Баланың психологиялық жеке даму
картасы
Баланың
аты-жөні:_____________________________________________________________
Туған күні, айы,
жылы:_________________________________________________________
ПМПК
қорытындысы:__________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Қорытынды берілген күн:
«____»___________20___жыл
Баланың мекемеге қабылданған күні:
«____»___________20___жыл
Қорытынды аяқталатын күн:
«____»___________20___жыл
Баланың
мекен-жайы:__________________________________________________________
Баланың ата-анасының (немесе олардың орнын
басатын тұлғалардың) аты-жөні және
байланыс номері:
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Баланың мектебінің (балабақшасының ) атауы,
сыныбы:
_____________________________________________________________________________
Баланың сынып жетекшісінің (тәрбиешісініің)
аты-жөні, байланыс номері:
______________________________________________________________________________
Балаға қысқаша сипаттама (жалпы сыртқы бейнесі,
эмоциясы, отырысы, сөзі,
қимылы):______________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Психодиагностикалық зерттеу жұмысының
нәтижесі
Зерттеу нысаны
|
Зерттеу формасы мен
атауы
|
І
кезең
|
ІІ
кезең
|
ІІІ
кезең
|
Баланың танымдық процестері мен
эмоционалдық-еріктік сферасын зерттеу зерттеу
|
Қабылдаудың дамуын зерттеу.
|
|
|
|
|
Түйсіктің дамуын зерттеу
|
|
|
|
|
Зейіннің тұрақтылығының дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Зейіннің ауысуының дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Зейіннің бөлінуінің дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Зейіннің көлемінің дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Көру арқылы есте сақтаудың дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Есту арқылы есте сақтаудың дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Сөздік-логикалық есте сақтаудың дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Көрнекі-бейнелік ойлаудың дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Көрнекі-әрекеттік ойлаудың дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Логикалық ойлау элементтерінің дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Сөйлеудің дамуын зерттеу
|
|
|
|
|
Ұсақ моториканың дамуын зерттеу
|
|
|
|
|
Кеңістікті қабылдаудың дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Қиялдың дамуын зерттеу
|
|
|
|
|
Эмоциялық-еріктік жүйесінің дамуын
зерттеу
|
|
|
|
|
Заңдылықтар бірізділігін түсіну (анализдеу,
синтездеу)
|
|
|
|
|
Сандар мен әріптерді меңгеруі
|
|
|
|
|
Түстерді меңгеруі
|
|
|
|
|
Геометриялық фигуралар туралы
білімі
|
|
|
|
|
Отбасымен қарым-қатынас деңгейі
|
|
|
|
|
Бағаланудың шартты
белгілері:
5- өте жақсы
4- жақсы
3- орташа
2- орташадан
төмен.
1- нашар
0- тапсырманы мүлде
түсінбейді
Педагог-психолог:
М.Рахпанова