|
Сабақ тақырыбы: Топтарда шытырман ойындарын құру.Баскетбол ойын элементтері. |
Мектеп: № 26 орта мектебі |
|||||||
|
Мерзімі: 14.03.2018 |
Мұғалім аты: Қожамжар Д.Ж |
|||||||
|
СЫНЫП: 7 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
7.2.1.1- қозғалысқа байланысты өзгерген жағдайға жауап қайтаруға алған білімдерін жетілдіру; 7.2.6.1 - жарыс қызметінің ережесін және төрешіліктің ережесін қолдану |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: |
|||||||
|
||||||||
|
Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: |
||||||||
|
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Ойындарда өзінің және өзгелердің орындауын және түсінігін сынау және жаңа тактика мен стратегияларды жасау |
|||||||
|
Кілт сөздермен тіркестер: |
||||||||
|
• шабуылдау элементтері бар ойындар • жүру, өту, бағыттау, қабылдау, қағып алу • күрес: оқшаулау, допты қағып әкету • соққы, пасс, беру • шабуылдау, қорғау, қарсылас • ынтымақтастық, бәсекелестік • тактика, стратегия • жүгіру, жалтару, бағытты/жылдамдықты өзгерту • ұпайларды есептеу жүйесі, ережелер, тәуекелдерді басқару |
||||||||
|
|
||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: • Қорғаныс ойыншысын жеңудің қандай тәсілдерін білесіңдер? • Есепті жүргізу үшін қандай ойын әрекеттерін білесіңдер? • Неліктен шабуылдау кезінде өз назарыңды бір ойыншыға аударған жақсы? • Допты қағып алу немесе ұстап қалу үшін сендер қандай тактикаларды қолдандыңдар? |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды жұптық, топтық және командалық жұмыстар арқылы ауызбіршілікке, достық қарым – қатынасқа, бір-біріне құрметпен қарауға баулу |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Физика – бұрыш, траектория, серпілу Биология –бұлшықеттер жұмысы, тірек қимыл апараты |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және мектептен тыс қызметтен алған командалық ойындар туралы білімдері мен дағдылары бар |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған іс-әрекеттер (төмендегі жазбаны жоспарлаған іс-әрекетіңізбен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
0-3 минут 4-6 |
Психологиялық ахуал «Қара жорға»биі. Жалпы сапқа тұру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Жаңа сабақты хабарлау. Сабақ мақсатын анықтап алу. Жеке жұмыс: Спорт залды айнала жеңіл жүгіру: (3 минут)
Арнайы баскетбол ойынына бейімделу жаттығулары.
Топтық жұмыс: «Сиқырлы қоржын» сиқырлы қоржындағы шарлар арқылы топқа бөлу. |
Кең, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Баскетбол алаңы, конустар, баскетбол добы және көкірекшелер. |
||||||
|
Ортасы 7-11
12-27
28-34 |
Оқушылар жұптарда жұмыс істейді (баскетбол): (Ж, Тәж, Ф). Допты алдынан қолдан-қолға ауыстырып, бастан жоғары айналдырып, кеудеден айналдырып, аяқтар арасынан өткізіп алып жүру. Допты еденге соғып алып жүру: Э
Допты әріптесіне беру техникалары:
Е (Ж, ЖЖ, Ф)Топта жұмыс істеу.Оқушылар 5 жұлдыз сызығын жасап тұрады. Допты сағат тілімен бес жұлдыз әдісімен пас береді. Ойынды топтар арасында өткізіп соңында қай топ оқушылары жылдам әрі қателіксіз екенін айтып жеңімпаз топты анықтау
Ирек сызық бойымен допты әріптесіне беріп қозғалу
. (Ж, Б, Ф)Алаңның біржағында 5-7 ойыншыдан екі команда жарысады. Алаң ортасына қарама-қарсы бағытқа екі топ ойыншылары бір-бірінің артына тізбек жасап қолдарын қойып отырады. Алаң ортасында шығыршық ішінде баскетбол добы болады. Ойын бастауға белгі берілгеннен кейін отырған қалыптан 3 ұпайлық алаңсызығына дейін барған команда орнынан тұрып шеңбер ішіндегі допты алып кәрзеңкеге лақтыру. Лақтырғаннан кейін шеңберішіне тез жиналу .Бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жетеді. Баскетбол ойыныережесіменжаттығу ойыны. |
Бос ойын кеңістігі, баскетбол доптары, ысқырық, фишкалар, бор, конустар. Баскетболдадоптыалыпжүрутехникасыбойынша интернет ресурсына сілтеме:
|
||||||
|
Соңы 35-40 Рефлексия Бағалау |
Оқушылар барлық жабдықты алып тастайды. Бір оқушыдан төрт минут бойы баскетболға қатысты, демалу деңгейіне жүрек соғысын біртіндеп төмендететін және кейбір динамикалық және статикалық созылуды қамтитын салқындау сессиясын жүргізуін сұраңыз. Сабақта не қамтылғанын еске түсіріп, шолу жасаңыз (яғни шабуыл ойынында шығармашылық пен тактика). Топта әр оқушыдан сабақтан түсінгендіктерін бағалау үшін шабуыл ойынындағы шығармашылық пен тактика туралы сұрақтар қойыңыз. Сұрақтар оқушылар қабілеттеріне сай түрлендіріле алады. «Рефлексиялық доп»әдісі. Доп лақтыру арқылы мына сұрақтарды қоямын. 1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің? 2.Баскетбол ойыны туралы білдім деп ойлайсыз ба? 3.Баскетбол ойыны сізге ұнайма ма? 4.Сабақ барысында қандай қиындықтар кездесті? 5.келесі сабақта нені үйренгін келеді? «Бас бармақ» тәсілі |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Түрлендіру – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздікті тексеру АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемелері |
||||||
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Мақсаты мен міндеттері орындалды Сабақтың негізгі мақсатының айқындалуы Сабақ өз деңгейінде өтті Уақытты жоспарға сай пайдалана білдім Оқушылардың смайликтері арқылы өзгерістер енгіземін |
||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? Физикалық дайындығын жақсарту |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баскетбол ойын элементтері
Баскетбол ойын элементтері
|
Сабақ тақырыбы: Топтарда шытырман ойындарын құру.Баскетбол ойын элементтері. |
Мектеп: № 26 орта мектебі |
|||||||
|
Мерзімі: 14.03.2018 |
Мұғалім аты: Қожамжар Д.Ж |
|||||||
|
СЫНЫП: 7 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
7.2.1.1- қозғалысқа байланысты өзгерген жағдайға жауап қайтаруға алған білімдерін жетілдіру; 7.2.6.1 - жарыс қызметінің ережесін және төрешіліктің ережесін қолдану |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: |
|||||||
|
||||||||
|
Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: |
||||||||
|
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Ойындарда өзінің және өзгелердің орындауын және түсінігін сынау және жаңа тактика мен стратегияларды жасау |
|||||||
|
Кілт сөздермен тіркестер: |
||||||||
|
• шабуылдау элементтері бар ойындар • жүру, өту, бағыттау, қабылдау, қағып алу • күрес: оқшаулау, допты қағып әкету • соққы, пасс, беру • шабуылдау, қорғау, қарсылас • ынтымақтастық, бәсекелестік • тактика, стратегия • жүгіру, жалтару, бағытты/жылдамдықты өзгерту • ұпайларды есептеу жүйесі, ережелер, тәуекелдерді басқару |
||||||||
|
|
||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: • Қорғаныс ойыншысын жеңудің қандай тәсілдерін білесіңдер? • Есепті жүргізу үшін қандай ойын әрекеттерін білесіңдер? • Неліктен шабуылдау кезінде өз назарыңды бір ойыншыға аударған жақсы? • Допты қағып алу немесе ұстап қалу үшін сендер қандай тактикаларды қолдандыңдар? |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды жұптық, топтық және командалық жұмыстар арқылы ауызбіршілікке, достық қарым – қатынасқа, бір-біріне құрметпен қарауға баулу |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Физика – бұрыш, траектория, серпілу Биология –бұлшықеттер жұмысы, тірек қимыл апараты |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және мектептен тыс қызметтен алған командалық ойындар туралы білімдері мен дағдылары бар |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған іс-әрекеттер (төмендегі жазбаны жоспарлаған іс-әрекетіңізбен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
0-3 минут 4-6 |
Психологиялық ахуал «Қара жорға»биі. Жалпы сапқа тұру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Жаңа сабақты хабарлау. Сабақ мақсатын анықтап алу. Жеке жұмыс: Спорт залды айнала жеңіл жүгіру: (3 минут)
Арнайы баскетбол ойынына бейімделу жаттығулары.
Топтық жұмыс: «Сиқырлы қоржын» сиқырлы қоржындағы шарлар арқылы топқа бөлу. |
Кең, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Баскетбол алаңы, конустар, баскетбол добы және көкірекшелер. |
||||||
|
Ортасы 7-11
12-27
28-34 |
Оқушылар жұптарда жұмыс істейді (баскетбол): (Ж, Тәж, Ф). Допты алдынан қолдан-қолға ауыстырып, бастан жоғары айналдырып, кеудеден айналдырып, аяқтар арасынан өткізіп алып жүру. Допты еденге соғып алып жүру: Э
Допты әріптесіне беру техникалары:
Е (Ж, ЖЖ, Ф)Топта жұмыс істеу.Оқушылар 5 жұлдыз сызығын жасап тұрады. Допты сағат тілімен бес жұлдыз әдісімен пас береді. Ойынды топтар арасында өткізіп соңында қай топ оқушылары жылдам әрі қателіксіз екенін айтып жеңімпаз топты анықтау
Ирек сызық бойымен допты әріптесіне беріп қозғалу
. (Ж, Б, Ф)Алаңның біржағында 5-7 ойыншыдан екі команда жарысады. Алаң ортасына қарама-қарсы бағытқа екі топ ойыншылары бір-бірінің артына тізбек жасап қолдарын қойып отырады. Алаң ортасында шығыршық ішінде баскетбол добы болады. Ойын бастауға белгі берілгеннен кейін отырған қалыптан 3 ұпайлық алаңсызығына дейін барған команда орнынан тұрып шеңбер ішіндегі допты алып кәрзеңкеге лақтыру. Лақтырғаннан кейін шеңберішіне тез жиналу .Бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жетеді. Баскетбол ойыныережесіменжаттығу ойыны. |
Бос ойын кеңістігі, баскетбол доптары, ысқырық, фишкалар, бор, конустар. Баскетболдадоптыалыпжүрутехникасыбойынша интернет ресурсына сілтеме:
|
||||||
|
Соңы 35-40 Рефлексия Бағалау |
Оқушылар барлық жабдықты алып тастайды. Бір оқушыдан төрт минут бойы баскетболға қатысты, демалу деңгейіне жүрек соғысын біртіндеп төмендететін және кейбір динамикалық және статикалық созылуды қамтитын салқындау сессиясын жүргізуін сұраңыз. Сабақта не қамтылғанын еске түсіріп, шолу жасаңыз (яғни шабуыл ойынында шығармашылық пен тактика). Топта әр оқушыдан сабақтан түсінгендіктерін бағалау үшін шабуыл ойынындағы шығармашылық пен тактика туралы сұрақтар қойыңыз. Сұрақтар оқушылар қабілеттеріне сай түрлендіріле алады. «Рефлексиялық доп»әдісі. Доп лақтыру арқылы мына сұрақтарды қоямын. 1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің? 2.Баскетбол ойыны туралы білдім деп ойлайсыз ба? 3.Баскетбол ойыны сізге ұнайма ма? 4.Сабақ барысында қандай қиындықтар кездесті? 5.келесі сабақта нені үйренгін келеді? «Бас бармақ» тәсілі |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Түрлендіру – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздікті тексеру АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемелері |
||||||
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Мақсаты мен міндеттері орындалды Сабақтың негізгі мақсатының айқындалуы Сабақ өз деңгейінде өтті Уақытты жоспарға сай пайдалана білдім Оқушылардың смайликтері арқылы өзгерістер енгіземін |
||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? Физикалық дайындығын жақсарту |
||||||||
шағым қалдыра аласыз
стафета
«Конустар арасымен допты жүргізу».
еуде тұстан
беру
кі топқа
бөлініп алаңның екі шетіне тізбекке тұру. Белгі бойынша екі топтан
оқушы шығып бір-біріне доп беріп алып
жүру.














