Менің баяндаманың тақырыбы: Фетр матадан сәнді сөмкелер дайындау
Жалпы мақсаты:
1.Фетр матасына қойылатын талаптарды өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
2.Жас ұрпаққа осы заман талабына сай өзгеріп келген жүнмен жұмысты үйрету негізінде ұлттық өнерді қастерлеуге, дәстүрді сақтауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелері:
1.Ой-өрістерін дамыту, шығармашылық қиялдарының дамуына себеп болу, сөздік қорларын молайту.
2.Оқушыларды тазалыққа, әдемілікке, ұқыптылыққа, талғампаздыққа тәрбиелеу.
Бағалау критерийлері:
1.Топты және өзін бағалау.
2.Шығармашылық іс-әрекетке баға беру.
3.Рефлексия арқылы бағалау.
Құндылықтарға баулу: Ынтымақтастық, жауапкершілік,шығармашылықты қалыптастыру
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Пәнаралық байланыстар: Бейнелеу өнері, Педагогика
АКТ қолдану дағдылары: Интернет, интерактивті тақта.
Ұйыдастыру бөлімі: Оқушыларды түгендеу, қауіпсіздік ережелерін қайталау
Сергіту сәті: Психологиялық көңіл-күй орнату.
“Сені көргеніме қуаныштымын... ” ойыны. Студенттердің жағымды жақтарын анықтау. Студенттер шеңбер бойымен тұрып, бір-біріне деген жылы лебіздерін арнайды.
Топтастыру:Үш түрлі маркер арқылы топқа бөлу.Оқушылар өздері таңдап алған маркер арқылы топтарға бөлінеді.

Өткен тақырыпқа шолу жасау:
Оқытушының қызметі: 1.Өткен тақырып бойынша бақылау сұрақтарын дайындау.
2.Үй жұмысын тексеру.
3.Жеке жұмыстарын аяқтап, бағалау.
Оқушының іс-әрекеті: 1.«Біліміңді сынап көр» әдісі бойынша бақылау сұрақтарына жауап алынады.
2.Үйге берілген жұмысты аяқтап, бағалау.
3.Өткен тақырыпты пысықтау.
Жаңа сабақты түсіндіру
«Фетр матадан сәнді сөмкелер дайындау»
Фетра –дегеніміз жануарлардың мата, киіз-шұға бұйымдарын жасауға жарамды және белгілі бір физикалық қасиеттері бар түк.немесе талшықтан жасалған маталық емес материал. Фетра матасын өңдеу технологиясы жүнді өңдеу технологиясымен бірдей болып келеді. Фетраға көбіне синтетикалық маталар көп араластырылады. Фетрадан әр түрлі бұйымдар жасауға болады. Олардан: түйреуіш, алқалар, сырға, жилет, яғни қыздар аксессуарларын жасауға болады. Фетра әр түрлі болады: таза жүннен жасалған, жартылай жүннен, эко фетра, акрилді фетра, жасанды, синтетикалық қоспасы бар фетра..
Оқушының іс-әрекеті:
1.Оқушылар жаңа тақырыппен танысады.
2.Жаңа сабақ бойынша шағын лекция жазады.
3.Практикалық жұмыс жүргізеді.
Практикалық жұмыс.
Қауіпсіздік ережесін сақтау.
Жұмыстың орындалу реті:
1.Қағаздың өлшемі 50см х 20см болатын сөмкенің негізін қиып аламыз.
2.Оның дәл ортасын тауып, екіге бүктейміз.
3.Тағы да екіге бүктеп, тұтқасының енін 4 см етіп белгілеп аламыз. Белгі ізін қайшымен қиып, арасын ашамыз.
4.Бүйір бөлігіне көлемі 15 см х 8 см екі бөлік қиып алып, олардың төменгі жағына кертік белгілейміз.
5.Материалдың оң бетінен сөмкенің негізгі бөлігі мен бүйір бөліктерінің кертіктерін теңестіріп,жапсыру .
6. Оны фетр матасына тусіріп қиып аламыз
7. Іс машинасымен тігеміз
8. Сөмкені әшекейлеу үшін гүл жапсыруға және әр түрлі әшекейлер жапсырамыз өз қалауларынша.
«Кім тапқыр» әдісі мақалдар сайысы
1.Оқушылар алғырлығымен,тапқырлығымен мақал-мәтелдердің жалғасын табады.
2.Мақалдардың мағынасын ашып, ойларымен бөліседі.
Сөздің көркі-мақал (Жүздің көркі-сақал)
Өз елім... (өлең төсегім)
Балапан ұядан не көрсе...(ұшқанда соны іледі)
Сөзің тәтті болсын...(ашуың қатты болсын)
Жақсы байкап сөйлер...(жаман кісі шайкап сөйлер)
Ананың көңілі балада...(баланың көңілі далада)
Батыр туса ел ырысы...(жаңбыр жауса жер ырысы)
Балалы үйдің...(ұрлығы жатпас)
Оқу- білім бұлағы...(білім-өмір шырағы)
Тіл тас жарады...(Тас жармаса ,бас жарады)
Ашу-дұшпан, ақыл дос..(Ақылына ақыл қос)
Тіліңмен жүгірме,..(Біліммен жүгір)
Ұста пышаққа жарымас..(етікші етікке жарымас)
"Сұрақ ілмегі"әдісі
Оқушының ойын ашық білдіруге дағдыландыру. Оқушылар жаңа сабақтың қай бөлігін немесе тақырыпты түсінбеген болса сабақ төңірегінде ойланып жүрген сұрақтарын ашық айтады.
Үйге тапсырма: Шығармашылық жеке жұмыстарын аяқтап келу.
Бағалау Рефлексия
«Бағдаршам» әдісі
Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:
Жасыл түс – сабақтан жаңа идеялар байқадым.
Сары түс – жаңа сабаққа көңілім толды.
Қызыл түс – бүгінгі сабақ сезіміме ерекше әсер етті.












жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастырылған киізден 3D аппликация жасау
Бастырылған киізден 3D аппликация жасау
Менің баяндаманың тақырыбы: Фетр матадан сәнді сөмкелер дайындау
Жалпы мақсаты:
1.Фетр матасына қойылатын талаптарды өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
2.Жас ұрпаққа осы заман талабына сай өзгеріп келген жүнмен жұмысты үйрету негізінде ұлттық өнерді қастерлеуге, дәстүрді сақтауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелері:
1.Ой-өрістерін дамыту, шығармашылық қиялдарының дамуына себеп болу, сөздік қорларын молайту.
2.Оқушыларды тазалыққа, әдемілікке, ұқыптылыққа, талғампаздыққа тәрбиелеу.
Бағалау критерийлері:
1.Топты және өзін бағалау.
2.Шығармашылық іс-әрекетке баға беру.
3.Рефлексия арқылы бағалау.
Құндылықтарға баулу: Ынтымақтастық, жауапкершілік,шығармашылықты қалыптастыру
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Пәнаралық байланыстар: Бейнелеу өнері, Педагогика
АКТ қолдану дағдылары: Интернет, интерактивті тақта.
Ұйыдастыру бөлімі: Оқушыларды түгендеу, қауіпсіздік ережелерін қайталау
Сергіту сәті: Психологиялық көңіл-күй орнату.
“Сені көргеніме қуаныштымын... ” ойыны. Студенттердің жағымды жақтарын анықтау. Студенттер шеңбер бойымен тұрып, бір-біріне деген жылы лебіздерін арнайды.
Топтастыру:Үш түрлі маркер арқылы топқа бөлу.Оқушылар өздері таңдап алған маркер арқылы топтарға бөлінеді.

Өткен тақырыпқа шолу жасау:
Оқытушының қызметі: 1.Өткен тақырып бойынша бақылау сұрақтарын дайындау.
2.Үй жұмысын тексеру.
3.Жеке жұмыстарын аяқтап, бағалау.
Оқушының іс-әрекеті: 1.«Біліміңді сынап көр» әдісі бойынша бақылау сұрақтарына жауап алынады.
2.Үйге берілген жұмысты аяқтап, бағалау.
3.Өткен тақырыпты пысықтау.
Жаңа сабақты түсіндіру
«Фетр матадан сәнді сөмкелер дайындау»
Фетра –дегеніміз жануарлардың мата, киіз-шұға бұйымдарын жасауға жарамды және белгілі бір физикалық қасиеттері бар түк.немесе талшықтан жасалған маталық емес материал. Фетра матасын өңдеу технологиясы жүнді өңдеу технологиясымен бірдей болып келеді. Фетраға көбіне синтетикалық маталар көп араластырылады. Фетрадан әр түрлі бұйымдар жасауға болады. Олардан: түйреуіш, алқалар, сырға, жилет, яғни қыздар аксессуарларын жасауға болады. Фетра әр түрлі болады: таза жүннен жасалған, жартылай жүннен, эко фетра, акрилді фетра, жасанды, синтетикалық қоспасы бар фетра..
Оқушының іс-әрекеті:
1.Оқушылар жаңа тақырыппен танысады.
2.Жаңа сабақ бойынша шағын лекция жазады.
3.Практикалық жұмыс жүргізеді.
Практикалық жұмыс.
Қауіпсіздік ережесін сақтау.
Жұмыстың орындалу реті:
1.Қағаздың өлшемі 50см х 20см болатын сөмкенің негізін қиып аламыз.
2.Оның дәл ортасын тауып, екіге бүктейміз.
3.Тағы да екіге бүктеп, тұтқасының енін 4 см етіп белгілеп аламыз. Белгі ізін қайшымен қиып, арасын ашамыз.
4.Бүйір бөлігіне көлемі 15 см х 8 см екі бөлік қиып алып, олардың төменгі жағына кертік белгілейміз.
5.Материалдың оң бетінен сөмкенің негізгі бөлігі мен бүйір бөліктерінің кертіктерін теңестіріп,жапсыру .
6. Оны фетр матасына тусіріп қиып аламыз
7. Іс машинасымен тігеміз
8. Сөмкені әшекейлеу үшін гүл жапсыруға және әр түрлі әшекейлер жапсырамыз өз қалауларынша.
«Кім тапқыр» әдісі мақалдар сайысы
1.Оқушылар алғырлығымен,тапқырлығымен мақал-мәтелдердің жалғасын табады.
2.Мақалдардың мағынасын ашып, ойларымен бөліседі.
Сөздің көркі-мақал (Жүздің көркі-сақал)
Өз елім... (өлең төсегім)
Балапан ұядан не көрсе...(ұшқанда соны іледі)
Сөзің тәтті болсын...(ашуың қатты болсын)
Жақсы байкап сөйлер...(жаман кісі шайкап сөйлер)
Ананың көңілі балада...(баланың көңілі далада)
Батыр туса ел ырысы...(жаңбыр жауса жер ырысы)
Балалы үйдің...(ұрлығы жатпас)
Оқу- білім бұлағы...(білім-өмір шырағы)
Тіл тас жарады...(Тас жармаса ,бас жарады)
Ашу-дұшпан, ақыл дос..(Ақылына ақыл қос)
Тіліңмен жүгірме,..(Біліммен жүгір)
Ұста пышаққа жарымас..(етікші етікке жарымас)
"Сұрақ ілмегі"әдісі
Оқушының ойын ашық білдіруге дағдыландыру. Оқушылар жаңа сабақтың қай бөлігін немесе тақырыпты түсінбеген болса сабақ төңірегінде ойланып жүрген сұрақтарын ашық айтады.
Үйге тапсырма: Шығармашылық жеке жұмыстарын аяқтап келу.
Бағалау Рефлексия
«Бағдаршам» әдісі
Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:
Жасыл түс – сабақтан жаңа идеялар байқадым.
Сары түс – жаңа сабаққа көңілім толды.
Қызыл түс – бүгінгі сабақ сезіміме ерекше әсер етті.












шағым қалдыра аласыз













