Баскетбол. Алаңда қозғалу техникасы 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баскетбол. Алаңда қозғалу техникасы 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп

Ақтерек ом

Педагогтың аты-жөні

Абдреева С.Н

Күні

12.11.2024ж.

Сынып 10А

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Баскетбол. Алаңда қозғалу техникасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.3.1.1. Салауатты өмір салты мен дене белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау

Сабақтың мақсаты

Баскетболда қорғаныс әдістерін меңгеру және қолдану.

Жарысты ұйымдастыру мен төрешілік етуді үйрену.

Салауатты өмір салты мен дене белсенділігінің маңыздылығын түсіну.

Бағалау критерииі

ойындардағы айырмашылықтарды түсінеді және рөлдерді белсенді көрсетеді;

мақсатқа жету үшін топта бірігіп жұмыс атқару барысында қозғалыс дағдыларын қалыптастырады.


Құндылықтар:

Дене белсенділігі және салауатты өмір салты

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сапқа тұрғызу. Салемдесу

Қауіпсіздік нұсқауды орындау керек екенің ескерту.

Оқушылардың белсенді қатысуы үшін арнайы жалпы дамыту жаттығулары

Саптық жаттығулар:

Оңға, солға бұрылу

Жүру жаттығулары:

Аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай отырып, толық отырып

Жүгіру жаттығулары:

Бір қалыпты, тізені көтеріп, аяқты артқа сермеп, оң, сол жанмен.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды










Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік.

Ортасы

Жаңа сабақ. Алаңда қозғалу техникасы

Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырамын.



1 . Жоғарыдан бір қолмен беру. Доптың бастапқы жағдайы, бір қолының білезігінде. Алға қозғалғанда қол жазылады да, білезік допты орап, берілімді аяқтайды.

2 . Бір қолмен төменнен беру. Бастапқы жағдайда доп. жамбас тұсында, бір қолдың білезігінде болады, алақан жоғары қарап, саусақтар алға созылады. Аз ғана кезенуден соң алға айналуды бастайтын қозғалыспен орындалады. Білезік бірте-бірте ашылып, доп одан сырғанап түскендей болады. Ұшу биіктігі білезіктің қай мезетте ашылғанына байланысты болады. Қолды соза берген уақытта әр аттас аяқ алға адымдайды.

1- тапсырма. Оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін еске түсіріңдер, жаттығулар барысында сақтаңдар.

Допты лақтыру әдістерін орындаңдар.

«Кім епті?» әдісі

Дескриптор : Білім алушы

-Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

  • -Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды;

  • -Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды;

  • -Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды;

  • -Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс орындайды;


Сұрақ-жауап:

Ойын кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет пе?

Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

2- тапсырма. Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып еске түсіріледі. Осыдан кейін білім алушылар жұпта жұмыс жасайды.

  • Баскетболшының тұрысын, допты алып жүру тәсілдерін орындаңдар.

а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;
б) Бір қолдан екінші қолға ауыстырып алып жүру;

в ) Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып жүру.







Дескриптор Білім алушы

  • Баскетбол сабағындағы қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

  • Жаттығуларды орындау кезіндегі үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолданады.

Сұрақ - жауап:Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.


Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

  • Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды;

  • Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды;

  • Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды;

  • Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс орындайды;


ҚБ өзін өзі бағалау








ҚБ. «Баc бармақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.


Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік.


Мұғалімге арналған ысқырық, секунд өлшегіш баскетбол доптары



Сабақтыңсоңы


Кері байланыс

1.Сіз үшін жаңа ақпарат...

2.Не қиын болды?

3.Не оңай болды?

4.Нені ескеруім керек?


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2025
143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі