4-сынып
|
Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімдері |
Тақырып/ ұзақмерзімдіжоспардыңмазмұны |
Оқумақсаттары |
Сағат саны |
|
1-тоқсан |
|
||
|
1-бөлім |
Қауіпсіздікережесі. |
4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану |
2 |
|
4.3.1.1 денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну |
1 |
||
|
Ұзындыққасекіру негіздері |
4.3.2.1 денеқызметіменайналысқанкезде, дененіқыздыружәнебосаңсытуқажеттілігінкөрсетужәнеталқылау |
2 |
|
|
4.3.3.1 денеқимылдарынорындаукезінденемесеорындағаннанкейінбелгілібірфизикалықөзгерістердікөруүшінбірқатарбақылаустратегияларынқолдану |
2 |
||
|
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелері |
4.1.2.1 денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету |
2 |
|
|
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.1.1.1 түрліденежаттығуларынорындаукезінденегізгіқозғалысмашықтарынтүсінужәнекөрсету |
2 |
|
|
4.3.5.1 денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерінзерттеужәнесалыстыру, оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдары |
2 |
||
|
2-бөлім |
Волейбол доптарымен ойындар |
4.2.8.1 түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасаужәнеорындауғакірісу, олардыңайырмашылықтарынбағалау |
2 |
|
Спорттық ойындар |
4.1.2.1 денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету |
2 |
|
|
4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып, әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу |
2 |
||
|
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.1.1 баламалардыанықтапжәнежасапқозғалысидеяларын, стратегиялардыжәнежоспарлардыанықтайдыжәнеұйымдастыру |
2 |
|
|
4.2.3.1 түрліденежаттығуларыорындаудақолайлыоқытуортасынқұрумаңыздылығынмойындайотырып, идеяларды, ресурстаркеңістікайрмашылығынбілу |
2 |
||
|
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.3.5.1 денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерін, оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдарынзерттейдіжәнесалыстыру |
1 |
|
|
2-тоқсан |
|
||
|
3-бөлім |
Қауіпсіздік ережесі. |
4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану |
1 |
|
4.3.2.1 денеқызметіменайналысқанкезде, дененіқыздыружәнебосаңсытуқажеттілігінкөрсетужәнеталқылау |
2 |
||
|
Акробатиканың жеңіл элементтері |
4.1.2.1 денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету |
2 |
|
|
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар |
4.1.5.1 қолданылатынбірқатаріс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканыжәнебайланыстардыкөрсетежәнетүсіндіреотырып, өзініңжәнебасқаларыныңіс-қимылдардыорындауынаортақтасу |
2 |
|
|
4.1.4.1 денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап, қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру |
2 |
||
|
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып, әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу |
1 |
|
|
4.2.5.1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру |
1 |
||
|
4-бөлім |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.2.7.1 топтықжәнедербесденеқимылдарындапатриоттықсезімін, өзараісқимылдарменадалбәсекелестіктікөрсету |
4 |
|
4.3.5.1 денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерін, оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдарынзерттеужәнесалыстыру |
5 |
||
|
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.2.5.1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру |
2 |
|
|
4.2.6.1 белгілібіртақырыптарды, көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау |
2 |
||
|
3-тоқсан |
|
||
|
5-бөлім |
Қауіпсіздік
ережесі. |
4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану |
2 |
|
4.3.3.1 денеқимылдарынорындаукезінденемесеорындағаннанкейінбелгілібірфизикалықөзгерістердікөруүшінбірқатарбақылаустратегияларынқолдану |
2 |
||
|
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.3.1.1 денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну |
3 |
|
|
4.1.4.1 денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап, қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру |
3 |
||
|
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.1.5.1 қолданылатынбірқатаріс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканыжәнебайланыстардыкөрсетежәнетүсіндіреотырып, өзініңжәнебасқаларыныңіс-қимылдардыорындауынаортақтасу |
3 |
|
|
4.1.3.1 қимылдыорындаудыңуақыт, кеңістікжәнебірқалыптылықтуралытүсініктерінкөрсететінбірқатартиімдімашықтардыжәнежүйеліліктердітүсінужәнеқолданабілу |
3 |
||
|
6-бөлім |
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық |
4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану |
1 |
|
4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып, әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу |
2 |
||
|
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.2.8.1 түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасайдыжәнеорындауғакірісу, олардыңайырмашылықтарынбағалау |
2 |
|
|
4.1.4.1 денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап, қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру |
2 |
||
|
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.2.3.1 түрліденежаттығуларыорындаудақолайлыоқытуортасынқұрумаңыздылығынмойындайотырып, идеяларды, ресурстаркеңістікайрмашылығынбілу |
2 |
|
|
4.2.5.1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру |
1 |
||
|
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.2.1.1 баламалардыанықтапжәнежасапқозғалысидеяларын, стратегиялардыжәнежоспарлардыанықтаужәнеұйымдастыру |
2 |
|
|
4.2.6.1 белгілібіртақырыптарды, көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау |
2 |
||
|
4-тоқсан |
|
||
|
7-бөлім |
Қауіпсіздік
ережесі. |
4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану |
2 |
|
4.2.8.1 түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасайдыжәнеорындауғакірісу, олардыңайырмашылықтарынбағалау |
1 |
||
|
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру |
4.2.6.1 белгілібіртақырыптарды, көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау |
2 |
|
|
4.2.4.1 түрліденежаттығуларынорындаукезіндеережелерменқұрылымдықтәсілдердіжасайдыжәнеқолдану |
2 |
||
|
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер |
4.2.5.1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру |
2 |
|
|
4.1.2.1 денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету |
2 |
||
|
Доппен түрлендірілген ойындар |
4.1.6.1 жаттығулардыңәртүрінорындаукезіндетәуекелдердіқысқартужәнетуындайтынқиындықтардыеңсеруқабілеттілігінкөрсетіп, орындалатынжаттығулардыңкүрделілігініңдеңгейінтанибілу |
3 |
|
|
8-бөлім |
Қозғалмалы ойындар денешынықтырудың компоненті ретінде |
4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану |
1 |
|
4.3.1.1 денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну |
2 |
||
|
Жүгіру дағдыларымен денсаулықты Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз 4-сынып | |||













