Материалдар / Бастауыш сынып Ашық сабақ 2сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сынып Ашық сабақ 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2сыныпта өтілген ашық сабақ Пәні: Дүниетану. Тақырыбы: Мектеп ережелері Мектепте кімдер жұмыс істейтінін және олардың еңбектерінің маңызын біліп, мектеп ережелерін өздерін құрастырады Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастары қалыптасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
99
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Талдықорған қаласы Қ.Қасымов атындағы №28 IT мектеп - лицейі

Пәні:

Дүниетану Атамұра

Бөлім:

Менің мектебім.

Педагогтің аты-жөні:

Джакыпбекова Калила Адильходжаевна

Күні:

15.11.24ж

Сынып: 2А

Қатысқандар саны: 29

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

11сабақ. Мектеп ережелері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.3.мектептің ұжымдық, топтық және тұлға аралық мінез құлық ережелерін түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Мектепте кімдер жұмыс істейтінін және олардың еңбектерінің маңызын біледі

Мектеп ережелерін өздерін құрастырады

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік

Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы

Апта дәйексөзі: Халқыңа адал бол, жауыңа қатал бол, досыңа адал бол!

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

2 минут














Өткенді бекіту

5 минут









Жаңа сабақ. Кіріспе

3минут
















Сабақ

тың ортасы

20минут







































Сергіту сәті

2 минут






Сабақты қорыту

8 минут









Кері байланыс

5 минут

Жағымды психологиялық ахуал орнату

«Үш қадам» әдісі

1.Көңіл – күйіміз қандай? (қол бұлғау)

2.Сабаққа дайындықтарың қалай? (шапалақтау)

3.Сабаққа ынталарың қандай? (басбармақ көрсету)

Өткен сабақты бекіту

Бүгінгі сабақта «Құрылысшы» әдісі бойынша мектептің кірпішін қалаймыз. Яғни Сабақтың барысында мектептің іргетасын, қабырғасы, соңында сабақты қорытқанда шатырын жабамыз.

Әр сұраққа жауап берген кезде мектептің 1ші іргетасы қаланады

Сұрақ-жауап

Мектебіміз қалай аталады?

Қай жылы ашылды?

Мектептегі негізгі тұлға кім?

Оқушыларға не береді?

Мектепте қандай мамандық иелері жұмыс істейді?

Өзімізге сабақ беретін пән мұғалімдерін кім атайды?

Тақырыпты ашу.

Сара мен Арнұрдың дайындап келген диалогын тыңдайық және мән берейік не туралы айтылып жатқанына

Сара:

  • Арнұр, Бізді қоршаған ортаның өз тәртібі болады. Оның соған сәйкес өзіндік ережелері де бар.

  • Мектеп – қоғамдық орын. Үлкендер де, оқушылар да мектептегі ережелерді сақтай білуі керек.

Арнұр:

  • Мектепте (сыныпта, үзілісте, асханада, кітапханада, спортзалда) сақталатын ережелерді еске түсірейік.

  • Мектеп ережелерін біліп қана қоймай оны сақтау керек.

Не жөнінде айтты деп, ойлайсыңдар?

Жаңа тақырып

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Мектеп ережелері

Мақсаты:

Мектеп ережелерін еске түсіру

Сыныптастарыңның тәртібін өзіңмен салыстыруды үйрену

«Миға шабуыл». Суреттерге қараңдар. Оқушылар қандай негізгі ережелерді сақтауы керек?

  • Оқушылар партада арқаны, екі иықты, басты тік көтеріңкі ұстап отыру керек.

  • Егер оқушы партада дұрыс отырмаса , омыртқасы қисаяды. Арқаны түзу ұстамаған кезде барлық күш ішкі мүшелерге түседі.

Жағдаяттардың шешімін табу. Оқылым

Мектептің қабырғасын қалады

Аптаның дәйек сөзін қайталап, мағынасын түсіндіру

Сергіту сәті

«Мен де» ойыны

  • Мен мектепке жинақы келемін

  • Мен мектепке уақытылы, кешікпей келемін

  • Мен мектепке келгенде барлығын итеріп, басып озуға тырысамын.

  • Мен әрқашан ересек адамдармен ешқашан амандаспаймын

  • Мен әрқашан досыма көмектесемін

  • Мен әрқашан дәлізде жүгіремін

Топпен жұмыс.

  • Әр топқа пазл құрастыру.

  • Ережел құрастырып айту

1 топ: Сыныпта

2 топ: Үзілісте

3 топ: Асханада

4 топ: Кітапханада

5 топ: Спортзалда

Мектептің шатырын тұрғыздық

ЕБҚ Тапсырмасы: Мектепте жұмыс жасайтын мамандық иелерін белгілеу

Өзіңді тексер! Тест, сәйкестендіру тапсырмасы – 10балл

Ереже сақталмаса не болуы мүмкін?

Дәйексөзге тоқталу

Үй тапсырмасы: 36-38бет Түсініп оқу. Қоғамдық орындарда өзіңді қалай ұстайсың?

Ереже құрастыру

Дәптермен жұмыс

Кері байланыс сабаққа

Рефлексия

Сабаққа дайындық жасайды














Берілген сұрақтарға жауап береді











Дайындап келген диалогтарын айтады












Оқушылар өз ойларын айтады






Көрсетілген суреттермен жұмыс жасайды






Оқушылар берілген жағдаяттарды оқиды
















Жаттығу жасайды








Өз ойларын айтады








Үй тапсырмасын алады

Кері байланыс береді


Мақтап, мадақтап отыру
















Дескриптор: Әр сұраққа жауап беріп, мектептің 1ші іргетасын қалайды











Дескриптор:Дайындап келген диалогты айтады.








Тамаша!















Дескриптор:

Партада дұрыс отыру ережелерін біледі және дұрыс отырмаған оқушының денсаулығына зиян келетінін анықтап айтады;








Дескриптор:

Жағдаяттар бойынша өз ойларын айтып, ережелер құрастырады



























Әр топ пазл құрастырады, сыныпта,үзілісте, асханада, кітапханада,спортзалда қандай ережелер сақталуы керек, құрастырады




Слайд №1
















Слайд №2

AutoShape 2



























Слайд №3








Слайд №4, №5,№6










Слайд №7,№8,№9













Слайд №10











Слайд №11





Слайд №12,

13






Слайд №14











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!