Материалдар / Батыс Түрік қағанаты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Батыс Түрік қағанаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2021
360
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1.Елестету, салыстыру, түсіндіру жəне дəйек келтіру, мақұлдау кезеңдерін қамтитын тəсіл

дəлелдеу

 

2.Жұмыс жадысы болып табылады

 

қысқа мерзімді жады



3.Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі

оқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды

 

4. Түрткі болу сұрағын көрсетіңіз

Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталды



5.Мұғалімдердің жаңа педагогика мәнмәтінінде АКТ қолдану тәсілдемелерін білдіреді

редакциялау үрдісінде ойлармен алмасу

6.Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауының ең тиімсізі

Дәріс

7.Білімді игеруде «үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау» әдісі

механикалық есте сақтау

8.Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды

оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау



9.Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясы

 

 

оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту



10 .Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

оқу үшін бағалау

 

11.Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі

 

Оқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру

 

12.Оқушыларды жетістіктері үшін марапаттау жүргізудегі бағалау мақсаты

 

Уәж

13.Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

оқу үшін бағалау



Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз

 

оқудағы қиындықтарды анықтау

 

Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

 

 

ойлау қабілетінің жылдамдығы



Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселені шеше алатын оқушыларға тән ерекшелік

 

ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтап, мәніне тез жетеді

Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер

 

кстернат және зияткерлік тапсырмалар беру

Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санаты

креативті ойлау

 

Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем

 

есте сақтау және білім

Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік

олар өздерінің оқуларын реттей алады

Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем

есте сақтау және білім

 

Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік

олар өздерінің оқуларын реттей алады

 

Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

 

өз білімін жетілдіру

Сабақты зерттеу (Lesson study) кезеңдерінің бірі - "Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы". Осыдан кейінгі кезеңді көрсетіңіз

 

Сабақты зерртеу өткізу және Lesson study-ге қатысушылардың оны бақылауы

Топ мүшелерінің cабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты

 

оқу сапасын арттыру

Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан кейінгі кезеңі

 

ерттеу сабағы туралы оқушылармен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі

Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі

оп мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы

Жапонияда сабақты зерттеу нәтижелер

барлық мұғалімдер үшін жүйелі түрде жарияланады





Сабақты зерттеудің сипаттамалық ерекшеліктерінің бірі



Рефлексиялы

Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі

«Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі

Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты

 

 

кері байланыс ұсыну

Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

оқыту ортасын құруоқыту ортасын құру

 



 









 

 





 



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!