Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Қауіпсіздік 10
мин
Сабақтың соңы
|
Сәлемдесу. Шаттық
шеңбері.
- Балалар, көңіл – күйіміз қалай?
Тәрбие сағатымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберін
құрайық.
Психологиялық ахуал
орнату.
«Wordwall»
әдісі
Берілген
тақтадағы спиннерді айналдыра отырып балалардың іс әрекетті
қайталауын түсіндіру және сынып бөлмесінде жағымды атмосфера
орнату
ӨҚН :«Не жөнінде үндемей қалуға және ата -
аналардан жасыруға
болмайды?»
Бейнероликті
тамашалау
Жаңа
тақырып.
Ана-өмір
қолдаушысы әлемнің
Шаңырақтың шаттығы мен
шуағы Сейілмесін жанарынан
ананың Тіршілікке төккен нұрлы
шуағы Аялайық аналарды
әрдайым Қуанышқа бөлейікші
өздерін Әжелердің,аналардың,қыздардың
Мұң
шалмасын күлім қаққан көздерін
Ана-
барлық өмірдің бастауы. Ол адамды өмірге әкеледі, оны
тәрбиелейді,өсіреді. Адам бойындағы барлық асыл қасиет күннің
нұрынан, ананың ақ сүтінен дариды. Бүгінгі сабағымызда қасиетті Ана сөзіне
түсініктеме аламыз.
«Ана
қадірі» бейнеролигін тамашау,
әңгімелесу
«Тақпақтар
айдары»
Оқушыларға ана
туралы тақпақтарын
айтқызу
Ақ сүтін берген
анашым,
Ақылды менің
данашым.
Өзіңдей жанды
әлемнен,
Қайдан табамын
анашым?!
Мейірім төккен
баршаға
Онымен өмір
қаншама?
Анасыз өмір бола
ма,
Айтыңдаршы, баршаң
да?
Алысқа
кетсемде,
Сағынамын мен
сені!
Әрқашан да
жанымнан,
Табылатын
менің анашым!
Сергіту
сәті.
«Аналар мерекесіне» арналған
би
Қорытынды.
Шығармашылық
жұмыс.
Аналарына ашық
хат жасайды
1.Мақсат
қою. Тақырыптың анықтамасы «Қасқыр
мен жеті лақ» ертегісін еске түсіріңіз. - Ешкі өз балаларына не
тапсырды? - Қасқыр лақтарды алдай алды ма? Неліктен? Бейтаныс
ағайды үйге кіргізбе, Және апайға да есік ашпа, Егер анаң жұмыста
болса. Бейтаныс адамдарға сенбе, есікті мықтап
кілтте!
2.Білімді
өзектендіру. Өткенді қайталау Қазір біз
үйде жалғыз қалдық деп елестетейік. Қараңызшы, балаға үй ішінде
қауіп төндіретін қандай заттар бар? - Кенеттен біреу есікті қақты.
Сіз есікті бірден ашасыз ба?
3.Бейтаныс адамдар неге
қауіпті? Дұрыс, балалар, ешкімге есікті
аша салуға болмайды, өйткені қауіпті адамдар көп. Олар пәтерді
тонап, бала ұрлап, тіпті адамды өлтіруі мүмкін. Егер сіз үйде
жалғыз қалсаңыз, бейтаныс адамдарға, тіпті олардың дауысы мейірімді
болса да, есікті ашпаңыз. Қауіпті адам ол өте айлакер, ол курьер
немесе тіпті сіздің ата-анаңыздың танысымын деп айтуы мүмкін. Бірақ
сіз сенбеңіз, үйде жалғыз екеніңізді айтпаңыз, әкем ұйықтап жатыр
еді деп айтыңыз және оятпауын сұрағанын айтыңыз. Бейтаныс адамнан
кетуді және кедергі жасамауды сұраңыз. Енді біз үйде жалғыз қалып,
есікті бейтаныс адам қағып тұрған қауіпті жағдайды
ойнайық
Ән. «Ана туралы
жыр»
|
Оқушылар өлең жолдарын қайталап сыныпта
жағымды ахуал қалыптастырады
Оқушылар ӨҚН
тақырыбымен танысып ережелерді есте
сақтайды
Білім алушылар бейнероликті
тамашалайды
Аналарға арналған тақпақ өлең жолдарын
арнайды.
Қимыл қозғалыстарды
қайталайды
Берілген ашық хаттар бойынша сыйлық
жасайды
4.Білімді бастапқы игеружәне
түсінуді тексеру. «Егерүйге біреукірсе»
тренингі Тренинг барысында бала пәтерде жалғыз болған
кезде бөгде адамдардыүйге кіргізбеуі тиіс жағдайлар ойналады.
Рольдер бөлінеді. Бейтаныс бала есіктің артында тұрып, жақсы
уәделерді, жылы сөздер мен интонацияларды қолдана отырып, пәтердегі
баланы есікті ашуға көндіреді. Жағдаяттар: - пошташы шұғылжеделхат
әкелді; - слесарь кранды жөндеуге келді; - полицей дабылды
тексеруге келді; - медбике әжесіне дәрі әкелді; - анамның досы
қонаққа келді; - бейтаныс адамдар көршілеріне заттар қалдыруды
сұрайды; - әйел адамға «жедел жәрдем» шақыру керек. (Тренинг
әртүрлі қатысушылармен бірнеше рет
қайталанады).
Оқушылар ән
шырқайды
|
https://wordwall.net/resource/52098936/%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%B0%D0%BB
https://www.youtube.com/watch?v=AdGoe5qeIco
https://www.youtube.com/watch?v=h5W5fmTPdJE
https://www.youtube.com/watch?v=ILMUDxG8Z_Q
https://www.youtube.com/watch?v=hftM9yB25r4&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=36
|