Баскетбол ойындары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баскетбол ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Қамидолла Ә

Күні

27.01.2023

Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Баскетбол элементтері бар ойындар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.​2.​1.​1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру

Сабақтың мақсаты


Барлығы: Жүгіру кезінде қосымша жаттығулар орындауға үйрету

Көбі: Ойындар арқылы күш, иілгіштік, секіргіштік, тез аңғару және шапшаңдық сияқты дене қасиеттерін дамыту.

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Бағалау критерииі

Сөреден дұрыс старт алу техникасын орындаса

Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алса

Мәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындаса

Қысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

1.Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру, түгелдеу,

сабақтың мақсатын түсіндіру, техника

қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;

2. Жүру үстінде орындалатын жаттығулар:

а) қолды жоғары ұстап, аяқтың ұшымен

жүру;

ә) қолды белге таянып, өкшемен жүру.


3. Жүгіру үстіндегі жаттығулар:

а) тізені жоғары сермей жүгіру;

ә) аяқты артқа сермей жүгіру;

б) аяқты алға сермей жүгіру;

в) оң және сол жанымен секіру;

г) жартылай отырып жүру;

д) жартылай отырып секіру;

е) дем басу.

4. Бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар:

а) денені түзу ұстаймыз, қол белде аяқты

иық көлемінде бірдей алшақ қоямыз, санақ

бойынша 1-4 оңға,1-4 солға басты айналдыру;

ә) оң қол жоғарыда, сол қол төменде, санақ

бойынша 1-2 қолды артқа жазамыз, 3-4

ауыстырамыз;

б) денені тік ұстап қолды алдыға созып

қайшылаймыз;

в) оң қолды жоғары көтереміз сол қол белде

екі жаққа иілеміз;

г) қолды белге қойып, оңға 2 рет солға 2 рет

белді айналдырамыз;

д) қолды тізеге қойып, тізе буынын ішке қарай

2 рет сыртқа қарай 2 рет айналдырамыз;

е) қолды алдыға созып оң аяққа және сол

аяққа отыру жаттығулары;

ж) орнымызда тұрып терең демаламыз.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Жаттығуларды орындайды


Қол шапалақ







Ысқырық Секундамер

Ортасы

Сапқа тұрғызу . Оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

Оқушыларға жаттығуды орындату.

- Бір орында тұрып оң және сол қолмен допты жерге соғып, ыршытып жаттығу.

- Допты бір қолмен жетелеп жүріп, жерге соғып ыршыту:

-Екіден қарама- қарсы тұрып, допты екі қолмен кезек жерге соғып, ыршытып, қарсыласына екі қолмен кеуде тұстан лақтыру;

-Екі –екіден қатар жүгіріп келе жатып, допты жерге соғып ыршытып, тоқтамай бір-біріне тұстан лақтырып жаттығу;

Оқушыларды екі топқа бөліп баскетбол элементтері бар эстафеталық ойын ойнату.

-Кедергінің арасынан допты соғып алып өту;

-Допты жоғарыдан беру;

-Допты төменнен беру;

-Бірден алаңның ортасынан баскетбол қалқанына қарай допты жүргізіп келіп, қалқанға жақындағанда тоқтай қалып, допты екі қолмен лақтырып түсіруге тырысу.

Тапсырма


  1. Оң, сол, екі қолмен алма кезек орныңда немесе қозғалыста допты тура және бағыт өзгертіп алып жүру амалдарын орында.


Оң, сол, екі қолмен алма кезек допты тура және ирелеңдеп алып жүру элементтері бар эстафеталық жарыстарға қатыс


Допты тізеге қысып жүгіреміз.


Ойыншы допты соғып шығыршықты ортасынан өту.


Допты домалатып аяқтың арасынан өтеміз .


ойыншы қос допты қолдарына ұстап белгінің қасына қойып кеттедіекінүші ойыншы жүгіріп алып қайтады.

баскетбол добын таяқшамен қысып белгіленген нүктеге деиін барып келеді .


Допты домалатты алып жүреміз.



Смаликтер арқылы

КБ өзін өзі бағалау








Бағалау парақшасын толтырады.




Әр әрекет үшін үлкен бос кеңістік.


Сабақтың соңы


Қорытынды.

-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?

-Сендер үшін не маңызды болды?

-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?

- (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық.

Рефлексия: Балалар алған білімдері бойынша өздерін өздері бағалайды.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2023
696
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі