|
Мектеп |
|
|||
|
Бөлім |
5 – бөлім. Сnоpттық командалық ойындар арқылы бірлесе әрекет етуі |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Баскетбол ойыны. Командаласына пас беру әдістері |
|||
|
Педагогтың аты – жөні |
|
|||
|
Күні: |
|
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Оқу бағдарлама сына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Командаласына пас беру аясындағы іс – әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелерді қолданады; құрылымдық тәсілдерді талқылайды. |
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты /40 минут/ |
Оқушының әрекеті |
Мұғалімнің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы /10 минут/ |
Сапқа тұру. Амандасу. Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу Саптық жаттығулар: Оңға, солға бұрылу Жүру жаттығулары: Аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай отырып, толық отырып Жүгіру жаттығулары: Бір қалыпты, тізені көтеріп, аяқты артқа сермеп, оң, сол жанмен. |
Сапқа тұрғызу. Салемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Қауіпсіздік нұсқауды орындау керек екенің ескерту. |
Қол шапалақ |
Ысқырық, уақыт өлшегіш |
|
Сабақтың ортасы /25 минут/ |
Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін танысу
1
2 Бастапқы жағдайда доп иық тұсында бір қолдың білезігінде болады. Екінші қолы оны демеп тұруы мүмкін. Кезену кезінде баскетболшы доп беретін жаққа қолы бұрылып дененің қарсы қимылмен қолды алдыға созып допты қажетті бағытқа жібереді. Бастапқы жағдайда доп беретін қолмен әр аттас аяқ алға қойылады. 3. Жоғарыдан бір қолмен беру.
Доптың бастапқы жағдайы, бір қолының білезігінде. Алға қозғалғанда қол жазылады да, білезік допты орап, берілімді аяқтайды.
4 Бастапқы жағдайда доп. жамбас тұсында, бір қолдың білезігінде болады, алақан жоғары қарап, саусақтар алға созылады. Аз ғана кезенуден соң алға айналуды бастайтын қозғалыспен орындалады. Білезік бірте-бірте ашылып, доп одан сырғанап түскендей болады. Ұшу биіктігі білезіктің қай мезетте ашылғанына байланысты болады. |
Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады. Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды; Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды; Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды; Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды; Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс орындайды; бағалайды. Сұрақ – жауап: Ойын кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет пе? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыз? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» Дескриптор: Білім алушы -Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды; -Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды; -Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды;
-Бір қолмен төменнен беру әдісін қатесіз дұрыс орындайды;
ҚБ «Баc бармақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды
|
Ысқырық, уақыт өлшегіш, тақта, маркерлер, баскетбол доптары Ысқырық, тақта, маркерлер, баскетбол доптары |
|
Сабақтың соңы /5 минут/ |
Тыныс алу жаттығуларын орындау. Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. «Барабан» әдісі бойынша 5оқушы сұраққа жауап беріп, үйренген әдістерін көрсетеді |
Кері байланыс (Рефлексия) 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? Сабақты қортындылау |
Барабан әдісі арқылы бағалау |
Тақта, маркерлер, стикерлер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баскетбол ойыны. Командаласына пас беру әдістері
Баскетбол ойыны. Командаласына пас беру әдістері
|
Мектеп |
|
|||
|
Бөлім |
5 – бөлім. Сnоpттық командалық ойындар арқылы бірлесе әрекет етуі |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Баскетбол ойыны. Командаласына пас беру әдістері |
|||
|
Педагогтың аты – жөні |
|
|||
|
Күні: |
|
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Оқу бағдарлама сына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Командаласына пас беру аясындағы іс – әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелерді қолданады; құрылымдық тәсілдерді талқылайды. |
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты /40 минут/ |
Оқушының әрекеті |
Мұғалімнің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы /10 минут/ |
Сапқа тұру. Амандасу. Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу Саптық жаттығулар: Оңға, солға бұрылу Жүру жаттығулары: Аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай отырып, толық отырып Жүгіру жаттығулары: Бір қалыпты, тізені көтеріп, аяқты артқа сермеп, оң, сол жанмен. |
Сапқа тұрғызу. Салемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Қауіпсіздік нұсқауды орындау керек екенің ескерту. |
Қол шапалақ |
Ысқырық, уақыт өлшегіш |
|
Сабақтың ортасы /25 минут/ |
Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін танысу
1
2 Бастапқы жағдайда доп иық тұсында бір қолдың білезігінде болады. Екінші қолы оны демеп тұруы мүмкін. Кезену кезінде баскетболшы доп беретін жаққа қолы бұрылып дененің қарсы қимылмен қолды алдыға созып допты қажетті бағытқа жібереді. Бастапқы жағдайда доп беретін қолмен әр аттас аяқ алға қойылады. 3. Жоғарыдан бір қолмен беру.
Доптың бастапқы жағдайы, бір қолының білезігінде. Алға қозғалғанда қол жазылады да, білезік допты орап, берілімді аяқтайды.
4 Бастапқы жағдайда доп. жамбас тұсында, бір қолдың білезігінде болады, алақан жоғары қарап, саусақтар алға созылады. Аз ғана кезенуден соң алға айналуды бастайтын қозғалыспен орындалады. Білезік бірте-бірте ашылып, доп одан сырғанап түскендей болады. Ұшу биіктігі білезіктің қай мезетте ашылғанына байланысты болады. |
Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады. Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды; Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды; Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды; Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды; Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс орындайды; бағалайды. Сұрақ – жауап: Ойын кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет пе? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыз? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» Дескриптор: Білім алушы -Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды; -Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды; -Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды;
-Бір қолмен төменнен беру әдісін қатесіз дұрыс орындайды;
ҚБ «Баc бармақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды
|
Ысқырық, уақыт өлшегіш, тақта, маркерлер, баскетбол доптары Ысқырық, тақта, маркерлер, баскетбол доптары |
|
Сабақтың соңы /5 минут/ |
Тыныс алу жаттығуларын орындау. Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. «Барабан» әдісі бойынша 5оқушы сұраққа жауап беріп, үйренген әдістерін көрсетеді |
Кері байланыс (Рефлексия) 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? Сабақты қортындылау |
Барабан әдісі арқылы бағалау |
Тақта, маркерлер, стикерлер |
шағым қалдыра аласыз
. Екі
қолмен кеудеден лақтыру. Бастапқы жағдайда доп кеуде тұсында болады. Бір
аяқ ептеп алдыға қойылуы мүмкін. Аяқтар ыңғайлы, орнықты жағдай
жасап тұру керек. Денеге жоғары бағытталған қозғалыс беретін аяқтың
созылуымен қатар олар жоғарыға қарай созылуы керек, допқа доға
тәріздес траектория жасалу керек.
. Бір
қолмен иықтан беру.
. Бір
қолмен төменнен беру.












