Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу
Ойжұмбақ.
Қыздың құны бес
байтал,
Сатылып кетті
базарға.
Басымнан кешкен
уақиға
Емес пе лайық
жазарға?
Жаны ашыған
шахбазлар
Ала жүрсін
назарға... Балалар, бұл кімнің сөзі еді? Біз қандай шығармамен
танысып жатырмыз?
Үй тапсырмасын
сұрау. «Ортадағы қаламсап» әдісі
арқылы сұрау.
Араздасу, ерулік,
естірту, тізгін, лау байлау сөздерінің мәнін ашып,
шығармадағы орнына тоқталу.
Сөздер
|
Мағынасы
|
Шығармадағы
орны
|
|
|
|
Дескриптор:
- сөздерінің мәнін
ашады;
- шығармадағы орнына
тоқталады.
|
Оқушылар
амандасады.
Мұғалім оқыған өлең
жолының қай шығармадан алынған үзінді екенін
табыды.
Ортаға жиналған
қаламсаптардың арасынан мұғалім таңдаған қаламсап иесі үй
тапсырмасын оқиды. Кезекпен.
|
Мұғалімнің ауызша
мадақтаулары.
Бағалау
парағы
|
Оқулық,
дәптер,
2-слайд
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Ой
қозғау. «Тарих
парақтары»
Көтерілген мәселе,
Байлардың
жағдайы, Кедей
тағдыры, Жаңа өмір бастауы.
Топтық
жұмыс.
-
Әйел тағдырына деген
жазушының көзқарасы қандай? Жамал бейнесі арқылы жазушы неден
хабардар еткісі келді? Дәлелді жауап
беріңдер.
Дескриптор:
-автордың көзқарасын
анықтайды;
-
Перифраз терминінің анықтамасымен
танысып, шығармадан мысал
келтіріңдер.
Дескриптор:
-шығармадан мысал
келтіреді.
-
Шығармадан Жамал мен
Ғалидың, монологін тауып
оқыңдар.
Дескриптор:
-басты
кейіпкерлердің монологын
табады.
Сергіту
сәті. «Кейіпкерді таны»
ойыны
Проблемалық
сұрақтар:
-Жалпы қызды еріксіз
ұзатуға болады ма? Сәрсенбайдың замандастары қызды малға сатуда
қандай заңға сүйенді?
-Роман желісінде
Ғалидың ауыр дертке ұшырап, қайтыс болуы не үшін керек болған,
қалай ойлайсыздар?
-Қалың мал салт па,
әлде ұнамсыз әрекет пе?
-Бүгінгі заманда
қалың мал қайта жандана бастаса, ол дұрыс па, бұрыс
па?
-Романда Жамал неге
қайтыс болды, жазушы оны тірі қалдыруға болар ма
еді?
-Жамал бейнесі
арқылы жазушы нені көрсетуді
көздейді?
Жеке жұмыс. «Екі
жақты күнделік» стратегиясы
Неге
қарсымын?
|
Нені
таңдадым?
|
|
|
|
|
|
Шығарма мазмұны
бойынша пікір білдіреді.
Оқушылар өздерінің
орналасуы бойынша 3 топшаға
топтасады.
Берілген тапсырманы
дескрипторға сәйкес
орындайды.
Оқушы жасырылған
кейіпкердің іс-әрекетін, мінез-құлқын сипаттайды. Сыныптың басқа
оқушылары жасырылған кейіпкерді
табады.
Шығармадағы
оқиғаларды негізге ала отырып, бүгінгі күнмен салыстыра отырып
пікірлерін білдіреді.
Әр оқушы роман
мазмұны бойынша +,- жақтарын жазып
шығады.
|
Бағалау
парағы
Бағалау
парағы
Мұғалімнің ауызша
мадақтаулары
|
Оқулық,
3-слайд,
қима
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
Рефлексия. «Менің сабақтан
алған әсерім...»
«Padlet»
платформасы.
Үйге
тапсырма:
«Қазіргі қазақ әйелінің
қоғамдағы рөлі қандай?»
эссе
|
Берілген сілтеме
бойынша платформаға өтіп, сабақтан алған әсерімен
бөліседі.
|
Бағалау парағын
қорытындылайды.
Мұғалімнің ауызша
мадақтаулары
|
https://padlet.com/azakbisenova/padlet-ebp4eixc4mbgfsdz
|