Материалдар / Баспана түрлері. Дыбыс.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баспана түрлері. Дыбыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары жаңартылған білім бойынша бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет. Бқл сабақ жоспарында бастауыш сынып мұғалімдері осы тақырып бойынша оқушыларға сабақ құру алдында, сабақ мақсатын құруға көмегі тиіп қалар деген ойдамын. Сабақты өткізе отырып, іс –тәжірибемізбен алмасып, оқушыларды топқа бөлуді, сабақтың мақсатын жариялауға қолданатын белсенді оқу әдістерімен ьөлісіп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
1040
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Сауат ашу

Ұзақ мерзімді жоспар

бөлімі: Өзім туралы


Мектеп: «Шақаман жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Айтишева Г.Г.

Сынып: 1

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Баспана түрлері. Дыбыс.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.8.1. Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

1.3.4.1. Мұғалім көмегімен оқыған, тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: берілген сурет бойынша сөйлем құрастырады. дыбыстарды ажыратады

Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіндерін түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбір оқушылар: мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады, сахналайды.


Бағалау критерийлері


Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер


Баспана түрлерін ажыратады және салыстырады.(қора, ін, ұя,киіз үй, жер үй, көп қабатты үй)



Құндылықтарды дарыту

Бір-бірінің пікірін тыңдайды, ынтымақтастықта болады.

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек: сіріңке шилерінен, ермексаздан үй құрастыру.

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Дыбыс түрлері туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы


2 мин








5 мин


Психологиялық ахуал. Шеңберге тұрып, қимылмен көрсету.

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы,алақан.

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат.

Бала, бала, балапан

Қане,қайсы, алақан.

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат.


2.Топқа бөлу. «Пазл» тәсілі арқылы . Оқушылар суреттердің қиындыларын алады, сол бойынша суреттер құрайды.Оқушыларды үш топқа бөлеміз.


«Ойланайық, ой тастайық!» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау

М.

Балалар, мына суреттер туралы не айта аласыңдар?

- Бұл суреттерді бір сөзбен қалай атауға болады?

О. (Баспана)

М. -Дұрыс айтасыңдар. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Баспана түрлері».

М. Балалар, қалай ойлайсыңдар баспана тек адамдарда ғана бола ма екен?

  • Дұрыс, әр жануардың да мекендейтін баспанасы бар.


слайд








Рисунок 1

Рисунок 2

Рисунок 3

Рисунок 4

Сабақтың ортасы


20 мин




































Тапсырма №1. «Көр, ойлан, талқыла!» (Топпен жұмыс)

Төмендегі жан-жануарлардың қайда мекендейтінін суреттен тауып сәйкестендір.

Түлкі, торғай, аю, апан, ұя сөздеріне дыбыстық талдау жаса.


Қалыптастырушы бағалау. Топтар бірін –бірі бағдаршам түстерін көтеру арқылы бағалайды

Овал 1 Овал 2 Овал 3



Қатесі жоқ 1- қате бар 2- қате бар

Тапсырма №2.

«Әңгіме айтушы орындығы» тәсілі. Әрбір топтан бір оқушы шығып өзінің тұратын үйі туралы әңгімелеп береді.

ҚБ "Сыйлық"тәсілі


«Тамаша», «жарайсың», «жақсы» мадақтау сөздері.

Сергіту сәті

Тарсылдатпай едендi,

Орнымыздан тұрып ап,

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық,

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбырда болмайық,

Алға қарай озбайық,

Бiр,екi, үш, бiр, екi, үш.


Тапсырма №3.

(МК Ж) Әңгімені мұқият тыңда,құстың ұясының суретін сал.

Құстың ұясы

Балалар ойнап жүріп, ағаштың ішінен бір құстың ұясын көрді. Бұл ұяның ішінде екі балапан отыр екен. Балалар біреуін алып, үйіне әкелді. Әкесі балаларға: «Бұл балапанды ұядан неге алдыңдар? Шешесіз балапандар тұра алмайды. Баласыз шешесі қайғырады, далада құр бекер өліп қалады ғой»,- деді.

Балалар балапанды аяп, ұясына апарып қойды.

Бағалау критерийі:

-әңгімені мұқият тыңдайды.

-құстың ұясының суретін салады.

Дескриптор:

-әңгімені мұқият тыңдайды.

-құстың ұясының суретін салады.

Кері байланыс:

«Сұрақтар-жауап» тәсілі

1.Әңгіме не туралы?

2.Балалар не істеді?

3.Әкесі балаларға не деді?

4.Құстың балапанын ұядан алуға бола ма екен?

«Жарайсың», «жақсы», «талпын» мадақтау сөздері.

Тапсырма №4.

М. Суреттерді мәтін мазмұнына сай орналастыр.

І топ: 1-ш сурет бойынша сөйлем құра.

ІІ топ: 2-ші сурет бойынша сөйлем құра.

ІІІ топ: 3-ші сурет бойынша сөйлем құра


Бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» тәсілі арқылы І топ – ІІ топты, ІІ топ – ІІІ топты, ІІІ топ – І топты бағалайды.









- "Тамаша!" - "Жарайсың!"


"Жақсы!"





























суреттер









мәтін бойынша суреттер



Сабақтың соңы

7 мин.


Тапсырма № 5

«Шеберлер сөйлейді» тәсілі

(Топтық жұмыс)

1-топ «Менің үйім» сурет салу

2-топ «Ауыл үйлері» сіріңке шилерінен құрастыру

3-топ «Керемет үй» ермексаздан жасау


Кері байланыс. «Үш шапалақ» тәсілі

Түрлі-түсті қағаз, түрлі-түсті қарындаш, ермексаз



Сабақ бойынша рефлексия

6 мин

«Микрофон» тәсілі

М. Олай болса балалар, сабақта алған білімдерін жүйелеу үшін мына ойды аяқтаңдаршы.

- бүгін не білдім....

- мен үйрендім...

- қиындық туғызды...


микрофон

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Бүгін оқушылар жаңа сабақ барысында баспанаға байланысты атауларда кездесетін дыбыстардың жуан және жіңішке екендігін ажырата алды.

  • Кейбір оқушылар мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады, сахналайды.


Жануарлардың мекендері мен дыбыстық талдау жасаудан алған білімдерін анықтау мақсатында топтар бірін –бірі «Бағдаршам» түстерін көтеру арқылы бағалаймын.

Оқушылардың ойлау қабілеттерін, байланыстырып сөйлеу дағдыларын бағалау үшін оқушыларға ауызша кері байланыс жасаймын. («Жарайсың», «жақсы», «талпын» мадақтау сөздері.)


«Екі жұлдыз бір тілек» тәсілі арқылы суреттерді мәтін мазмұнына сай орналастыру, сөйлем құрау дағдыларын бағалаймын.

«Үш шапалақ» тәсілі арқылы оқушылардың шығармашылық жұмыстарын бағалаймын..


«Микрофон» тәсілі арқылы оқушылар сабаққа қатысты оз ойларын жеткізіп береді.





Сергіту сәттері, ермексазбен, сіріңке шилерімен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережесі

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

24



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!