Баланың даму картасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баланың даму картасы

Материал туралы қысқаша түсінік
даярлық топ балаларын зерттеу картасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Адамжанов Ильдар Баланың жасы 5 жас Тобы: 0 «А» Күні 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape1 Shape2 9

Shape3 III деңгей 8

7

Shape4 6

Shape5 Shape6 5

Shape7 II деңгей 4 4 4 4

Shape8 3

2

Shape9 Shape10 1

Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 I деңгей 0

Shape17 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет








Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Акжигитов Мейрамбек Баланың жасы 5 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape18 Shape19 9

Shape20 III деңгей 8

7 7

Shape21 6

Shape22 Shape23 5 5

Shape24 II деңгей 4

Shape25 3

2

Shape26 Shape27 1

Shape28 Shape29 Shape30 Shape31 Shape32 Shape33 I деңгей 0

Shape34 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет








Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Аленов Асанәлі Баланың жасы 5 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape35 Shape36 9

Shape37 III деңгей 8

7

Shape38 6

Shape39 Shape40 5 5

Shape41 II деңгей 4 4 4

Shape42 3

2

Shape43 Shape44 1

Shape45 Shape46 Shape47 Shape48 Shape49 Shape50 I деңгей 0

Shape51 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет






Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Амантай Елназ Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape52 Shape53 9

Shape54 III деңгей 8

7 7

Shape55 6

Shape56 Shape57 5

Shape58 II деңгей 4

Shape59 3

2

Shape60 Shape61 1

Shape62 Shape63 Shape64 Shape65 Shape66 Shape67 I деңгей 0

Shape68 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет






Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Асылбекова Карима Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape69 Shape70 9

Shape71 III деңгей 8

7 7

Shape72 6

Shape73 Shape74 5

Shape75 II деңгей 4

Shape76 3

2

Shape77 Shape78 1

Shape79 Shape80 Shape81 Shape82 Shape83 Shape84 I деңгей 0

Shape85 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет






Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Базарбекова Айгерім Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape86 Shape87 9

Shape88 III деңгей 8

7 7

Shape89 6

Shape90 Shape91 5

Shape92 II деңгей 4 4

Shape93 3

2

Shape94 Shape95 1

Shape96 Shape97 Shape98 Shape99 Shape100 Shape101 I деңгей 0

Shape102 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет




Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Базарбекова Аяжан Баланың жасы 5 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape103 Shape104 9

Shape105 III деңгей 8

7

Shape106 6 6 6

Shape107 Shape108 5

Shape109 II деңгей 4

Shape110 3

2

Shape111 Shape112 1

Shape113 Shape114 Shape115 Shape116 Shape117 Shape118 I деңгей 0

Shape119 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет






Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Бахтынова Нұрай Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 – 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape120 Shape121 9

Shape122 III деңгей 8

7 7 7 7

Shape123 6

Shape124 Shape125 5

Shape126 II деңгей 4

Shape127 3

2

Shape128 Shape129 1

Shape130 Shape131 Shape132 Shape133 Shape134 Shape135 I деңгей 0

Shape136 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет






Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Ержан Зере Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape137 Shape138 9

Shape139 III деңгей 8

7 7 7

Shape140 6

Shape141 Shape142 5

Shape143 II деңгей 4 4

Shape144 3

2

Shape145 Shape146 1

Shape147 Shape148 Shape149 Shape150 Shape151 Shape152 I деңгей 0

Shape153 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет






Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Еркінов Жақсылық Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape154 Shape155 9

Shape156 III деңгей 8

7

Shape157 6

Shape158 Shape159 5

Shape160 II деңгей 4 4

Shape161 3 3 3

2

Shape162 Shape163 1

Shape164 Shape165 Shape166 Shape167 Shape168 Shape169 I деңгей 0

Shape170 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет




Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Жумабекова Каракат Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape171 Shape172 9

Shape173 III деңгей 8

7

Shape174 6

Shape175 Shape176 5

Shape177 II деңгей 4 4 4

Shape178 3 3

2

Shape179 Shape180 1

Shape181 Shape182 Shape183 Shape184 Shape185 Shape186 I деңгей 0

Shape187 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет




Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Қалмұхаметов Ыбрайым Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



ӘShape188 леумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape189 Shape190 9

Shape191 III деңгей 8

7 7

Shape192 6

Shape193 Shape194 5

Shape195 II деңгей 4

Shape196 3

2

Shape197 Shape198 1

Shape199 Shape200 Shape201 Shape202 Shape203 Shape204 I деңгей 0

Shape205 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет






Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Қанатқызы Аяжан Баланың жасы 5 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

ӨShape207 Shape206 зін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape208 Shape209 9

Shape210 III деңгей 8

7 7

Shape211 6

Shape212 Shape213 5

Shape214 II деңгей 4

Shape215 3

2

Shape216 Shape217 1

Shape221 Shape218 Shape219 Shape222 Shape220 Shape223 I деңгей 0

Shape224 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет



Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Қарқынова Маржан Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape225 Shape226 9

Shape227 III деңгей 8

7

Shape228 6

Shape229 Shape230 5

Shape231 II деңгей 4 4

Shape232 3 3

2

Shape233 Shape234 1

Shape235 Shape236 Shape237 Shape238 Shape239 Shape240 I деңгей 0

Shape241 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет






Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).


Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Кәрімов Бейбарыс Баланың жасы 5 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape242 Shape243 9

Shape244 III деңгей 8

7

Shape245 6

Shape246 Shape247 5

Shape248 II деңгей 4 4 4 4

Shape249 3

2

Shape250 Shape251 1

Shape252 Shape253 Shape254 Shape255 Shape256 Shape257 I деңгей 0

Shape258 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет



Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Советова Аружан Баланың жасы 6 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape259 Shape260 9

Shape261 III деңгей 8

7

Shape262 6

Shape263 Shape264 5

Shape265 II деңгей 4

Shape266 3 3 3 3

2

Shape267 Shape268 1

Shape269 Shape270 Shape271 Shape272 Shape273 Shape274 I деңгей 0

Shape275 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет



Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).

Мектепалды даярлық 0 «А» сыныбының 2017-2018 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының аралық салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша

баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Серік Тәңірберген Баланың жасы 5 жас Тобы: 0 «А» Күні: 10 - 20 қаңтар

Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу.


Коммуникация


Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтауын қалыптастыру;

Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.



Таным


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту. Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заңдылықты талдап, мысалдар мен тапсырмаларды шеше білуге үйрету.



Шығармашылық

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға дағдыландыру.



Әлеумет

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтауы.


10

Shape276 Shape277 9

Shape278 III деңгей 8

7

Shape279 6

Shape280 Shape281 5

Shape282 II деңгей 4

Shape283 3 3 3 3

2

Shape284 Shape285 1

Shape286 Shape287 Shape288 Shape289 Shape290 Shape291 I деңгей 0

Shape292 Денсаулық Коммуникация Таным Шығармашылық Әлеумет




Ескерту:

1-деңгей – сарғыш түс;

2-деңгей – жасыл түспен;

3-деңгей – қызыл түспен.



Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10 ұпай).



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.01.2019
3312
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі