Сабақ тақырыбы:
|
Балаларға арналған
сайттар.
|
Білімділік:
|
Тақырыптыңаясындақазақшақарапайымсөйлемдерқұрауарқылыжаңасөздерді
меңгерту.
|
Дамытушылық:
|
Сөйлесімбарысындасынтұрғысынанойлауғаүйретудіңбелсендіэлементтерінпайдаланунегізіндеоқушылардыңтанымдықбелсенділігінарттыру.
|
Тәрбиелік:
|
Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы
оқушыларға рухани-мәдени тәрбие беру.
|
Сілтеме:
|
Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі»
оқулығы.
|
Жетістік критерийлері:
|
Оқушыныңтөменгіжетістігі(ОТЖ):қазақшабалаларғаарналғансайттарғақатысты
ақпараттарбереді.
|
|
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): сабақ
барысында мәтіндерді талдау, сипаттау
арқылыбалаларғаарналғансайттартуралытолықақпаратбереалады,сипаттайды.
|
|
Оқушыныңжоғарғыжетістігі(ОЖЖ):тақырыпкөлеміндеқазақшасөйлемдердіқұрау
арқылысөйлесімгетүсіп,балаларғаарналғансайттаржайлыөзініңпікірінбілдіреді,
жан-жақты ақпаратбереді.
|
Жаңа сөздер:
|
Сайттар, қажетті.
|
Сабақта қолданы-
латын
материалдар:
|
Интерактивтітақта,слайдтар,А4парағы,маркерлер,плакат,тақырыпқақатысты
альбомдар,
буклеттер,смайликтер.
|
Оқыту әдістері:
|
Әңгімелеу,сипаттау,түсіндіру,сұрақ-жауап,«Шаттықшеңбері»тренингі,диалог,
кластер,жағдаяттықтапсырма,«Жұптас.Ойлан.Пікірлес»стратегиясы,«Ішкіжәне
сыртқы
шеңбер»техникасы.
|
Дереккөздері:
|
Әдістемелік құрал,
дидактикалық материалдар, сөздік.
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушыныңіс-әрекеті
|
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу
|
Мұғалім оқушыларды «шаттық
шеңберіне» тұрғызады,сәлемдеседі,жоқоқушыларды
түгендейді.
|
Оқушылар «шаттық шеңберіне»
тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне
біріне сәттілік, жақсы тілектер
айтады.
|
Өткен сабақты тексеру
|
Өткенсабақтыңтапсырмасынтексереді.Кем-
шіліктердіанықтайды,түзетеді,бағалайды.
|
Тапсырманы айтады, тақырып
бойынша сұрақтарға жауап береді.
|
І. Қызығушы- лықты ояту
|
Оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылы- ғын
ояту мақсатында ой шақыру сұрақтарын қояды: — Балалар, сендер
балаларға қатысты қандай бағдарламаларды
білесіңдер?
Қандай балаларға арналған сайттар
сендерді қызықтырады? Сипаттап
беріңдерші.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Сипаттайды.
|
ІІ. Мағынаны тану
|
1. Сөздікпен жұмыс.
А)
Мұғалім интерактивті тақтадантақырыпқақатыстыжаңасөздермен
таныстырады, аудармасын айтады. Оларды
оқиды,оқушыларғақайталатады.
|
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды,
қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен
ауызша жаттығу жүргізеді.
|
|
2. Мәтіналды
жұмыс.
А)Жазылым.Айтылым.Оқулықтағы1-тап-
сырманыорындатады.
|
Жазылым. Айтылым. Зат есімдерден сын есім
жасайды, себеп-салдар үстеулермен қоса сөйлем ішінде қолданып
айтады.
|
|
Ә) Айтылым. Оқулықтағы
2-тапсырманыорындатады.
|
Айтылым. Диалог құрады.
|
|
3. Мәтінмен
жұмыс. А)
Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы
4-тапсырманы орындатады.
|
Тыңдалым. Оқылым. Тыңдайды,
мәтінді дұрыс оқуға машықтанады.
|
|
Ә)Оқылым.Жазылым.Оқулықтағы5-тап-
сырманыорындатады.
|
Оқылым. Жазылым.
Көпнүктеніңорнынақажеттісөздіқойып, диалогтітолықтырыпоқиды,
қажетдегенсөйлемдердіжазады.
|
|
Б) Жазылым. Оқулықтағы
6-тапсырманыорындатады.
|
Жазылым. Досына хат
жазады.
|
|
В) Айтылым. Оқулықтағы
7, 8-тапсырманы орындатады.
|
Айтылым.Өзойынайтады,диалог
құрайды.
|
|
4. Сергіту сәті.
Сергіту
жаттығуын жасата- ды.
|
Сергіту жаттығуын
жасайды.
|
|
5. Мәтінсоңыжұмыс.
А)
Оқылым. Жазы- лым. Оқулықтағы 9-тапсырманы
орындатады.
|
Оқылым. Жазылым. www.erketai.kz
сайтын
пайдаланып, жұмбақтардың шешімінтабады,күшейтпелішырайыбар
сөйлемдікөшіріпжазады.
|
ІІІ. Ойтолғаныс
|
Оқулықтағы 10-тапсырманы
орындатады.
|
Айтылым. Мәтін құрап
айтады.
|
IV. Бекіту
|
Топтық жұмыс.
«Жұптас.
Ойлан. Пікірлес» стратегиясы.
|
«Балалар сайттары» тақырыбында
өз пікірлерін ортаға
салады.
|
V. Бағалау
|
Формативті бағалау.
Мұғалім
оқушы-
лардыңөзарабағалауыбойыншақорытындыбағаныөзіқояды.
|
«Ішкіжәнесыртқышеңбер»техникасы
бойыншаөзарабір-бірінбағалайды.
|
VI. Үйге тапсырма
|
Оқулықтағы 3-тапсырманы
орындау.
|
|
VII. Рефлексия
|
Мұғалім әр оқушыға А4
парақ таратады.
|
Оқушылар параққа
сабақтан алған әсерін сурет арқылы көрсетеді.
|