Черкасск орта мектебі
«Басшы LIKE»
зияткерлік ойыны
Өткізген: Ахметжанова Э.Т.
Омарова Г.Б.
Сагимова Т.Е.
2025 жыл
Черкасск орта мектебі Тексерілді:
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Омарова Гульмира Балгабековна Ахметжанова Эльмира Турсуновна Сагимова Ташгуль Еркеновна |
|||||
|
Күні: |
24.11.2025ж. |
|||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Басшы LIKE» зияткерлік ойыны |
|||||
|
Ойынның мақсаты |
Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру, логикалық және шығармашылық ойлау дағдыларын дамыту; Ұжымда бірлесе жұмыс істеу, пікір алмасу және қолайлы бәсекелестік орта қалыптастыру; Пәндік білімді, педагогикалық шеберлікті және жалпы эрудицияны кеңейту; Ойын арқылы мұғалімдердің ынтасын арттырып, мотивациясын көтеру; Қызықты форматта кәсіби дамуға мүмкіндік жасау. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мұғалімдер арасында өзара құрмет, адалдық, ынтымақтастық, жауапкершілік және үздіксіз даму сияқты кәсіби әрі адами құндылықтарды қалыптастыру және нығайту; Шығармашылық пен білімге деген қызығушылықты арттыра отырып, «өмір бойы білім алу» құндылығын дәріптеу. Мұғалімдер арасында әділдік, теңдік және объективті бағалау мәдениетін қалыптастыру; Пікір айтуда, шешім қабылдауда және жауап беруде әділ әрі ашық болу дағдыларын дамыту; Бәсекелестік жағдайда да әділ тәртіпті сақтау, қарсыласты құрметтеу құндылығын нығайту; Әркімнің еңбегін, білімін және ойын еркін жеткізу құқығын сыйлау; |
|||||
|
Ойынның барысы |
||||||
|
Ойын ның кезеңі// уақыты
|
Жүргізушінің әрекеті |
Қатысушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
|
Ойын ның баста луы 5 минут
Ойын ның ортасы 20 минут |
Музыка ойнап тұрады Қатысушылармен амандасу Психологиялық ахуал
Қатысушыларға арналған мотивациялық сөздер: *Сіз мықты лидерсіз! *Сіз ұжымды алға жетелейсіз. *Сіздің жетекшілігіңіз сенім ұялатады. *Сіз – көреген басшысыз. *Сіз өзгеріске жол ашасыз. *Сіз ұжымды біріктіресіз. *Сіздің шешімдеріңіз дәл әрі тиімді. *Сіз – жаңашыл тұлғасыз. *Сіз командаға күш-қуат бересіз. *Сіз – кәсіби көшбасшысыз. *Сіздің бастамаңыз әрқашан нәтижелі. *Сіз – ұжымның тірегісіз. *Сіз тұрақтылық қалыптастырасыз. *Сіз – мақсатқа бағыт беретін басшысыз. *Сіз мотивацияның үлгісісіз. *Сіз білім сапасын арттырасыз. *Сіз – үлгілі менеджерсіз. *Сіздің талапшылдығыңыз табысқа жетелейді. *Сіз әрдайым нақты бағыт көрсетесіз.
Жүргізушілер ойын шартымен, кезеңдерімен таныстырады |
Психологиялық ахуал
Қатысушылар шарға ілінген жүрекшелерді таңдап, қиып алады. Оның артында жазылған мотивациялық сөздерді оқиды. Сөздер қызыл, жасыл, көк түстермен жазылған. Сол түстер бойынша топқа бөлініп отырады.
Қатысушылар ойын шартымен, кезеңдерімен танысады
|
.
Әділқазы ның бағалауы |
Шар, жүрекшелер,
Мультимедиялық панель
|
||
|
|
Ойын 5 кезеңнен тұрады: Білім бәйгесі, Тарих толқынында, Логика лабиринті, 4 сурет 1 сөз, Сазды аялдама. Әр сұраққа, тапсырмаға тиесілі ұпайлар берілген.
1. Білім бәйгесі кезеңінің сұрақтары: 100 ұпай: «Жеті қазына» құрамына не кіреді? 200 ұпай: «Жасанды интеллект» терминін алғаш енгізген ғалым кім? 300 ұпай: Адам ағзасындағы ең үлкен дене мүшесі? 400 ұпай: Әлемдегі ең терең мұхит? 500 ұпай: Қай мемлекет екі құрлықта орналасқан?
2. Тарих толқынында кезеңінің сұрақтары: 100 ұпай: Суретте кім бейнеленген? 200 ұпай: «Невада-Семей» қозғалысын бастаған тұлға? 300 ұпай: Қазақ хандығын кім құрған? 400 ұпай: Жеті жарғыны шығарған кім? 500 ұпай: Қазақтан шыққан тұңғыш ұшқыш қазақ қызы?
3. Логика лабиринті кезеңінің сұрақтары: 100 ұпай: Ұзарған сайын қысқаратын нәрсе 200 ұпай: Өзің дайындағанмен, жей алмайсың. 300 ұпай: Жер бетіндегі барлық адамдар бір уақытта не істейді? 400 ұпай: Қандай жануар әрқашан көзін ашып ұйықтайды? 500 ұпай: Қандай нәрсе сізге тиесілі, бірақ адамдар оны сізден жиі қолданады?
4. 4 сурет, 1 сөз кезеңінің сұрақтары:
100 ұпай:
200 ұпай:
300 ұпай:
400 ұпай:
500 ұпай:
5. Сазды аялдама кезеңінің сұрақтары: /әуен ойналады, қатысушылар әннің бір шумағын, болмаса қайырмасын айтады/ 100 ұпай: «Көзімнің қарасы» әні 200 ұпай: «Анашым» әні 300 ұпай: «Атамекен» әні 400 ұпай: «Арыс жағасында» әні 500 ұпай: «Іңкәр сезім» әні
|
|
|
|||
|
Қоры тынды 5 минут |
Рефлексия Құрметті қонақтар! Бүгінгі зияткерлік ойын сабағына қатысқан мектеп басшылары, сіздердің осы сабақ барысында алған әсерлеріңіз бойынша өз ойларыңызды кері байланыс ретінде ауызша берсеңіздер.
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Басшы LIKE" зияткерлік ойыны
"Басшы LIKE" зияткерлік ойыны
Черкасск орта мектебі
«Басшы LIKE»
зияткерлік ойыны
Өткізген: Ахметжанова Э.Т.
Омарова Г.Б.
Сагимова Т.Е.
2025 жыл
Черкасск орта мектебі Тексерілді:
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Омарова Гульмира Балгабековна Ахметжанова Эльмира Турсуновна Сагимова Ташгуль Еркеновна |
|||||
|
Күні: |
24.11.2025ж. |
|||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Басшы LIKE» зияткерлік ойыны |
|||||
|
Ойынның мақсаты |
Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру, логикалық және шығармашылық ойлау дағдыларын дамыту; Ұжымда бірлесе жұмыс істеу, пікір алмасу және қолайлы бәсекелестік орта қалыптастыру; Пәндік білімді, педагогикалық шеберлікті және жалпы эрудицияны кеңейту; Ойын арқылы мұғалімдердің ынтасын арттырып, мотивациясын көтеру; Қызықты форматта кәсіби дамуға мүмкіндік жасау. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мұғалімдер арасында өзара құрмет, адалдық, ынтымақтастық, жауапкершілік және үздіксіз даму сияқты кәсіби әрі адами құндылықтарды қалыптастыру және нығайту; Шығармашылық пен білімге деген қызығушылықты арттыра отырып, «өмір бойы білім алу» құндылығын дәріптеу. Мұғалімдер арасында әділдік, теңдік және объективті бағалау мәдениетін қалыптастыру; Пікір айтуда, шешім қабылдауда және жауап беруде әділ әрі ашық болу дағдыларын дамыту; Бәсекелестік жағдайда да әділ тәртіпті сақтау, қарсыласты құрметтеу құндылығын нығайту; Әркімнің еңбегін, білімін және ойын еркін жеткізу құқығын сыйлау; |
|||||
|
Ойынның барысы |
||||||
|
Ойын ның кезеңі// уақыты
|
Жүргізушінің әрекеті |
Қатысушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
|
Ойын ның баста луы 5 минут
Ойын ның ортасы 20 минут |
Музыка ойнап тұрады Қатысушылармен амандасу Психологиялық ахуал
Қатысушыларға арналған мотивациялық сөздер: *Сіз мықты лидерсіз! *Сіз ұжымды алға жетелейсіз. *Сіздің жетекшілігіңіз сенім ұялатады. *Сіз – көреген басшысыз. *Сіз өзгеріске жол ашасыз. *Сіз ұжымды біріктіресіз. *Сіздің шешімдеріңіз дәл әрі тиімді. *Сіз – жаңашыл тұлғасыз. *Сіз командаға күш-қуат бересіз. *Сіз – кәсіби көшбасшысыз. *Сіздің бастамаңыз әрқашан нәтижелі. *Сіз – ұжымның тірегісіз. *Сіз тұрақтылық қалыптастырасыз. *Сіз – мақсатқа бағыт беретін басшысыз. *Сіз мотивацияның үлгісісіз. *Сіз білім сапасын арттырасыз. *Сіз – үлгілі менеджерсіз. *Сіздің талапшылдығыңыз табысқа жетелейді. *Сіз әрдайым нақты бағыт көрсетесіз.
Жүргізушілер ойын шартымен, кезеңдерімен таныстырады |
Психологиялық ахуал
Қатысушылар шарға ілінген жүрекшелерді таңдап, қиып алады. Оның артында жазылған мотивациялық сөздерді оқиды. Сөздер қызыл, жасыл, көк түстермен жазылған. Сол түстер бойынша топқа бөлініп отырады.
Қатысушылар ойын шартымен, кезеңдерімен танысады
|
.
Әділқазы ның бағалауы |
Шар, жүрекшелер,
Мультимедиялық панель
|
||
|
|
Ойын 5 кезеңнен тұрады: Білім бәйгесі, Тарих толқынында, Логика лабиринті, 4 сурет 1 сөз, Сазды аялдама. Әр сұраққа, тапсырмаға тиесілі ұпайлар берілген.
1. Білім бәйгесі кезеңінің сұрақтары: 100 ұпай: «Жеті қазына» құрамына не кіреді? 200 ұпай: «Жасанды интеллект» терминін алғаш енгізген ғалым кім? 300 ұпай: Адам ағзасындағы ең үлкен дене мүшесі? 400 ұпай: Әлемдегі ең терең мұхит? 500 ұпай: Қай мемлекет екі құрлықта орналасқан?
2. Тарих толқынында кезеңінің сұрақтары: 100 ұпай: Суретте кім бейнеленген? 200 ұпай: «Невада-Семей» қозғалысын бастаған тұлға? 300 ұпай: Қазақ хандығын кім құрған? 400 ұпай: Жеті жарғыны шығарған кім? 500 ұпай: Қазақтан шыққан тұңғыш ұшқыш қазақ қызы?
3. Логика лабиринті кезеңінің сұрақтары: 100 ұпай: Ұзарған сайын қысқаратын нәрсе 200 ұпай: Өзің дайындағанмен, жей алмайсың. 300 ұпай: Жер бетіндегі барлық адамдар бір уақытта не істейді? 400 ұпай: Қандай жануар әрқашан көзін ашып ұйықтайды? 500 ұпай: Қандай нәрсе сізге тиесілі, бірақ адамдар оны сізден жиі қолданады?
4. 4 сурет, 1 сөз кезеңінің сұрақтары:
100 ұпай:
200 ұпай:
300 ұпай:
400 ұпай:
500 ұпай:
5. Сазды аялдама кезеңінің сұрақтары: /әуен ойналады, қатысушылар әннің бір шумағын, болмаса қайырмасын айтады/ 100 ұпай: «Көзімнің қарасы» әні 200 ұпай: «Анашым» әні 300 ұпай: «Атамекен» әні 400 ұпай: «Арыс жағасында» әні 500 ұпай: «Іңкәр сезім» әні
|
|
|
|||
|
Қоры тынды 5 минут |
Рефлексия Құрметті қонақтар! Бүгінгі зияткерлік ойын сабағына қатысқан мектеп басшылары, сіздердің осы сабақ барысында алған әсерлеріңіз бойынша өз ойларыңызды кері байланыс ретінде ауызша берсеңіздер.
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз



















