Материалдар / "Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"

"Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"

Материал туралы қысқаша түсінік
педагогтармен іс-тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2020
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы:

Киімдер


Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

Күні, айы:

20.09.16ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Досалиева П.А.

1- сынып «Ж»

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.1.1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс - әрекет жасау).

1.1.3.1. тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар / суреттер / сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру.

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Киімдерді атай алады және олардың түсін айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Киімдерді түсімен ажырата алады, сұрақ қоюды біледі, сұраққа жауап беруде өзін еркін сезінеді.

Кейбір оқушылар:

Басқа да киім атауларын атай алады, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Амандасу: Сәлем! Привет! Hello!

Сабақтың мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы















(МК, Ұ)

1- тапсырма. Оқушылар киім атауларымен танысады. Сурет бойынша киім атауларын (көйлек, шалбар, жейде, күрте, етік, бәтеңке) тыңдайды, хормен және жеке қайталайды.

Карточкамен жұмыс. Әр оқушы өзіне таратылған карточкада көрсетілген киім түрін атайды.

(МК, Ұ)

2- тапсырма. Оқушылар түстерді қайталайды. Сурет бойынша көйлектердің түсін атайды.

«Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушыларға қызғылт, қызғылт сары, көгілдір, күлгін түстерін үйретеді.


Сергіту сәті. «Доп» тақпағын хормен, қимылдармен айтады.


(МК, Ұ)

3- тапсырма. Оқушылар өздеріне қандай түсті киім ұнайтынын айтуға үйренеді.

Шығармашылық жұмыс. Мұғалім оқушыларға ақ қағазға өздеріне ұнайтын киімнің суретін салып, оны ұнайтын түспен боятады. Содан кейін оқушылар тапсырмадағы үлгі бойынша сөйлейді.

(Ж) 4- тапсырма. Берілген тапсырма бойынша екі бала сөйлеседі. Үстелге мұғалім дайындап қойған киім суретін бір оқушы алып, екіншіден оның не екенін және түсі қандай екенін сұрайды.

(МК, Ұ)

Дәптермен жұмыс. Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулық бойынша алған білімдерін бекітеді.

Қосымша тапсырма. (Ө) сабақта алған білімдерін бекітеді.


Оқулық

Аудиодиск:

1.6.1., 1.6.4.

Киімдердің суреті бар карточкалар




Көйлектердің суреті






Қағаз, қарындаштар




Киімдердің суреті бар карточкалар










1 жұмыс дәптері



Қосымша тапсырма

1.6.

Сабақтың соңы




(Қ) Сабақты қорытындылау. Кері байланыс.

(оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс жасағаны, не қызық болғаны, қандай қиындық туындағаны туралы өз ойларын білдіреді)


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Сабақ туралы мұғалімнің ойы

1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.






Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары Г.В. Плыгунова ...............................................................................



















1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы:

Киімдер


Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

1- сынып « »

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.1.1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс - әрекет жасау).

1.1.3.1. тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар / суреттер / сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру.

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Киімдерді атай алады және олардың түсін айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Киімдерді түсімен ажырата алады, сұрақ қоюды біледі, сұраққа жауап беруде өзін еркін сезінеді.

Кейбір оқушылар:

Басқа да киім атауларын атай алады, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Амандасу: Сәлем! Привет! Hello!

Сабақтың мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы















(МК, Ұ)

1- тапсырма. Оқушылар киім атауларымен танысады. Сурет бойынша киім атауларын (көйлек, шалбар, жейде, күрте, етік, бәтеңке) тыңдайды, хормен және жеке қайталайды.

Карточкамен жұмыс. Әр оқушы өзіне таратылған карточкада көрсетілген киім түрін атайды.

(МК, Ұ)

2- тапсырма. Оқушылар түстерді қайталайды. Сурет бойынша көйлектердің түсін атайды.

«Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушыларға қызғылт, қызғылт сары, көгілдір, күлгін түстерін үйретеді.


Сергіту сәті. «Доп» тақпағын хормен, қимылдармен айтады.


(МК, Ұ)

3- тапсырма. Оқушылар өздеріне қандай түсті киім ұнайтынын айтуға үйренеді.

Шығармашылық жұмыс. Мұғалім оқушыларға ақ қағазға өздеріне ұнайтын киімнің суретін салып, оны ұнайтын түспен боятады. Содан кейін оқушылар тапсырмадағы үлгі бойынша сөйлейді.

(Ж) 4- тапсырма. Берілген тапсырма бойынша екі бала сөйлеседі. Үстелге мұғалім дайындап қойған киім суретін бір оқушы алып, екіншіден оның не екенін және түсі қандай екенін сұрайды.

(МК, Ұ)

Дәптермен жұмыс. Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулық бойынша алған білімдерін бекітеді.

Қосымша тапсырма. (Ө) сабақта алған білімдерін бекітеді.


Оқулық

Аудиодиск:

1.6.1., 1.6.4.

Киімдердің суреті бар карточкалар




Көйлектердің суреті






Қағаз, қарындаштар




Киімдердің суреті бар карточкалар










1 жұмыс дәптері



Қосымша тапсырма

1.6.

Сабақтың соңы




(Қ) Сабақты қорытындылау. Кері байланыс.

(оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс жасағаны, не қызық болғаны, қандай қиындық туындағаны туралы өз ойларын білдіреді)


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Сабақ туралы мұғалімнің ойы

1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.






Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары Г.В. Плыгунова ...............................................................................

























1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы:

Сен не киесің?


Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

Күні, айы:

23.09.16ж.


Мұғалімнің аты-жөні: Досалиева П.А.

1- сынып «Ж»

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.2.1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Киім атауларын еске түсіреді, киемін / кимеймін сөзін киімдермен байланыстырып қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өздерінің қандай киім киетінін / кимейтінін айта алады, киімдерді түсімен атай алады, сұрақты түсінеді, сұраққа жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:

Өмірлік жағдаяттарда қандай да бір киімге байланысты өз қалауын (киетінін / кимейтінін) білдіре алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.


Музыка

Сабақтың ортасы







770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ