2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Батыр Баян" поэмасының кейіпкерлері, көркемдік ерекшелігі

"Батыр Баян" поэмасының кейіпкерлері, көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Батыр Баян» жырының кейіпкерлері, көркемдік ерекшелігі

1-сабақ.

Бөлім:

3-бөлім: Балалар мен үлкендер


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Батыр Баян» жырының кейіпкерлері, көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (метафора, эпитет, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ, т.б) қолданысын талдау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Көркем шығармадағы кейіпкерлердің

типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

А) психологиялық ахуал қалыптастыру;

Б) Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі.Shape1

Зар заман

«Ой шақыру» 2 минут

Берілген сипаттама қай кейіпкерге қатысты? /Баян, Ноян, Құралай/


Кейіпкерге берілген сипаттама бойынша 3 қатарға бөлінеді:

  1. Батыр Баян

  2. Жас Ноян

  3. Құралай сұлу


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Кейіпкерге сипаттама жазылған стикерлер.


Өткен білімді еске түсіру

5 мин


Үй тапсырмасын сұрау.

  1. «Батыр Баян» поэмасына Lens талдау.

  2. Поэмадан жатқа үзінді оқу.

  3. «Қабырғадағы стикер» әдісі арқылы сұрақ-жауап түрінде өткен сабақты еске түсіру.

Оқушылар поэма мазмұнын еске түсіреді. Жатқа мәнерлеп үзінді оқиды.

Қабырғада ілініп тұрған стикердегі сұрақтарға ауызша жауап береді.


Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.

- Үзіндіні жатқа оқиды.

- Мәнерлеп оқиды.

-Кідірісті дұрыс қоя біледі.

Слайд, бейнеролик, сұрақ жазылған стикерлер

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

32 мин.


«Батыр Баян» поэмасының кейіпкерлері туралы бейнероликтен үзінді арқылы тақырыпты ашу. /5 мин/

Поэма кейіпкерлерін таныстырып шығу.

Суреттер арқылы шығарма құрылысына талдау жасату. /10мин/

Жазылым

«Бестік диктант»

1.Сөз

2. Сөз тіркесі

3. Сөйлем

4. Сұрақ

5. Жауап


Сәйкестендіру

Өлең жолдарынан берілген үзіндіні көркемдегіш құралдарың тиістісімен сәйкестендіру.


«Зерттеу мен тұжырым»







«Plikers» арқылы тест жұмысын орындату.




Бейнероликті тамашалайды.

Слайдтар арқылы поэма кейіпкерлері туралы қосымша деректермен танысады.

Шығарма құрылысы бойынша суреттерді орнына қояды. Кейіпкерлерге ауызша мінездеме береді.

Жазылым

Кейіпкерлер іс-әрекетіне қатысты бір тірек сөзді алып бестік диктант жазады.


Көркемдегіш құрал түрлерін еске түсіреді.

Берілген үзінділерді сәйкестендіреді.




Баянның батырлығын, сезімін, көңіл күйін сипаттайтын көркем сөздер және оның образ ашудағы білдіретін мәніне талдау жасайды.



Тест жұмысын орындайды.








Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.

-Тірек сөзді табады

-Сөз тіркесі мен сөйлем құрастырады.

-Сұрақ құрастырып, оған жауап бере алады.














Дескриптор:

Жалпы – 5 балл. /Әрбір дұрыс жауап-1 балл/



Бейнеролик, слайдтар





























Кюар код парақшалары

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.


Кері байланыс. «Нысана» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау

«Нысана» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Слайдтар, қима қағаздар.




29 Қаңтар 2025
184
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі