Сабақ
тың
басы
2
минут
Өткенді
бекіту
5
минут
Жаңа сабақ.
Кіріспе
3минут
Сабақ
тың
ортасы
20минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8
минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Жағымды психологиялық ахуал
орнату
«Үш
қадам»
әдісі
1.Көңіл – күйіміз қандай? (қол
бұлғау)
2.Сабаққа дайындықтарың қалай?
(шапалақтау)
3.Сабаққа ынталарың қандай?
(басбармақ көрсету)
Өткен сабақты
бекіту
Бүгінгі сабақта
«Құрылысшы» әдісі бойынша мектептің кірпішін
қалаймыз. Яғни Сабақтың барысында
мектептің іргетасын, қабырғасы, соңында сабақты қорытқанда шатырын
жабамыз.
Әр сұраққа жауап
берген кезде мектептің 1ші іргетасы
қаланады
Сұрақ-жауап
Мектебіміз қалай
аталады?
Қай жылы
ашылды?
Мектептегі негізгі тұлға
кім?
Оқушыларға не
береді?
Мектепте қандай мамандық
иелері жұмыс істейді?
Өзімізге сабақ беретін пән
мұғалімдерін кім
атайды?
Тақырыпты
ашу.
Сара мен Арнұрдың дайындап
келген диалогын тыңдайық және мән берейік не туралы айтылып
жатқанына
Сара:
-
Арнұр, Бізді қоршаған ортаның
өз тәртібі болады. Оның соған сәйкес өзіндік ережелері де
бар.
-
Мектеп – қоғамдық орын.
Үлкендер де, оқушылар да мектептегі ережелерді сақтай білуі
керек.
Арнұр:
-
Мектепте (сыныпта, үзілісте,
асханада, кітапханада, спортзалда) сақталатын ережелерді еске
түсірейік.
-
Мектеп ережелерін біліп қана
қоймай оны сақтау
керек.
Не жөнінде айтты деп,
ойлайсыңдар?
Жаңа
тақырып
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:
Мектеп ережелері
Мақсаты:
Мектеп ережелерін еске
түсіру
Сыныптастарыңның тәртібін
өзіңмен салыстыруды
үйрену
«Миға шабуыл».
Суреттерге қараңдар. Оқушылар қандай негізгі ережелерді сақтауы
керек?
-
Оқушылар партада арқаны, екі
иықты, басты тік көтеріңкі ұстап отыру
керек.
-
Егер оқушы партада дұрыс
отырмаса , омыртқасы қисаяды. Арқаны түзу ұстамаған кезде барлық
күш ішкі мүшелерге
түседі.
Жағдаяттардың шешімін табу.
Оқылым
Мектептің қабырғасын
қалады
Аптаның дәйек сөзін қайталап,
мағынасын түсіндіру
Сергіту
сәті
«Мен де»
ойыны
-
Мен мектепке жинақы
келемін
-
Мен мектепке уақытылы,
кешікпей келемін
-
Мен мектепке келгенде барлығын
итеріп, басып озуға
тырысамын.
-
Мен әрқашан ересек адамдармен
ешқашан амандаспаймын
-
Мен әрқашан досыма
көмектесемін
-
Мен әрқашан дәлізде
жүгіремін
Топпен
жұмыс.
-
Әр топқа пазл
құрастыру.
-
Ережел құрастырып
айту
1
топ: Сыныпта
2
топ: Үзілісте
3
топ: Асханада
4
топ: Кітапханада
5
топ: Спортзалда
Мектептің шатырын
тұрғыздық
ЕБҚ Тапсырмасы: Мектепте жұмыс
жасайтын мамандық иелерін
белгілеу
Өзіңді тексер! Тест,
сәйкестендіру тапсырмасы –
10балл
Ереже сақталмаса не болуы
мүмкін?
Дәйексөзге
тоқталу
Үй тапсырмасы: 36-38бет
Түсініп оқу. Қоғамдық орындарда өзіңді қалай
ұстайсың?
Ереже
құрастыру
Дәптермен
жұмыс
Кері байланыс
сабаққа
Рефлексия
|
Сабаққа дайындық
жасайды
Берілген сұрақтарға жауап
береді
Дайындап келген диалогтарын
айтады
Оқушылар өз ойларын
айтады
Көрсетілген суреттермен жұмыс
жасайды
Оқушылар берілген жағдаяттарды
оқиды
Жаттығу
жасайды
Өз ойларын
айтады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор: Әр сұраққа жауап беріп,
мектептің 1ші іргетасын
қалайды
Дескриптор:Дайындап келген
диалогты айтады.
Тамаша!
Дескриптор:
Партада дұрыс отыру ережелерін
біледі және дұрыс отырмаған оқушының денсаулығына зиян келетінін
анықтап айтады;
Дескриптор:
Жағдаяттар бойынша өз ойларын
айтып, ережелер
құрастырады
Әр топ пазл құрастырады,
сыныпта,үзілісте, асханада, кітапханада,спортзалда қандай ережелер
сақталуы керек,
құрастырады
|
Слайд
№1
Слайд
№2
Слайд
№3
Слайд №4,
№5,№6
Слайд
№7,№8,№9
Слайд
№10
Слайд
№11
Слайд
№12,
№13
Слайд
№14
|