№ | Сабақтың мазмұны | Берілген уақыт | Методикалық нұсқау |
І | Дайындық бөлімі | 10-12 минут |
|
1 | Оқушыларды сапқа тұрғызу, бұйрық беру. Сәлемдесу.Рапорт беру. «Сынып сап түзе!», «Тік тұр!», «Оңға бұрыл!».Оқушыларды түгендеу, сабақ барысымен таныстыру. |
| Оқушыларды бой-бойымен сапқа тұруын қадағалау, формаларын тексеру. Саптық жаттығулар жасағанда аяқ алысын қадағалау. |
2 | Сыныпты оңға бұрып «Спорттық жүріске дайындал!» - деп бұйрық беру |
| Осы кезде қолдарын білектен бүгіп, спорттық жүріске дайындалады |
3 | Спорттық жүріспен жүру |
| Жылдам жүрулерін қадағалау |
4 | Жеңіл жүгіру |
| Ауызды жауып, мұрынмен дем алу керек. |
5 | Артпен жүгіру |
| Сол иық арқылы алдыға қарап жүгіру |
6 | Оң және сол жақ бүйірмен секіре жүгіру |
| Қолмен ауа қармап биік секірулерін айту |
7 | Тізені биік көтере жүгіру |
| Қол шынтақтан бүгулі, тізені биік көтере жүгіру |
8 | Аяқты артқа сермей жүгіру |
| Қол артта, аяқты қолға тигізе жүгіру |
9 | Оң және сол қырынмен аяқты крестеп жүгіру |
| Қол қатарда, аяқ алысын шатастырып алмай жүгірулерін қадағалау |
10 | Жеңіл жүгіру |
|
|
11 | Спорттық жүріс |
| Жылдам жүрулерін қадағалау |
12 | Демді қалыпқа келтіру, жай жүріс |
| 1-аяқтың ұшымен тұрып, қолды жоғары көтере демді ішке тарту2-Б.қ 3-4 алдындағыдай қайталаймыз |
13 | Жүру |
|
|
14 | Жүріп келе жатып саусақтарды айқастырып оңға солға айналдыру |
| Саусақтарын жақсылап қыздыруын қадағалау |
15 | Аяқтың ұшымен жүру |
| Қол жоғарыда, аяқтың ұшымен арақашықтықты сақтап жүру |
16 | Өкшемен жүру |
| Қол белде, денені тік ұстап өкшемен жүру |
17 | Аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру |
| Қол қатарда, алдыға тіке қарап және денені тік ұстап жүру |
18 | Жартылай отырып жүру |
| Қол белде, денені тік ұстап адымдап, алдыға тіке қарап жүру |
19 | Толық отырып жүру |
| Қол желкеде, толық отырып жүру |
20 | Отырып екі жаққа кезек – кезек секіріп жүру |
| Қол тізеде, толық отырып, екі жаққа кезек – кезек секіру |
І І | Орында жасалатын жаттығулар |
|
|
1 | Мойынымызды 1-4 оңға, 1-4 солға айналдырамыз |
| Қол белде, аяқ иық деңгейінде |
2 | Қолымызды иығымызға қоямыз 1-4 алдыға, 1-4 артқа айналдырамыз |
| Иықтың айналдыруын қадағалау |
3 | 1-2 оң қол жоғары, 1-2 сол қол жоғары |
| Қолдың дұрыс қозғалуын қадағалау |
4 | Қолымыз белде, белімізді 1-4 оңға, 1-4 солға айналдырамыз |
| Белді толық айналдыру |
5 | Аяғымызды ашамыз, белімізді бүгеміз, оң қолды сол аяққа, сол қолды оң аяққа тигіземіз |
| Жаттығуда тұруын қадағалау |
6 | Қолымыз тізеде, тіземізді 1-4 ішке, 1-4 сыртқа айналдырамыз |
| Тізесін толық айналдыру |
7 | 1-4 оң аяқтың басын, 1-4 сол аяқтың басын айналдырып қыздырынамыз. |
| Қол белде, аяқ иық деңгейінде |
І І І | Негізгі бөлім | 25-30 минут |
|
1 | Екі оқушыдан шығып, бір-біріне доп беру |
| Оқушылар допты еденге соғып жоғарыдан дәлдеп доп беру. Допты кеуде тұсынан не болмаса жоғарыдан беру |
2 | Екі оқушы шығып бір-біріне төменнен доп беріп алдыға жүру |
| Оқушылар допты еденге соғып төменнен еден арқылы дәлдеп доп беру. Допты кеуде тұсынан не болмаса жоғарыдан беру |
3 | Допты бір қолмен соғып алып жүру |
| Сыныпты екі топқа бөліп, залдың екі жағында бір – біріне қарама – қарсы қойып, допты жүріп алып келіп қарсы тұрған әріптесіне беріп, өзі сол команданың соңына тұрады, сөйтіп жаттығу жалғаса береді |
4 | Допты екі қолмен алма кезек соғып алып жүру |
| Сыныпты екі топқа бөліп, залдың екі жағында бір – біріне қарама – қарсы қойып, допты жүріп алып келіп қарсы тұрған әріптесіне беріп, өзі сол команданың соңына тұрады, сөйтіп жаттығу жалғаса береді |
5 | Допты бір қолмен соғып барып, себетке лақтыру |
| Сыныпты екі топқа бөліп, залдың екі жағында бір – біріне қарама – қарсы қойып, допты жүріп алып келіп себетке дәлдеп лақтыру. Допты командаласына астынан беру. |
6 | Допты екі қолмен алма кезек соғып жүріп келіп себетке дәлдеп лақтыру |
| Сыныпты екі топқа бөліп, залдың екі жағында бір – біріне қарама – қарсы қойып, допты жүріп алып келіп себетке дәлдеп лақтыру. Допты командаласына жоғарыдан беру. |
7 | Осы жаттығуларды қамти отырып, эстафеталық жарыс |
| Оқушылар кезекпен допты соғып барып себетке дәлдеп салу. Оқушылардың әр салған добы ұпай санына айналады. |
| Қорытынды бөлім | 2-3 минут |
|
| Оқушыларды сапқа тұрғызып, өтілген тақырыптың жетістіктері мен кемшіліктерін айтып бағалау. Жеңген команданы мадақтау және сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау. |
| Мұғалімнің бұйрығын бұлжытпай орындау |
| Үйге тапсырма беру |
| Баскетбол ойынының ережелерін жаттауБаскетбол ойынының әдіс – тәсілдерін қайталау |