Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Психологиялық ахуаулды
жақсартуға қатысады
Әл-Фараби салған
ізін жалғастырып,
Ғылым қуған,өнер
қуған- Біз
боламыз!
Абылай ханның
көтерген туын жықпас,
Елдің «Батыр»
ұландары - Біз
боламыз!
Ыбырай
ата,тәлімінен тәрбие
алып,
Білім қуған
«Ағартушы» - Біз
боламыз!
Ұлы Абайдың
өлеңдерін жаттап өскен,
Рухты ұрпақ, ақын
жанды - Біз
боламыз!
Бәрі
бірге: Болашақтың жарқыраған
жұлдыздары - Біз
боламыз!
Құндылық мақсаты: Еңбекке,
еңбек адамдарына деген құрмет
көрсету
Үй тапсырмасын
пысықтау:
«Мен батырмын»
әдісі
(Қазақ жерінің даңқты
хандары)
-
Қазақ халқының іргесін
бекіткен хан? (Қасым хан)
-
Қасым қай жерлерде билік
жүргізді? (Жайықтан Балқашқа
дейін)
-
Жоңғарларға 50 мың қолмен
қарысылық көрсеткен хан? (Жәңгір
хан)
-
«Жеті жарғы» қай хан тұсында
құрастырды? Тәуке хан)
-
Тәуке ханның билік құру кезеңі
қалай аталды? (алтын ғасыр)
-
Қазақ хандары қай ханның
ұрпағы деп санайды?
(Шыңғысхан)
-
Жәңгір ханға көмектесткен
батыр? (Жалаңтөс)
Жарайсыңдар!
Жаңа тақырыпты
ашу:
Сабақтың
мақсаты:
тарихи мысалдар негізінде
хандар, батырлар мен билердің рөлін
түсіндіру
1 –
тапсырма
ФС
тапсырмасы
Саралау -
диалог
Балалар, батыр дегенде көз
алдыларыңа кім елестейді?
Мына қазақ батырының қару –
жарағын жинап көмектесейік:

Суретте кім
бейнеленген?
- Ол қалай
қаруланған?
- Неге ол
сауыт-сайманмен
жабдықталған?
- Оның отбасы бар
ма?
- Ол жақсы әке,
аға ма?
- Ол қайда
жиналды?
- Батыр болып ел
қорғау оған не үшін
керек?
AR/VR жасанды интеллект шынайылық
кубы (билер мен батырлар
өмірбаяны)
2 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Комикс
жасау
«Батыр»
ФС
тапсырмасы
Саралау -
әңгімелеу

(бір батырды алып Наурызбай,
Бөгенбай, Қабанбай батырды алып комикс
құрастырады)
3 – тапсырма (оқулықпен
жұмыс)
Оқулықта жазылған билер туралы
ақпараттарды оқиды;
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-Кез-келген адам би бола
ала ма?
- Билер даулы істерді шешуі
үшін олардың бойында қандай қасиеттер болуы
тиіс?
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 – тапсырма (топтық
жұмыс)
ФС
тапсырмасы
Саралау -
диалог
1 –
топ
-
Бетпе бет»
стратегиясы
-
Оқушылар жақсылап ойланып мына
сұраққа жауап берсін: «Еліміздің болашағы үшін
кімнің рөлі маңыздырақ болды: бидің немесе
батырдың?»
-
Оқушылар өз жауаптарына қарай
2 бұрышқа (батыр/би) бөлініп, дәлелдерді
талқылайды.
2 –
топ
Барлық батырлармен танысқаннан
кейін топта үш батырды салыстырып, ортақ және ерекше белгілерін
табу.
3 –
топ
Оқушылар өткен өмірге саяхат
жасайды; Үш бимен кездесіп оларға 4 сүрақ қоюға мүмкіндік
алады;
Қандай сұрақ қояды, нені
талдайды?
5 –
тапсырма
https://jeopardylabs.com/play/2025-02-27-709
-
Қазақтың үш биі? (Әйтеке,
Төле, Қазыбек)
-
Қай ғасырда қазақ даласына
жоңғарлар шабуылы басталды?
(18ғ)
-
13 жасынан бастап жаумен
шайқасқан батыр? (Бөгенбай)
-
Абылай хан «Дарабоз» деп
атаған батыр? (Қабанбай)
-
10 мыңдай әскерді басқарған
батыр? (Наурызбай)
-
Бөгенбай қай ханның туын
ұстаған? (Абылай)
-
«Жеті жарғыны» құрастырған
билер? (Әйтеке, Төле,
Қазыбек)
-
«Би» сөзі қандай мағына
білдіреді? (халық сайлаған
сот)
-
Атақты қолбасшы?
(Қабанбай)
-
Қай хан Қабанбайға ат берген?
(Абылай хан)
Керемет!
Үйге: 3 бидің өмірбаянын
толығырақ зерттеу
https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b
(кері
байланыс)
|
амандасады
психологиялық ахуалға
қатысады
үй тапсырмасын
пысықтайды
сұрақтарға жауап
береді
сабақ мақсатымен
танысады
батырға қару жарақтарын
таңдайды
жасанды интеллект арқылы
батырлар өмірбаянымен
танысыады
комикс
құрастырады
оқулықтағы билер туралы
ақпараттарды оқиды
сергіту сәтіне
қатысады
топтық жұмыстарда бірігіп
жұмыс жасайды
қортынды сұрақтарға жауап
береді
үйге тапсырма
алады
кері байланыс
береді
|

алған ұпайларын бағалау
парағына жазады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
тамаша!
Дескриптор:
Батырдың қару – жарақтарын
орналастырады – 1 б
сұрақтарға жауап береді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Комикс құрастырады – 1
б
Батырлардың ерлігін баяндайды
– 1 б
Қай кезеңде қандай әрекет
жасағанынан тоқталады – 1
б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Билер туралы ақпарттарды оқиды
– 1 б
Би болуы үшін адам бойындағы
қасиеттерді талдайды – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Өз ойларын дәлелдейді –
1б
Өз тұжырымдарын ұсынады -
1б
Жалпы –
2б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
ҚБ:
Тамаша!
|
слайд
презентациялық
ойын


жасанды интеллект
кубы
комикс
музыка
а3 парақ
сызбалар
https://jeopardylabs.com/play/2025-02-27-709
https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b
|