Материалдар / Бақылау жұмысы 3 сынып 4-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бақылау жұмысы 3 сынып 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Уақыт

Мұғалімніңаты-жөні


Күні:

25.05.23ж

Сынып:

3

Сабақтыңтақырыбы

Бақылау жұмысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.3.2 ** секунд өлшем бірлігін қолданып өлшеуді қолдану

3.1.3.4** уақыт (сек,мин, сағ, тәул. ғасыр) бірліктері олардың арақатысына сүйеніп түрлендіруді қолдану

Сабақтыңмақсаты

уақыт өлшем бірліктерін (мин, сағ, тәул) олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

сағаттағы уақыт көрсеткішін оқиды және өздігінен секундқа дейін дәлдікпен сағатта уақытты белгілей алады.

сағаттардың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, уақытты атайды.

  Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру,

өзін –

өзі тексеру




Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

«Таңдау» әдісімен әртүрлі кітап суретін таңдатып, топқа бөлу.

Өткен тақырыпқа шолу:

Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру.


Ширату жаттығуларын жасайды.

Топтарға бірігеді.

Тапсырма тексертеді.

«Ауызша мадақтау» әдісі

кітаптар суреті

бақылау жұмыстарәдістемесі






Жаңа білім




















































Тапсырмалар оқушының қарқыны бойынша сараланып беріледі.

1-нұсқа

1. Есепте:

4 сағ. 5 мин + 34 мин = ...мин

90 с + 1 мин 30 с = ....с


2. Ұзындығы 3 см және 4 см тік төртбұрыш сал және оның периметрін және ауданын есепте.


3. Қалдықпен бөлуді орындап, дұрыстығын тексер:

60 : 9 361 : 5

75 : 8 570 : 9


4. Теңдеулерді шеш:

а х 60 = 900 – 420 900 : у =50 х 6

45 + х = 45 + 38 + 100


5. Ұзындығы 2 см, биіктігі 3 см, ені 4 см болатын тік төртбұрышты параллелепипедтің көлемін тап.


Қарқынды оқушыларға

6. Жүк машинасының үлгісін құрастыру үшін конструкторлар жинағынан әрқайсысы 13 бөлшектен 3 рет, содан кейін әрқайсысы 12 бөлшектен 4 рет алды. Бұдан кейін жинақта 38 бөлшек қалды. Конструкторлар жинағында барлығы қанша бөлшек болған еді?


2-нұсқа

1. Есепте:

6 сағ. 30 мин + 3 сағ. 5 мин =... мин

5 сағ. 30 мин – 90 мин = ... мин


2. Ұзындығы 3 см және 5 см тік төртбұрыш сал және оның периметрін және ауданын есепте.


3. Қалдықпен бөлуді орындап, дұрыстығын тексер:

510 : 20 70 : 9

850 : 9 104 : 10


4. Теңдеулерді шеш:

а х 70 = 900 – 480 800 : у =10 х 5

65 + х = 65 + 18 + 100


5. Ұзындығы 3 см, биіктігі 4 см, ені 5 см болатын тік төртбұрышты параллелепипедтің көлемін тап.


Қарқынды оқушыларға


6. Жүк машинасының үлгісін құрастыру үшін Олжас конструкторлар жинағынан әрқайсысы 12 бөлшектен 3 рет, содан кейін әрқайсысы 21 бөлшектен 2 рет алды. Бұдан кейін жинақта 48 бөлшек қалды. Конструкторлар жинағында барлығы қанша бөлшек болған еді?





279 мин

180 с


14 см

12 см2




54/6қ 9/3қ 72/1қ 63/3қ



x=8 ; x= 3;

x=138;


24см3




125 болған











575мин

240 с



16 см

15 см2




25/10қ 63/7қ

90/40қ 10/4қ



x=6; x= 16;

x=118;


60 см3






126 болған

Дескриптор:

Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнектейді.

2 балл.



Шартын жазады-1

Периметрін,ауданын табады- 3б



Бөлуді дұрыс орындайды -



Белгісіз санды табады- 2 б


Шартын жазады-

Көлемін табады-3б


Есептің шартын жазады-

Сұрағын жазады-

Шешуін табады-

Жауабын жазады-

Жалпы: 3б




Дескриптор:

Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнектейді.

2 балл.



Шартын жазады-1

Периметрін,ауданын табады- 3б



Бөлуді дұрыс орындайды -



Белгісіз санды табады- 2 б


Шартын жазады-

Көлемін табады-3б


Есептің шартын жазады-

Сұрағын жазады-

Шешуін табады-

Жауабын жазады-

Жалпы: 3б

Оқулық, дәптер






























Оқулық, дәптер




















Бекіту

Кері байланыс


Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқушылар жауабын талдап, ҚБ қояды.

Оқу тапсырмасы: қима қағаздар, өткенді қайталау, сыйымдылық, разрядтық қосылғыштар


253 л = … жүзд. ... онд. ...бірл.

341 л = … жүзд. ... онд. ...бірл.

704 л = … жүзд. ... онд. ...бірл.

540 л = … жүзд. ... онд. ...бірл.


Тақырып бойынша түсінгенін айтады.

Тапсырма жазады.

ҚБ қойылады.

15-14 б -10

13-12 б - 9

11-10 б - 8

9-8-7б -7,6

6-1б - 5





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!