Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Батыр туса-ел ырысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: 13 |
Батыр туса - ел ырысы |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Бейсебаева Жәудір Қасымқызы |
Күні: |
12.05.2022 |
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Батыр туса – ел ырысы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Тыңдалым. 7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау; Слух. 7.1.2.1 понимание основного содержания прослушанного текста, определение актуальности информации; Тілдік бағдар. 7.5.2.1 жазба жұмыстарында ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру Языковая ориентация. 7.5.2.1 составление удобных, противоречивых, объяснительных сложных предложений в письменной работе |
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы: тақырыпты түсінеді, ақпараттарды қолданады. Көпшілігі: тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере алады, ақпараттарды сипаттайды; ыңғайлас пен қарсылықты салалас түрлерін біледі. Все: понимает тему, использует информацию. Большинство: может ответить на вопросы по теме, описать информацию; знает типы благоприятных и неблагоприятных ветвей. Кейбірі: мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелді жеткізе алады; берілген ақпараттарды сипаттайды, салалас құрмалас сөйлемді тиімді қолдана алады. Одни: могут высказать свое мнение по поднятому в тексте вопросу; описывает данную информацию, может эффективно использовать сложные предложения. |
Құндылықтарға баулу: |
Для этого я использовала метод класстер, метод сопоставление, метод попс в заключение. На уроке было 4 задания, к каждому заданию был написан дескриптор. каждый ученик оценивал себя соответственно. Тема творческой группы: становления экологического мышления учащихся как условие формированиена глобального компетенности. По этой теме я объяснял о Великой Отечественной войне в середине и в конце урока. Даже если бы в наше время была война, она могла бы уничтожить мир атомной бомбой. Были работы индивдуальные и парные. Думаю, я достигла цели урока. |
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ әдебиеті және тарих пәндерімен байланыстырамын. Себебі: Қазақ халқының тарихи тұлғаларының бірі, Ұлы Отан соғысына қатысқан батыр. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 7 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.
2.Сыныпты жұптарға бөлу:
4.Үй тапсырмасын тексеру. (1 ұпай) Сұрақтар қою.
|
Мақсаты: Оқушылар көңіл күйлерін білдіреді, барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Оқушылар белгілер бойынша өз жұбымен жұптасады.
«Wordwall» https://wordwall.net/ru/resource/56367143 қосымшасы бойынша оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Мысал келтіреді. 1. Суреттегі кім? (Альберт Эйнштейн) 2. Альберт Эйнштейн қай жылы, қандай отбасыда дүниеге келген? 3. Альберт бала кезінде қандай бала болған? 4. Альбер неге қарсы болған? 5. Альберт кімге хат жазды? Не деп жазды? 6. Асқар Жұмаділдаев деген кім? 7. Асқар Жұмаділдаев қай жерде оқыды? 8. Суреттегі кім? (Асқар Жұмаділдаев) 9. Асқар Жұмаділдаев шетелде қай универде жұмыс істеді? 10. Асқар Жұмаділдаев пен Альберт Эйнштейнді не байланыстырады? |
Тиімділігі: Оқушылардың көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Дескриптор Өз ойын айтады, дәлелдейді 1б. Сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
смайликтер
тақта |
|||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
2 минут |
(Ұ) «Болжау әдісі». «Орден» әдісі. Сабақтың тақырыбын анықтау. (Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады) |
Суретке қарап жаңа сабақты болжайды.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Слайд |
|||||||||
Сабақтың ортасы
3 минут
8 минут
6 минут
6 минут
5 минут |
Сөздік жұмысы Мұғалім «Сөздік кесте» әдісі арқылы оқушыларға жаңа сөздердің мағынасын ашуға, аударуға көмектеседі.
Тыңдалым. Видео-аудио тыңдалым.
1-тапсырма. Жұптық жұмыс «Кластер» әдісі (3 ұпай)
2-тапсырма. Жеке жұмыс. Әр бала тыңдалым бойынша сәйкестендіру тапсырмасын жеке-жеке орындайды. (2 ұпай)
Сергіту сәті. «Wordwall» платформасы бойынша мақал-мәтілдері екінші бөлігін тауып құрастырады.
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Салалас құрмалас сөйлем құрау. (2 ұпай)
4-тапсырма Қорытынды тапсырма. «Попс» әдісі. (2 ұпай) |
Жаңа сөздердің мағынасын ашады. Аудармасын табады, жазып алады.
Оқушылар портретке қарайды Бауыржан Момышұлы, Алия Молдағұлова, Мәншұк Маметова туралы туралы тың мәліметтерді тыңдайды. Керекті ақпаратты жазып алады.
«Сәйкестендіру» әдісі слайдта берілген тапсырманы тыңдалым мәтіні бойынша өздері сәйкестендіріп шығады. Тақырып: «Бауыржан Момышұлы»
Мақал-мәтелдер: 1. Батыр туса - ел ырысы, Жаңбыр жауса - жер ырысы (если батыр родился богатство для страны, если дождь идет то богатство для земли); 2. Ақынның хаты өлмейді, Батырдың аты өлмейді. (произведение поета вечная, и имя батыра вечна); 3. Батыл болмай батыр болмас. 4.Батырды жауда, Шешенді дауда сына. 5. Батыр елінде, балық көлінде. 6. Батыр қол бастар, Шешен сөз бастар. 7. Батырды намыс өлтіреді, қоянды қамыс өлтіреді. 8. Ер жігіт ел үшін туады, Ел үшін өледі. 9. Ер жігіттің екі сөйлегені өлгені.
Жазылым Берілген ыңғайлас пен қарсылықты жалғаулықтарды қолданып, сөйлем құрастырады.
Ыңғайлас салаластар: мен (бен, пен, менен, бенен, пенен), да, де, та, те, және, һәм, әрі. Қарсылықты салаластар: бірақ, алайда, дегенмен, әйтпесе, әйткенмен, сонда да.
«Попс» әдісі бойынша балалар сабақты қорытындылап айтады. «батыр туса – ел ырысы» мақалының түсінігін айтып береді. Менің ойымша, батыр туса– біздің еліміздің мақтанышы, байлығы, батыры, еліміздің ырысы мен берекеті. Себебі, батыр болмасы біз осылай бақытты күн көреміз бе, жоқ па, ол да белгісіз еді. Мысалы, ол батырды біз Алия Молдағұлованы / Бауыржан Момышұлын/ Мәншүк Маметованы айта аламыз, ол ... Қорытындылай келе , Алия Молдағұлова ... |
Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!, «Өте жақсы!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Дескриптор 1.Кластер толтырып жазады. 2. Тыңдалған ақпарат бойынша ақпарат іздейді; 3. Тақтаға шығып қорғайды.
«Жұлдызша» ордені арқылы бағалау
Дескриптор 2 балл 1.Сөйлемді дұрыс құрастыру -1ұпай; 2. Мәтін бойынша ақпарат іздеу-1 ұпай;
Дескриптор 1.Сөйлемдерді дұрыс құрастыру -1 ұпай; Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |