Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
|
А) психологиялық
ахуал қалыптастыру;
Б) Оқушыларға оқу
мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар
түсіндіріледі.
Зар заман
«Ой шақыру» 2 минут
Берілген сипаттама қай кейіпкерге қатысты? /Баян, Ноян,
Құралай/
|
Кейіпкерге берілген
сипаттама бойынша 3 қатарға
бөлінеді:
-
Батыр
Баян
-
Жас
Ноян
-
Құралай
сұлу
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Кейіпкерге сипаттама жазылған
стикерлер.

|
Өткен білімді еске
түсіру
5 мин

|
Үй тапсырмасын сұрау.
-
«Батыр Баян»
поэмасына Lens талдау.
-
Поэмадан жатқа үзінді оқу.
-
«Қабырғадағы стикер»
әдісі арқылы сұрақ-жауап түрінде өткен сабақты еске
түсіру.
|
Оқушылар поэма мазмұнын еске түсіреді. Жатқа мәнерлеп
үзінді оқиды.
Қабырғада ілініп тұрған стикердегі сұрақтарға ауызша жауап
береді.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
- Үзіндіні жатқа оқиды.
- Мәнерлеп оқиды.
-Кідірісті дұрыс қоя
біледі.
|
Слайд, бейнеролик,
сұрақ жазылған стикерлер
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
32
мин.

|
«Батыр Баян» поэмасының кейіпкерлері туралы бейнероликтен
үзінді арқылы тақырыпты ашу.
/5 мин/
Поэма кейіпкерлерін таныстырып
шығу.
Суреттер арқылы шығарма құрылысына талдау жасату.
/10мин/
Жазылым
«Бестік
диктант»
1.Сөз
2. Сөз
тіркесі
3.
Сөйлем
4.
Сұрақ
5.
Жауап
Сәйкестендіру
Өлең жолдарынан
берілген үзіндіні көркемдегіш құралдарың тиістісімен
сәйкестендіру.
«Зерттеу мен
тұжырым»
«Plikers» арқылы
тест жұмысын орындату.
|
Бейнероликті тамашалайды.
Слайдтар арқылы поэма кейіпкерлері туралы қосымша
деректермен танысады.
Шығарма құрылысы бойынша суреттерді орнына қояды.
Кейіпкерлерге ауызша мінездеме
береді.
Жазылым
Кейіпкерлер іс-әрекетіне қатысты бір тірек сөзді алып
бестік диктант жазады.
Көркемдегіш құрал түрлерін еске
түсіреді.
Берілген үзінділерді
сәйкестендіреді.
Баянның батырлығын, сезімін, көңіл күйін
сипаттайтын көркем сөздер және оның
образ ашудағы білдіретін мәніне талдау
жасайды.
Тест жұмысын
орындайды.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Тірек сөзді табады
-Сөз тіркесі мен сөйлем
құрастырады.
-Сұрақ құрастырып, оған жауап бере
алады.
Дескриптор:
Жалпы – 5 балл. /Әрбір дұрыс жауап-1
балл/
|
Бейнеролик, слайдтар
Кюар код парақшалары

|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
|
Кері байланыс. «Нысана» әдісі арқылы өзін-өзі
бағалау

|
«Нысана» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау
жүргізеді.
|
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
Слайдтар, қима қағаздар.
|