|
Биология
7-сынып
|
Биология
8-сынып
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Балықтардың кәсіптік
маңызы.
Кәсіптік балықтардың негізгі
топтары:майшабақтар,сетінек-
тер,көзауықтар,тұқы
балықтар.
Балықтар байлығын
үнемді пайдалану.
|
Өкпенің тіршілік
сыймдылығы.Тыныс алудың нейрогуморальдық
реттелуі.
Тыныс алу
мүшелерінің аурулары және олардың алдын
алу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
1. Балықтардың кәсіптік маңызы
және балықтар байлығын үнемді пайдалану туралы түсінік
беру.
2.Оқушылардың
қызығушылық
қабілеттерін
дамыту.
3.Оқушылардың өзін-өзі
баға-
лауға үйрету ,өзара адал
бәсеке
-лестікке,тәртіпке
тәрбиелеу.
|
1. Өкпенің тіршілік
сыймдылығы.Тыныс алудың нейрогуморальдық
реттелуі.
Тыныс алу мүшелерінің аурулары
және олардың алдын алу туралы түсінік
беру.
2. Оқушылардың алған
білімдерін қолдана білуге үйрету, қабілеттерін
дамыту.
3. Салауатты өмір салтын
сақтауды насихаттау
|
Сабақтың
көрнекілігі
|
Слайдтар:Сұрақ-жауаптар,
үлестірме
карточкалар,тест.
|
*Слайдтар:
Сұрақ-жауаптар, плакаттар, үлестірме
карточкалар,тест.
|
Оқыту
әдістері
|
Қызығушылықты ояту,
сұрақ-жауап, ойын.түсіндіру.
|
Қызығушылықты оятусұрақ-жауап,
түсіндіру.
|
І КІРІКТІРІЛГЕН
БӨЛІМ
Бағдарлау-мотивациялық
кезең
|
Мұғалім сабақтың міндеттерін
таныстырады.
Мұғалім сөзі: Оқушылар біз
өткен сабақта «Шеміршекті балықтар» және «Өкпенің құрылысы мен
қызметі» тақырыптарын оқып, меңгердік. Мына сұрақтарға жауап
беріңдер:
|
Мұғалім басшылығымен
орындалатын жұмыстар
|
Сұрақ-жауаптар.
Өткен тақырып бойынша қайталау
сұрақтары.
Ыстық орындық
әдісі.Балық аулау.
|
Сұрақ-жауаптар.
Өткен тақырып бойынша қайталау
сұрақтары.
Кесте.
|
ІІ САРАЛАНҒАН
БӨЛІМ
Операциялық-орындаушылық
кезең
Жаңа
сабақ
Оқулықпен
жұмыс
|
Мұғалім сөзі: Балық,көл туралы
мақалдарды кім біледі?
Мысалы:
«Өзен жағалағанның, өзегі
талмайды» деген мақал бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбына сай
айтылған.
* Жаңа тақырыпты игеру
мақсатында оқушылар оқулықтағы жаңа сабақты өз бетінше
меңгереді.
*Оқушылар өз бетінше бірі
екіншісіне түсіндіреді.
|
«Кім жылдам?»
ойыны
|
Мұғалім басшылығымен
орындалатын жұмыстар
Слайд арқылы жаңа сабақты
түсіндіру.
|
Оқушылардың өздігінен
орындайтын жұмысы
Оқушылар жаңа тақырыпқа
кластер жасау.
|
Оқушылардың өздігінен
орындайтын жұмыстары (ауызша
түсіндіру)
Тақырып бойынша конспектпен
жұмыс.
|
Мұғалім басшылығымен
орындалатын жұмыс.
Кластерді
қорғау.
|
Мұғалім басшылығымен
орындалатын жұмыс. осы тақырып бойынша кластер
сызу.
|
Оқушылардың өздігінен
орындайтын жұмыстары.
Кітаппен жұмыс терминдерді
жазу.
|
ІІІ КІРІКТІРІЛГЕН
БӨЛІМ
Рефлексиялық-бағалау
кезеңі
|
Оқушының өздігінен
орындайтын жұмыстары
Білімді
бекіту.
Карточка,тест
жұмыстары.
|
Оқушының өздігінен
орындайтын жұмыстары
Өкпенің тіршілік
сыймдылығы.Тыныс алудың нейрогуморальдық реттелуі.Тыныс алу
мүшелерінің аурулары және олардың алдын алу тақырыбына тест және
басқа тапсырмалар орындау.Білімді
бекіту.
|
Оқушылар өз-өздерін
бағалайды.
|
Үйге
тапсырма: Балық шаруашылығы туралы
мағлұмат жинау.
|
Үйге
тапсырма: §41,сөздікпен
жұмыс.
«Өз денсаулығым өз қолымда
«эссе жазу.
|