Сабақтың
басы
15
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Жағымды
ахуал
1.Нейрожаттығу арқылы
оқушылармен амандасу.
Саптағы жаттығуларды
орындатады
Оңға,солға, айналып
бұрылу.
Секіріп
бұрылу.
Жүру:
Аяқтың ұшымен,
өкшемен,
Аяқтың ішкі, сыртқы
жағымен.
Отырып, жартылай отырып
жүру.
Назар аудару
жаттығулар:
-
жүріс
-
жүгіріс
Қауіпсіздік ережелерін
ескерту.
Оқушыларды суреттер арқылы
2 топқа бөлу
|
Нейрожаттығу арқылы
оқушылар мұғаліммен амандасады
Жаттығуларды
орындайды
Оқушылар
«Астана»,«Ақтөбе»
Баскетбол клубтарының суреттерін таңдау арқылы 2 топқа
бөлінеді.
|
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
Дескриптор:
-Саптық жттығуларды біледі
-Бөліну әдістері кезінде қателіктер
жібермейді
-Сапта жүру, бұрлу ,
тұруды меңгерген
-Сапта дұрыс жүруді,
ара-қашықтықты қатесіз орындайды
-Қауіп-қатерді анықтай
алады
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
6
мин
Сабақтың ортасы
|
Жаңа білімді
меңгерту
Оқушыларға
видеоролик көрсету
|
Оқушылар видеролик көреді
|
Мақсаты: функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
|
АКТ,слайд,видео
|
Топтық
жұмыс
10
мин.
|
Оқушыларға «Пазл» әдісі
арқылы сурет құрастыру беріледі.Суретті құрастырған соң,артында
берілген тақырыпты топ болып жауап беру сұралады
Тақырыптар:
1-топ Баскетбол
тарихы
2-топ Баскетбол ойын ережесі
|
Оқушылар «Пазл» әдісі арқылы сурет құрастырады.Суретті
құрастырған соң,артындағы тақырыпты топ болып жауап
береді
|
Дескриптор:
Топ болып суретті құрастырады,сұраққа жауап
береді
|
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Допты кедергілер арасымен
алып жүріп, торға салу.
|
Оқушылар допты кедергілер арасымен алып
жүріп,торға салады.
|
Дескриптор:
Оқушылар допты кедергілер
арасымен алып жүріп,торға сала алады
|
Доп,ысқырық, слайд
|
Жұптық
жұмыс
5
мин
|
Оқушыларға жұптық жұмыс
орындатады.
Допты жоғарыдан төмен
лақтыру техникасымен таныстырады.
|
Оқушылар жұп болып баскетбол добының
техникасын орындайды,допты жоғарыдан,төмен
нен
беру.
|
Дескриптор:
Допты жоғарыдан төмен лақтыру техикасын
үйренеді.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
4
мин.
|
Оқушыларға бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін «баскетбол»әдісіне апарып жапсыру
сұралады.
|
Оқушылар алған
әсерлерін стикермен жабыстырады
|
Маған
ұнады
Қызықты
болды
Әлі де білгім
келеді
|
Плакат
,стикерлер
|