығушылықты ояту

    кезеңі

    «Күн! Тас! Қоршау!» ойыны

    (1-7 мин.)

    Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын


    шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн!»,


    «Тас!», «Қоршау!» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту


    қажет. Оқушылар əрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн!» деген сөз


    айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді.


    «Тас!» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау!» сөзінде


    алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып


    тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген


    топ жеңімпаз атанады.

    Топтастыру

    Топтастыру: «Тұрғын мен оның үйі» ойыны

    Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғын мен оның үйі» ойынын пайдаланып, оқушылaрды тaңдaп aлу əдісімен шығaрa отырып, шыққaн оқушылaр екеу-екеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп, тұрғын болaды. Сəлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын топтaр құрaлaды.

    І топ: Тұрғындар. ІІ топ: Үйлер.

    (МК, Ұ) Ой

    (Ұ) Ой қозғау.

    –Қазақтың тұрмыс-

    Мұғалім

    Интерактивті

    қозғау. «Миға

    «Миға шабуыл»

    салтынан туындаған

    белсенділік

    тақта

    шабуыл» əдісі

    əдісі

    балаларға арналған

    танытқан



    Мұғалім өткен

    қандай ойындарды

    оқушыларды



    сабақ пен жаңа

    білесің? (1-сурет)

    «Фигуралар»



    сабақты ұштастыру

    –Қалай ойлайсың,

    əдісі бойынша



    мақсатында

    өзіңе таныс

    бағалайды.



    оқушыларға

    ойындардың қайсысын

    Бес жұлдыз –



    сұрақтар қояды.

    роботпен ойнауға

    Жарайсың!



    Оқушылар

    болады? (1-сурет)

    Төртбұрыш –



    ұжымдық үлгіде

    Ойыңмен бөліс.

    Жақсы!



    жауап береді. Егер


    Үшбұрыш –



    сұраққа жауап


    Талпын!



    дұрыс алынбаса, мұғалім оқушыларды дұрыс жауапқа қарай бағыттап, дұрыс

    жауабын табуға көмектеседі.

    –Робот адам сияқты түс, жарық, жанасуды сезе ме?



    Жаңа сабаққа дайындық

    Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салады.

    Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

    Сабақтың ортасы (31 мин.)

    ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). (МК, Ұ). Оқулықпен жұмыс. «Баяндама» əдісі

    Мұғалім оқушыларға мəтінді оқуға, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көршісіне береді. Енді əрқайсысы өз көршісінің суреттерін не сызбаларын пайдалана отырып, осы мəтін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы

    жеңімпаз болады.

    Интерактивті тақта


    Оқулық


    (Т) «Көрсетіп, əңгімеле» əдісі

    Əр оқушы өз жауабын жазуға/салуға мүмкіндігі болатындай жəне оны тез арада сізге (сыныптастарына) көрсететіндей етіп, шағын маркер, плакат қолданыңыз. 1- тапсырма.

    Жанасу датчигі бар роботты күнделікті тұрмысқа немесе ұлттық ойындардың бірін ойнауға пайдалану бойынша бір жоба

    ұсыныңдар.

    Дескриптор

    • Жанасу датчигі бар роботты күнделікті тұрмысқа немесе ұлттық ойындардың бірін ойнауға қолдану бойынша бір жоба ұсынады.

    Оқушылар бірін-бірі

    «Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

    Бес жұлдыз – Жарайсың!

    Төртбұрыш – Жақсы!

    Үшбұрыш – Талпын!


    Интерактивті тақта


    (Ж) «Көршіңмен талқыла» əдісі Бұл əдіс оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуіне өз септігін тигізеді. Оқушылар жұптасып, төмендегі 2- тапсырма бойынша бір-бірімен ақылдасып, талқылау жүргізеді.

    3- тапсырма

    Дескриптор:

    • 7-суретте берілген робот программасы алгоритмнің қай түріне жататынын айтады.

    - Блок-схемасын құрастырады.

    Жұптағы оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты

    «Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Пиртаева Ақбота Бекниязовна
    03 Наурыз 2023
    325
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Балалардың би өнеріне деген қызығушылығын арттыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Балалардың би өнеріне деген қызығушылығын арттыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Балалардың би өнеріне деген қызығушылығын арттыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі

    V бөлім. Роботтехника: датчиктер (ортақ тақырып: «Дəстүр жəне фольклор»)

    Педагогтің аты-жөні

    Ибрагимова

    Күні


    Сыныбы

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Робот қозғалысы

    Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

    2.5.2.1 ауызша нысанды көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру ;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы:

    Робот программасын іске қосу үшін жанасу датчигін қолдануды үйренеді.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс- əрекеті

    Оқушының іс-əрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    (Ұ)

    Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Ұйымдастыру

    І. Қызығушылықты ояту

    кезеңі

    «Күн! Тас! Қоршау!» ойыны

    (1-7 мин.)

    Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын


    шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн!»,


    «Тас!», «Қоршау!» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту


    қажет. Оқушылар əрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн!» деген сөз


    айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді.


    «Тас!» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау!» сөзінде


    алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып


    тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген


    топ жеңімпаз атанады.

    Топтастыру

    Топтастыру: «Тұрғын мен оның үйі» ойыны

    Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғын мен оның үйі» ойынын пайдаланып, оқушылaрды тaңдaп aлу əдісімен шығaрa отырып, шыққaн оқушылaр екеу-екеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп, тұрғын болaды. Сəлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын топтaр құрaлaды.

    І топ: Тұрғындар. ІІ топ: Үйлер.

    (МК, Ұ) Ой

    (Ұ) Ой қозғау.

    –Қазақтың тұрмыс-

    Мұғалім

    Интерактивті

    қозғау. «Миға

    «Миға шабуыл»

    салтынан туындаған

    белсенділік

    тақта

    шабуыл» əдісі

    əдісі

    балаларға арналған

    танытқан



    Мұғалім өткен

    қандай ойындарды

    оқушыларды



    сабақ пен жаңа

    білесің? (1-сурет)

    «Фигуралар»



    сабақты ұштастыру

    –Қалай ойлайсың,

    əдісі бойынша



    мақсатында

    өзіңе таныс

    бағалайды.



    оқушыларға

    ойындардың қайсысын

    Бес жұлдыз –



    сұрақтар қояды.

    роботпен ойнауға

    Жарайсың!



    Оқушылар

    болады? (1-сурет)

    Төртбұрыш –



    ұжымдық үлгіде

    Ойыңмен бөліс.

    Жақсы!



    жауап береді. Егер


    Үшбұрыш –



    сұраққа жауап


    Талпын!



    дұрыс алынбаса, мұғалім оқушыларды дұрыс жауапқа қарай бағыттап, дұрыс

    жауабын табуға көмектеседі.

    –Робот адам сияқты түс, жарық, жанасуды сезе ме?



    Жаңа сабаққа дайындық

    Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салады.

    Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

    Сабақтың ортасы (31 мин.)

    ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). (МК, Ұ). Оқулықпен жұмыс. «Баяндама» əдісі

    Мұғалім оқушыларға мəтінді оқуға, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көршісіне береді. Енді əрқайсысы өз көршісінің суреттерін не сызбаларын пайдалана отырып, осы мəтін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы

    жеңімпаз болады.

    Интерактивті тақта


    Оқулық


    (Т) «Көрсетіп, əңгімеле» əдісі

    Əр оқушы өз жауабын жазуға/салуға мүмкіндігі болатындай жəне оны тез арада сізге (сыныптастарына) көрсететіндей етіп, шағын маркер, плакат қолданыңыз. 1- тапсырма.

    Жанасу датчигі бар роботты күнделікті тұрмысқа немесе ұлттық ойындардың бірін ойнауға пайдалану бойынша бір жоба

    ұсыныңдар.

    Дескриптор

    • Жанасу датчигі бар роботты күнделікті тұрмысқа немесе ұлттық ойындардың бірін ойнауға қолдану бойынша бір жоба ұсынады.

    Оқушылар бірін-бірі

    «Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

    Бес жұлдыз – Жарайсың!

    Төртбұрыш – Жақсы!

    Үшбұрыш – Талпын!


    Интерактивті тақта


    (Ж) «Көршіңмен талқыла» əдісі Бұл əдіс оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуіне өз септігін тигізеді. Оқушылар жұптасып, төмендегі 2- тапсырма бойынша бір-бірімен ақылдасып, талқылау жүргізеді.

    3- тапсырма

    Дескриптор:

    • 7-суретте берілген робот программасы алгоритмнің қай түріне жататынын айтады.

    - Блок-схемасын құрастырады.

    Жұптағы оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты

    «Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Презентация 6 сынып
    03.03.2023
    325
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Пиртаева Ақбота Бекниязовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации