Тақырыбы: Музыка ұйымдастырылған қызметінде квест – технологиясын қолдану
Міндеті: инновациялық әдістер мен технологияларды
қолданып, музыкаға деген қызығушылықты қалыптастыру,
шығармашылық ойлауы мен қиялдауын дамыту.
«Музыка — жүрек тілі, ол — сезімдер мен көңіл-күй әлемі. Ол дыбыстар арқылы бейнеленген жан сарайы.
Дмитрий Дмитриевич Шостакович
Балабақшадағы сәбилік шағынан тәрбиеленіп келе жатқан балада музыканы тыңдау, оны түсіну, есте сақтау, ажырата білу, ән салу, би билеу, сазгерлерді, аспаптарды тану қабілеттері бірте - бірте қалыптасады. Ал, балабақшаға қамтылған баланың бойына қысқа мерзім ішінде аталған білім дағдыларын қалыптастыру музыка жетекшісінің алдына қойылған аумақты да, жауапты ісі.
Сол себепті мен осы квест технологиясын алып отырмын. Квест технологиясы ол әрқашан проблемалық-ізденіс сипатқа ие, ал ізденістің өзінде балалар музыка оқу қызметінде өтетін іс-әрекеттің барлық түрлерін бір уақытта біріктіруі мүмкін: тыңдау, ән айту, музыкалық ырғақтық қимылдар, музыкалық аспапта орындау, би шығармашылығы.
Квест технологиясы тиімділігі - дербес және жаңабілім алуға ұмтылады; инициативті; бала белсенді; ізденімпаз
Квест технологиясы өзектілігі - Біріншіден, бұл ойын, ал ойынды әрдайым балалар жақсы көреді, ол қандай формада өткізілмеген. Екіншіден, бұл жай ойын емес, шытырман оқиғалы ойын," құпия ойын", жұмбақ ойын, жаңа ойын. Ойын-бұл мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс-әрекеті, оның барысында баланың рухани, адамгершілік, эстетикалық және физикалық күштері, зейіні, есте сақтау қабілеті, ептілігі, тәртіптілігі дамиды
Күтілетін нәтиже- балалардағы қарым-қатынас дағдыларын дамиды;
қоршаған әлемге, басқа адамдарға, өзіне, құрдастарына оң көзқарас қалыптастыру; сөйлеуді , есте сақтауды, ойлауды, зейінді, қиялды дамыту; жаңа міндеттерді шешу үшін үйренген іс-әрекет тәсілдерін қолдану дағдысын дамыту;
3 жыл бойы тәрбиеленушілерге, балабақша түлектеріне мониторинг жүргізіп отырамын , менің технологиямның көмегімен балалардың музыкалық қабілеті, есту, есте сақтау, аспаптарда орындаушылық қабілеттері дамиды. Нәтижесінде біздің түлектер дарынды балаларға арналған музыка мектептеріне оқуға түсуде.
Өзімнің тәжірибемде мен көптеген әдіс тәсілдерді музыка ұйымдастырылған қызметінде қолданамын, тоқтала кетсек
Шам әдісі, танграм әдісі, диірмен әдісі, қолқап түйме әдісі,текше әдісі, піспе әдісі, лулия шеңбер әдісі.
Өзімнің музыкалық орталығымды әрдайым жаңартып, толықтырып, ізденіс үстінде боламын. Менің осы күнге дейін шыққан әдістемелік құралдарым
«Мерекелік сценариилер жинағы»
«Бала саусағын ойната отырып, ән салу»
«Бала тәрбиесі мен оқытудағы музыкалық дидактикалық ойындардың маңызы»
«Мнемотехнологияны мектепке дейінгі музыка оқу іс-әрекет қызметінде
қолдану.» - деген тақырыпта мен 1-ші ғылыми практикалық конференциясында тәжірибеммен бөлісіп сертификатқа ие болдым.
Сонымен қатар, менің тәрбиеленушілерім әр-жыл сайын өткізілетін конкурс байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болуда.
Қорытындылай келе, “ Бұлақ көрсең - көзін аш ” – демекші бүлдіршіндердің бойындағы ашылмай жатқан асыл қасиеттерін ояту менің басты міндетім болып саналады. Осы маңызды міндетті орындау үшін баланың музыкалық қабілеттерін түрлі тәсілдермен дамытып, әрқашан ізденіс жолындамын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баяндама
Баяндама
Тақырыбы: Музыка ұйымдастырылған қызметінде квест – технологиясын қолдану
Міндеті: инновациялық әдістер мен технологияларды
қолданып, музыкаға деген қызығушылықты қалыптастыру,
шығармашылық ойлауы мен қиялдауын дамыту.
«Музыка — жүрек тілі, ол — сезімдер мен көңіл-күй әлемі. Ол дыбыстар арқылы бейнеленген жан сарайы.
Дмитрий Дмитриевич Шостакович
Балабақшадағы сәбилік шағынан тәрбиеленіп келе жатқан балада музыканы тыңдау, оны түсіну, есте сақтау, ажырата білу, ән салу, би билеу, сазгерлерді, аспаптарды тану қабілеттері бірте - бірте қалыптасады. Ал, балабақшаға қамтылған баланың бойына қысқа мерзім ішінде аталған білім дағдыларын қалыптастыру музыка жетекшісінің алдына қойылған аумақты да, жауапты ісі.
Сол себепті мен осы квест технологиясын алып отырмын. Квест технологиясы ол әрқашан проблемалық-ізденіс сипатқа ие, ал ізденістің өзінде балалар музыка оқу қызметінде өтетін іс-әрекеттің барлық түрлерін бір уақытта біріктіруі мүмкін: тыңдау, ән айту, музыкалық ырғақтық қимылдар, музыкалық аспапта орындау, би шығармашылығы.
Квест технологиясы тиімділігі - дербес және жаңабілім алуға ұмтылады; инициативті; бала белсенді; ізденімпаз
Квест технологиясы өзектілігі - Біріншіден, бұл ойын, ал ойынды әрдайым балалар жақсы көреді, ол қандай формада өткізілмеген. Екіншіден, бұл жай ойын емес, шытырман оқиғалы ойын," құпия ойын", жұмбақ ойын, жаңа ойын. Ойын-бұл мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс-әрекеті, оның барысында баланың рухани, адамгершілік, эстетикалық және физикалық күштері, зейіні, есте сақтау қабілеті, ептілігі, тәртіптілігі дамиды
Күтілетін нәтиже- балалардағы қарым-қатынас дағдыларын дамиды;
қоршаған әлемге, басқа адамдарға, өзіне, құрдастарына оң көзқарас қалыптастыру; сөйлеуді , есте сақтауды, ойлауды, зейінді, қиялды дамыту; жаңа міндеттерді шешу үшін үйренген іс-әрекет тәсілдерін қолдану дағдысын дамыту;
3 жыл бойы тәрбиеленушілерге, балабақша түлектеріне мониторинг жүргізіп отырамын , менің технологиямның көмегімен балалардың музыкалық қабілеті, есту, есте сақтау, аспаптарда орындаушылық қабілеттері дамиды. Нәтижесінде біздің түлектер дарынды балаларға арналған музыка мектептеріне оқуға түсуде.
Өзімнің тәжірибемде мен көптеген әдіс тәсілдерді музыка ұйымдастырылған қызметінде қолданамын, тоқтала кетсек
Шам әдісі, танграм әдісі, диірмен әдісі, қолқап түйме әдісі,текше әдісі, піспе әдісі, лулия шеңбер әдісі.
Өзімнің музыкалық орталығымды әрдайым жаңартып, толықтырып, ізденіс үстінде боламын. Менің осы күнге дейін шыққан әдістемелік құралдарым
«Мерекелік сценариилер жинағы»
«Бала саусағын ойната отырып, ән салу»
«Бала тәрбиесі мен оқытудағы музыкалық дидактикалық ойындардың маңызы»
«Мнемотехнологияны мектепке дейінгі музыка оқу іс-әрекет қызметінде
қолдану.» - деген тақырыпта мен 1-ші ғылыми практикалық конференциясында тәжірибеммен бөлісіп сертификатқа ие болдым.
Сонымен қатар, менің тәрбиеленушілерім әр-жыл сайын өткізілетін конкурс байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болуда.
Қорытындылай келе, “ Бұлақ көрсең - көзін аш ” – демекші бүлдіршіндердің бойындағы ашылмай жатқан асыл қасиеттерін ояту менің басты міндетім болып саналады. Осы маңызды міндетті орындау үшін баланың музыкалық қабілеттерін түрлі тәсілдермен дамытып, әрқашан ізденіс жолындамын.
шағым қалдыра аласыз













