Материалдар / Балаларға арналған сайттар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балаларға арналған сайттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптыңаясындақазақшақарапайымсөйлемдерқұрауарқылыжаңасөздерді меңгерту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2019
3629
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ тілі 7-сынып Күні:


Сабақ тақырыбы:

Балаларға арналған сайттар.

Білімділік:

Тақырыптыңаясындақазақшақарапайымсөйлемдерқұрауарқылыжаңасөздерді меңгерту.

Дамытушылық:

Сөйлесімбарысындасынтұрғысынанойлауғаүйретудіңбелсендіэлементтерінпайдаланунегізіндеоқушылардыңтанымдықбелсенділігінарттыру.

Тәрбиелік:

Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы оқушыларға рухани-мәдени тәрбие беру.

Сілтеме:

Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.

Жетістік критерийлері:

Оқушыныңтөменгіжетістігі(ОТЖ):қазақшабалаларғаарналғансайттарғақатысты ақпараттарбереді.


Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): сабақ барысында мәтіндерді талдау, сипаттау арқылыбалаларғаарналғансайттартуралытолықақпаратбереалады,сипаттайды.


Оқушыныңжоғарғыжетістігі(ОЖЖ):тақырыпкөлеміндеқазақшасөйлемдердіқұрау арқылысөйлесімгетүсіп,балаларғаарналғансайттаржайлыөзініңпікірінбілдіреді, жан-жақты ақпаратбереді.

Жаңа сөздер:

Сайттар, қажетті.

Сабақта қолданы- латын материалдар:

Интерактивтітақта,слайдтар,А4парағы,маркерлер,плакат,тақырыпқақатысты альбомдар, буклеттер,смайликтер.

Оқыту әдістері:

Әңгімелеу,сипаттау,түсіндіру,сұрақ-жауап,«Шаттықшеңбері»тренингі,диалог, кластер,жағдаяттықтапсырма,«Жұптас.Ойлан.Пікірлес»стратегиясы,«Ішкіжәне сыртқы шеңбер»техникасы.

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.


Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушыныңіс-әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады,сәлемдеседі,жоқоқушыларды түгендейді.

Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.

Өткен сабақты тексеру

Өткенсабақтыңтапсырмасынтексереді.Кем- шіліктердіанықтайды,түзетеді,бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушы- лықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылы- ғын ояту мақсатында ой шақыру сұрақтарын қояды: — Балалар, сендер балаларға қатысты қандай бағдарламаларды білесіңдер?

Қандай балаларға арналған сайттар сендерді қызықтырады? Сипаттап беріңдерші.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сипаттайды.

ІІ. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадантақырыпқақатыстыжаңасөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды,оқушыларғақайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.


2. Мәтіналды жұмыс.

А)Жазылым.Айтылым.Оқулықтағы1-тап- сырманыорындатады.

Жазылым. Айтылым. Зат есімдерден сын есім жасайды, себеп-салдар үстеулермен қоса сөйлем ішінде қолданып айтады.


Ә) Айтылым. Оқулықтағы 2-тапсырманыорындатады.

Айтылым. Диалог құрады.


3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады.

Тыңдалым. Оқылым. Тыңдайды, мәтінді дұрыс оқуға машықтанады.


Ә)Оқылым.Жазылым.Оқулықтағы5-тап- сырманыорындатады.

Оқылым. Жазылым. Көпнүктеніңорнынақажеттісөздіқойып, диалогтітолықтырыпоқиды, қажетдегенсөйлемдердіжазады.


Б) Жазылым. Оқулықтағы 6-тапсырманыорындатады.

Жазылым. Досына хат жазады.


В) Айтылым. Оқулықтағы 7, 8-тапсырманы орындатады.

Айтылым.Өзойынайтады,диалог құрайды.


4. Сергіту сәті. Сергіту жаттығуын жасата- ды.

Сергіту жаттығуын жасайды.


5. Мәтінсоңыжұмыс. А) Оқылым. Жазы- лым. Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады.

Оқылым. Жазылым. www.erketai.kz сайтын пайдаланып, жұмбақтардың шешімінтабады,күшейтпелішырайыбар сөйлемдікөшіріпжазады.

ІІІ. Ойтолғаныс

Оқулықтағы 10-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Мәтін құрап айтады.

IV. Бекіту

Топтық жұмыс. «Жұптас. Ойлан. Пікірлес» стратегиясы.

«Балалар сайттары» тақырыбында өз пікірлерін ортаға салады.

V. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқушы- лардыңөзарабағалауыбойыншақорытындыбағаныөзіқояды.

«Ішкіжәнесыртқышеңбер»техникасы бойыншаөзарабір-бірінбағалайды.

VI. Үйге тапсырма

Оқулықтағы 3-тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия

Мұғалім әр оқушыға А4 парақ таратады.

Оқушылар параққа сабақтан алған әсерін сурет арқылы көрсетеді.






Оқу ісінің меңгерушісі: _______________ Р. Тәжібаева




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!