Материалдар / Бастауыш сыныбына арналған сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныбына арналған сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
666
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математикаСынып: 2 «А»Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу, азайту алгоритмі: 15+28, 43- 15Оқу мақсаттары: 2.1.2.18Екі таңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша тәсілдері.Сабақтың мақсаты: оқушыларға екі таңбалы сандарды қосу, азайту алгоритмін ондықтан аттап, бірліктерге бірліктерді, ондықтарға ондықтарды қосу , азайту тәсілдерін қолдану үлгісін көрсетіп , ұғындыру;Сабақтың ресурстары: маркерлер, стикерлер, сызбалар, геометриялық фигуралар.Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдіс- тәсілдері: жұптық жұмыс, талдау, түсіндіруБағалау критерийлері:
  • Біледі: Сандарды қосу мен азайтуды біледі
  • Пайдаланады: Сандарды ондықтан аттап қосу мен азайтудан алған білімдерін пайдаланады:
  • Жүйелейді: Екі таңбалы сандарды қосу мен азайту туралы алған білімдерін жүйелейді:
  • Қолданады: Есептерді шығаруда екі таңбалы сандарды қосу мен азайту алгоритмін қолданады
Тілдік мақсаттар:Санау;Қосу;Шарты;Сұрағы:Шешуі;ЖауабыҚұндылықтарды дарыту:Ұйымшылдық;Жауапкершілік;Сыйластық;ТапқырлықПән аралық байланыс: дене шынықтыруАлдыңғы меңгерілген білім: есептерді ондықтан аттап қоса алады



Сабақ барысы Сабақтың Сабақта жоспарланған іс -әрекет жоспарланған кезеңдеріСабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Мақсаты: оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аударуОқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз, Білімнің шыңына біз шарықтаймыз.«Қар кесегі» арқылы бір –бірінің жақсы қасиеттерін одан кейін жағымсыз қасиеттерін атайды. Сыныпты геометриялық фигураларды таңдату алу арқылы 2 топқа бөлемінӨткенді қайталау мақсатында «Көршісін тап» ойынын ойнатамын5 12 9 23 «Нәтижесін жылдам тап» 1 топ 2 топ8+3 11- 5 8+7 16 -7 12-8 9+4 12 -3 7+5 Бүгінгі сабағымызды өткен сабақпен ұштастыра отырып жаңа тақырыпқа көшеміз.Екі таңбалы сандарды қосу, азайту алгоритмі. Бір таңбалы сандардың екі таңбалы сандардардан айырмашылығын еске түсіру. Неге екі таңбалы, неге бір таңбалы екенін айтқызу.Сабақтың ортасы. Жаңа тақырып: 15+28; 43-15 түріндегі есептеулер .Сабақтың мақсатын қоямын: Мен екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдануды үйренемін.Оқулықпен жұмыс № 1 тапсырма . Суретте бейнеленген спорт түрлерін таңдату, қандай спорт түрі екенін айтқызу, сәйкес есептерді шығарту. №3 тапсырма. Жұптық жұмыс. Оқушылар қолдарындағы сандарды бір- біріне қосу арқылы нәтижесін шығарады.36+ 28 37 + 18 54 + 28 34+ 58Сергіту сәті№5 тапсырма Есептемей – ақ салыстыр:42+58 * 42 + 1860 -14 * 60-2450-31 * 50 – 2146 +34 * 64 + 34Бағалау критерийі : Дескриптор Кез келген есептерді Шығарылған есептердің дұрыстығын шығару тәсілдері мен бақылайды; тапсырмалардың нәтижелерін анықтамаларды пайдаланады тексереді; шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді.Сабақтың соңы. Қорытынды: не үйреніп, не білдік? * Сабақта не қызық болды? * Қандай қиындықтар болды?Дифференциация. 1. Қосу, азайту амалдарына есеп шығара аламынҚабілеті жоғары оқушыға 2. Санды ондықтан аттап қосып, азайта аламынКүрделірек жұмыс түрін беру 3. Екі таңбалы санды екі таңбалы санға қосу, азайтуды үйрендімКері байланыс: Блоб ағашы арқылы.Үйге тапсырма: № 4 36 бет.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!