Психологиялық ахуал: Айна
әдісі
Топқа бөлу. Түстер
арқылы.
Үй-тапсырмасын сұрау. Көптік жалғауды сұрау. Үлестірме қағаз арқылы
Сабақ ену сұрақтары: Қадамдар әдісі
арқылы
Сен неше
жастасың?
Қай сыныпта
оқисың?
Отбасын
қандай?
Жаңа сабақты болжау: Пазл әдісі арқылы
1-топ Балық
суреті
2-топ Құс
суреті
3-топ
Пингвин
Жаңа
сабақ:
Жаңа сөздермен жұмыс: сөйлем құрау.
ұшады-
жүзеді
–
жүрмейді
–
бақа
–
секіреді
-
жүреді-
Кітаппен жұмыс:
78 бет 1-тапсырма. Оқу. Сұрақтарға топпен жауабын сұрақтың астына
жазады.
-
Пингвин қандай
құс?
-
Ол қайда
тіршілік етеді?
-
Түсі
қандай?
-
Не жейді, не
ішеді?
Жауаптары:
Сергіту
сәті: алақай әні
Айтылым
тапсырмасы. 79 бет 3-тапсырма.
Резинка әдісі арқылы сөздермен сөзді сәйкестендіреді.
ұшады
жүреді
секіреді
жүзеді
Сабақты
қортындылау: «Бес сөз әдісі» арқылы ( ауызша)
Үй-тапсырмасы:
79 бет 4-тапсырма жазбаша. Жаңа сөз жаттау
Рефлексия:
Көңіл-күй әдісі.
Бағалау:
ұшады-
летает
жүзеді –
плавает
жүрмейді – не
ходит
бақа –
лягушка
секіреді -
прыгает
жүреді-
ходит
|
ұшады-
летает
жүзеді –
плавает
жүрмейді – не
ходит
бақа –
лягушка
секіреді -
прыгает
жүреді-
ходит
|
ұшады-
летает
жүзеді –
плавает
жүрмейді – не
ходит
бақа –
лягушка
секіреді -
прыгает
жүреді-
ходит
|
-
Пингвин қандай
құс?
-
Ол қайда тіршілік
етеді?
-
Түсі қандай?
-
Не жейді, не
ішеді?
ұшады
|
жүреді
|
секіреді
|
жүзеді
|