Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы:

    Киімдер


    Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

    Күні, айы:

    20.09.16ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Досалиева П.А.

    1- сынып «Ж»

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.1.1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс - әрекет жасау).

    1.1.3.1. тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар / суреттер / сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру.

    1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

    1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Киімдерді атай алады және олардың түсін айта алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Киімдерді түсімен ажырата алады, сұрақ қоюды біледі, сұраққа жауап беруде өзін еркін сезінеді.

    Кейбір оқушылар:

    Басқа да киім атауларын атай алады, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Амандасу: Сәлем! Привет! Hello!

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Сабақтың ортасы















    (МК, Ұ)

    1- тапсырма. Оқушылар киім атауларымен танысады. Сурет бойынша киім атауларын (көйлек, шалбар, жейде, күрте, етік, бәтеңке) тыңдайды, хормен және жеке қайталайды.

    Карточкамен жұмыс. Әр оқушы өзіне таратылған карточкада көрсетілген киім түрін атайды.

    (МК, Ұ)

    2- тапсырма. Оқушылар түстерді қайталайды. Сурет бойынша көйлектердің түсін атайды.

    «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушыларға қызғылт, қызғылт сары, көгілдір, күлгін түстерін үйретеді.


    Сергіту сәті. «Доп» тақпағын хормен, қимылдармен айтады.


    (МК, Ұ)

    3- тапсырма. Оқушылар өздеріне қандай түсті киім ұнайтынын айтуға үйренеді.

    Шығармашылық жұмыс. Мұғалім оқушыларға ақ қағазға өздеріне ұнайтын киімнің суретін салып, оны ұнайтын түспен боятады. Содан кейін оқушылар тапсырмадағы үлгі бойынша сөйлейді.

    (Ж) 4- тапсырма. Берілген тапсырма бойынша екі бала сөйлеседі. Үстелге мұғалім дайындап қойған киім суретін бір оқушы алып, екіншіден оның не екенін және түсі қандай екенін сұрайды.

    (МК, Ұ)

    Дәптермен жұмыс. Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулық бойынша алған білімдерін бекітеді.

    Қосымша тапсырма. (Ө) сабақта алған білімдерін бекітеді.


    Оқулық

    Аудиодиск:

    1.6.1., 1.6.4.

    Киімдердің суреті бар карточкалар




    Көйлектердің суреті






    Қағаз, қарындаштар




    Киімдердің суреті бар карточкалар










    №1 жұмыс дәптері



    Қосымша тапсырма

    1.6.

    Сабақтың соңы




    (Қ) Сабақты қорытындылау. Кері байланыс.

    (оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс жасағаны, не қызық болғаны, қандай қиындық туындағаны туралы өз ойларын білдіреді)


    Қосымша ақпарат

    Қорытындылау

    Сабақ туралы мұғалімнің ойы

    1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

    2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалау


    Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

    1.

    2.






    Директордың оқу ісі жөніндегі

    орынбасары Г.В. Плыгунова ...............................................................................



















    1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы:

    Киімдер


    Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

    Күні, айы:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    1- сынып « »

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.1.1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс - әрекет жасау).

    1.1.3.1. тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар / суреттер / сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру.

    1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

    1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Киімдерді атай алады және олардың түсін айта алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Киімдерді түсімен ажырата алады, сұрақ қоюды біледі, сұраққа жауап беруде өзін еркін сезінеді.

    Кейбір оқушылар:

    Басқа да киім атауларын атай алады, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Амандасу: Сәлем! Привет! Hello!

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Сабақтың ортасы















    (МК, Ұ)

    1- тапсырма. Оқушылар киім атауларымен танысады. Сурет бойынша киім атауларын (көйлек, шалбар, жейде, күрте, етік, бәтеңке) тыңдайды, хормен және жеке қайталайды.

    Карточкамен жұмыс. Әр оқушы өзіне таратылған карточкада көрсетілген киім түрін атайды.

    (МК, Ұ)

    2- тапсырма. Оқушылар түстерді қайталайды. Сурет бойынша көйлектердің түсін атайды.

    «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушыларға қызғылт, қызғылт сары, көгілдір, күлгін түстерін үйретеді.


    Сергіту сәті. «Доп» тақпағын хормен, қимылдармен айтады.


    (МК, Ұ)

    3- тапсырма. Оқушылар өздеріне қандай түсті киім ұнайтынын айтуға үйренеді.

    Шығармашылық жұмыс. Мұғалім оқушыларға ақ қағазға өздеріне ұнайтын киімнің суретін салып, оны ұнайтын түспен боятады. Содан кейін оқушылар тапсырмадағы үлгі бойынша сөйлейді.

    (Ж) 4- тапсырма. Берілген тапсырма бойынша екі бала сөйлеседі. Үстелге мұғалім дайындап қойған киім суретін бір оқушы алып, екіншіден оның не екенін және түсі қандай екенін сұрайды.

    (МК, Ұ)

    Дәптермен жұмыс. Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулық бойынша алған білімдерін бекітеді.

    Қосымша тапсырма. (Ө) сабақта алған білімдерін бекітеді.


    Оқулық

    Аудиодиск:

    1.6.1., 1.6.4.

    Киімдердің суреті бар карточкалар




    Көйлектердің суреті






    Қағаз, қарындаштар




    Киімдердің суреті бар карточкалар










    №1 жұмыс дәптері



    Қосымша тапсырма

    1.6.

    Сабақтың соңы




    (Қ) Сабақты қорытындылау. Кері байланыс.

    (оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс жасағаны, не қызық болғаны, қандай қиындық туындағаны туралы өз ойларын білдіреді)


    Қосымша ақпарат

    Қорытындылау

    Сабақ туралы мұғалімнің ойы

    1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

    2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалау


    Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

    1.

    2.






    Директордың оқу ісі жөніндегі

    орынбасары Г.В. Плыгунова ...............................................................................

























    1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы:

    Сен не киесің?


    Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

    Күні, айы:

    23.09.16ж.


    Мұғалімнің аты-жөні: Досалиева П.А.

    1- сынып «Ж»

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.2.1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

    1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.

    1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

    1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

    1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Киім атауларын еске түсіреді, киемін / кимеймін сөзін киімдермен байланыстырып қолдана алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Өздерінің қандай киім киетінін / кимейтінін айта алады, киімдерді түсімен атай алады, сұрақты түсінеді, сұраққа жауап бере алады.

    Кейбір оқушылар:

    Өмірлік жағдаяттарда қандай да бір киімге байланысты өз қалауын (киетінін / кимейтінін) білдіре алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Музыка

    Сабақтың ортасы







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Керимбекова Гульмира Толебековна
    16 Қазан 2020
    750
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    педагогтармен іс-тәжірибе алмасу үшін
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы:

    Киімдер


    Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

    Күні, айы:

    20.09.16ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Досалиева П.А.

    1- сынып «Ж»

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.1.1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс - әрекет жасау).

    1.1.3.1. тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар / суреттер / сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру.

    1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

    1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Киімдерді атай алады және олардың түсін айта алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Киімдерді түсімен ажырата алады, сұрақ қоюды біледі, сұраққа жауап беруде өзін еркін сезінеді.

    Кейбір оқушылар:

    Басқа да киім атауларын атай алады, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Амандасу: Сәлем! Привет! Hello!

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Сабақтың ортасы















    (МК, Ұ)

    1- тапсырма. Оқушылар киім атауларымен танысады. Сурет бойынша киім атауларын (көйлек, шалбар, жейде, күрте, етік, бәтеңке) тыңдайды, хормен және жеке қайталайды.

    Карточкамен жұмыс. Әр оқушы өзіне таратылған карточкада көрсетілген киім түрін атайды.

    (МК, Ұ)

    2- тапсырма. Оқушылар түстерді қайталайды. Сурет бойынша көйлектердің түсін атайды.

    «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушыларға қызғылт, қызғылт сары, көгілдір, күлгін түстерін үйретеді.


    Сергіту сәті. «Доп» тақпағын хормен, қимылдармен айтады.


    (МК, Ұ)

    3- тапсырма. Оқушылар өздеріне қандай түсті киім ұнайтынын айтуға үйренеді.

    Шығармашылық жұмыс. Мұғалім оқушыларға ақ қағазға өздеріне ұнайтын киімнің суретін салып, оны ұнайтын түспен боятады. Содан кейін оқушылар тапсырмадағы үлгі бойынша сөйлейді.

    (Ж) 4- тапсырма. Берілген тапсырма бойынша екі бала сөйлеседі. Үстелге мұғалім дайындап қойған киім суретін бір оқушы алып, екіншіден оның не екенін және түсі қандай екенін сұрайды.

    (МК, Ұ)

    Дәптермен жұмыс. Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулық бойынша алған білімдерін бекітеді.

    Қосымша тапсырма. (Ө) сабақта алған білімдерін бекітеді.


    Оқулық

    Аудиодиск:

    1.6.1., 1.6.4.

    Киімдердің суреті бар карточкалар




    Көйлектердің суреті






    Қағаз, қарындаштар




    Киімдердің суреті бар карточкалар










    №1 жұмыс дәптері



    Қосымша тапсырма

    1.6.

    Сабақтың соңы




    (Қ) Сабақты қорытындылау. Кері байланыс.

    (оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс жасағаны, не қызық болғаны, қандай қиындық туындағаны туралы өз ойларын білдіреді)


    Қосымша ақпарат

    Қорытындылау

    Сабақ туралы мұғалімнің ойы

    1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

    2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалау


    Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

    1.

    2.






    Директордың оқу ісі жөніндегі

    орынбасары Г.В. Плыгунова ...............................................................................



















    1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы:

    Киімдер


    Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

    Күні, айы:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    1- сынып « »

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.1.1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс - әрекет жасау).

    1.1.3.1. тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар / суреттер / сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру.

    1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

    1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Киімдерді атай алады және олардың түсін айта алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Киімдерді түсімен ажырата алады, сұрақ қоюды біледі, сұраққа жауап беруде өзін еркін сезінеді.

    Кейбір оқушылар:

    Басқа да киім атауларын атай алады, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Амандасу: Сәлем! Привет! Hello!

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Сабақтың ортасы















    (МК, Ұ)

    1- тапсырма. Оқушылар киім атауларымен танысады. Сурет бойынша киім атауларын (көйлек, шалбар, жейде, күрте, етік, бәтеңке) тыңдайды, хормен және жеке қайталайды.

    Карточкамен жұмыс. Әр оқушы өзіне таратылған карточкада көрсетілген киім түрін атайды.

    (МК, Ұ)

    2- тапсырма. Оқушылар түстерді қайталайды. Сурет бойынша көйлектердің түсін атайды.

    «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушыларға қызғылт, қызғылт сары, көгілдір, күлгін түстерін үйретеді.


    Сергіту сәті. «Доп» тақпағын хормен, қимылдармен айтады.


    (МК, Ұ)

    3- тапсырма. Оқушылар өздеріне қандай түсті киім ұнайтынын айтуға үйренеді.

    Шығармашылық жұмыс. Мұғалім оқушыларға ақ қағазға өздеріне ұнайтын киімнің суретін салып, оны ұнайтын түспен боятады. Содан кейін оқушылар тапсырмадағы үлгі бойынша сөйлейді.

    (Ж) 4- тапсырма. Берілген тапсырма бойынша екі бала сөйлеседі. Үстелге мұғалім дайындап қойған киім суретін бір оқушы алып, екіншіден оның не екенін және түсі қандай екенін сұрайды.

    (МК, Ұ)

    Дәптермен жұмыс. Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулық бойынша алған білімдерін бекітеді.

    Қосымша тапсырма. (Ө) сабақта алған білімдерін бекітеді.


    Оқулық

    Аудиодиск:

    1.6.1., 1.6.4.

    Киімдердің суреті бар карточкалар




    Көйлектердің суреті






    Қағаз, қарындаштар




    Киімдердің суреті бар карточкалар










    №1 жұмыс дәптері



    Қосымша тапсырма

    1.6.

    Сабақтың соңы




    (Қ) Сабақты қорытындылау. Кері байланыс.

    (оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс жасағаны, не қызық болғаны, қандай қиындық туындағаны туралы өз ойларын білдіреді)


    Қосымша ақпарат

    Қорытындылау

    Сабақ туралы мұғалімнің ойы

    1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

    2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалау


    Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

    1.

    2.






    Директордың оқу ісі жөніндегі

    орынбасары Г.В. Плыгунова ...............................................................................

























    1- сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы:

    Сен не киесің?


    Мектебі: Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектеп

    Күні, айы:

    23.09.16ж.


    Мұғалімнің аты-жөні: Досалиева П.А.

    1- сынып «Ж»

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.2.1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

    1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.

    1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

    1.2.6.1. Тыңдаған / оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды / ұнамайды) жасау.

    1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Киім атауларын еске түсіреді, киемін / кимеймін сөзін киімдермен байланыстырып қолдана алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Өздерінің қандай киім киетінін / кимейтінін айта алады, киімдерді түсімен атай алады, сұрақты түсінеді, сұраққа жауап бере алады.

    Кейбір оқушылар:

    Өмірлік жағдаяттарда қандай да бір киімге байланысты өз қалауын (киетінін / кимейтінін) білдіре алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Музыка

    Сабақтың ортасы







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Оқушылар жұмысы 4 сынып
    16.10.2020
    750
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Керимбекова Гульмира Толебековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации